• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2022 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 12:50

Detail zákazky Z20229237

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2022 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 12:50

Základné údaje

Z20229237

OF-260075

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6823793

Objednávateľ

00893340

Stredná odborná škola technická, Kukučínova 23, Košice

Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,80
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok od 1.09.2022 do 31.12.2022 ks 5700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka papierová forma
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje číselný alebo čiarový kód
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
odoberanie stravných poukážok mesačne formou písomných objednávok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa o čom vyhotoví písomný záznam. V prípade, že vlastný návrh plnenia predmetu zákazky Poskytovateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
2. K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa / objednávky budú zaslané poskytovateľovi písomne, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má poskytovateľ dodať.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod.
4. Poskytovateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 48 hodín od podania objednávky.
5. Objednávanie stravných poukážok spôsobom personalizácie - obálka na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke.
6. Poskytovateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod., ktorý je povinný aktualizovať vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho polroku alebo na vyžiadanie. Poskytovateľ sa zaväzuje, že na základe žiadosti objednávateľa uzavrie zmluvu s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod. (ďalej len „zariadenia“) podľa požiadavky objednávateľa.
7. Fakturovaná celková cena za predmet rámcovej dohody je určená súčinom celkovej ceny za jednu stravnú poukážku vrátane provízie v Eur s DPH a počtom dodaných a objednávateľom odobratých stravných poukážok. Provízia (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečením predmetu rámcovej dohody vyjadrený % z nominálnej hodnoty predmetu rámcovej dohody a to najmä, ale nielen: personalizácia, náklady na tlač, balenie, doprava na miesto plnenia, poistenie, poplatok za vystavenie faktúr a iné, teda všetky poskytovateľom vynaložené náklady.
8. Výšku nominálnej hodnoty stravných poukážok si počas platnosti rámcovej dohody vyhradzuje stanoviť objednávateľ v písomných objednávkach podľa platných právnych predpisov na území SR, ako aj v súlade so svojimi rozpočtovými a finančnými možnosťami. V prípade akejkoľvek zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zostane percentuálna výška provízie (odmeny) počas celej doby platnosti rámcovej dohody nezmenená.
9. Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná v lehote splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných poukážok a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností.
11. Poskytovateľ je povinný od objednávateľa spätne odkúpiť stravné poukážky najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke a uhradiť mu späť finančnú čiastku zodpovedajúcu sume, ktorú objednávateľ za stravné poukážky zaplatil. V súvislosti s vrátením nepoužitých stravných poukážok nevzniká uchádzačovi právo na storno poplatky ani na náhradu iných nákladov.
12. Poskytovateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom zákazky.
13. Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky poskytovateľom je dôvod na odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.
14. V prípade, že sa poskytovateľ dostane do omeškania s plnením predmetu rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, so splnením ktorej sa poskytovateľ dostal do omeškania, za každý a to aj začatý deň omeškania až do splnenia, pričom mu vzniká aj právo odstúpiť od rámcovej dohody.
15. V prípade že sa poskytovateľ dostane do omeškania s odstránením vadného plnenia v lehote stanovenej objednávateľom je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, na základe ktorej poskytovateľ poskytol vadné plnenie, za každý a to aj začatý deň omeškania až do odstránenia vadného plnenia. Zároveň má objednávateľ právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
16. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, pre prípad porušenia ktorej bola dohodnutá; náhrada škody môže byť uplatňovaná objednávateľom voči poskytovateľovi v plnej výške.
17. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

4

5 700,00 ks

27 360,00

27 360,00

Požaduje sa predložiť štruktúrovaný rozpočet ceny stravnej poukážky podľa prílohy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2022 15:02

30.08.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2022 15:12 - Vstupná ponuka 27 359,99 € Cena s DPH
22.08.2022 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 27 359,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS