00893340
Stredná odborná škola technická, Kukučínova 23, Košice
Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania zamestnancov
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,80 | ||
| Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok od 1.09.2022 do 31.12.2022 | ks | 5700 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| stravná poukážka | papierová forma |
| stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| stravná poukážka obsahuje | číselný alebo čiarový kód |
| stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
| stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| odoberanie stravných poukážok | mesačne formou písomných objednávok |
| Názov |
| 1. Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa o čom vyhotoví písomný záznam. V prípade, že vlastný návrh plnenia predmetu zákazky Poskytovateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| 2. K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa / objednávky budú zaslané poskytovateľovi písomne, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má poskytovateľ dodať. |
| 3. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod. |
| 4. Poskytovateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 48 hodín od podania objednávky. |
| 5. Objednávanie stravných poukážok spôsobom personalizácie - obálka na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke. |
| 6. Poskytovateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod., ktorý je povinný aktualizovať vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho polroku alebo na vyžiadanie. Poskytovateľ sa zaväzuje, že na základe žiadosti objednávateľa uzavrie zmluvu s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod. (ďalej len „zariadenia“) podľa požiadavky objednávateľa. |
| 7. Fakturovaná celková cena za predmet rámcovej dohody je určená súčinom celkovej ceny za jednu stravnú poukážku vrátane provízie v Eur s DPH a počtom dodaných a objednávateľom odobratých stravných poukážok. Provízia (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečením predmetu rámcovej dohody vyjadrený % z nominálnej hodnoty predmetu rámcovej dohody a to najmä, ale nielen: personalizácia, náklady na tlač, balenie, doprava na miesto plnenia, poistenie, poplatok za vystavenie faktúr a iné, teda všetky poskytovateľom vynaložené náklady. |
| 8. Výšku nominálnej hodnoty stravných poukážok si počas platnosti rámcovej dohody vyhradzuje stanoviť objednávateľ v písomných objednávkach podľa platných právnych predpisov na území SR, ako aj v súlade so svojimi rozpočtovými a finančnými možnosťami. V prípade akejkoľvek zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zostane percentuálna výška provízie (odmeny) počas celej doby platnosti rámcovej dohody nezmenená. |
| 9. Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná v lehote splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| 10. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných poukážok a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností. |
| 11. Poskytovateľ je povinný od objednávateľa spätne odkúpiť stravné poukážky najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke a uhradiť mu späť finančnú čiastku zodpovedajúcu sume, ktorú objednávateľ za stravné poukážky zaplatil. V súvislosti s vrátením nepoužitých stravných poukážok nevzniká uchádzačovi právo na storno poplatky ani na náhradu iných nákladov. |
| 12. Poskytovateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom zákazky. |
| 13. Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky poskytovateľom je dôvod na odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
| 14. V prípade, že sa poskytovateľ dostane do omeškania s plnením predmetu rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, so splnením ktorej sa poskytovateľ dostal do omeškania, za každý a to aj začatý deň omeškania až do splnenia, pričom mu vzniká aj právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
| 15. V prípade že sa poskytovateľ dostane do omeškania s odstránením vadného plnenia v lehote stanovenej objednávateľom je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, na základe ktorej poskytovateľ poskytol vadné plnenie, za každý a to aj začatý deň omeškania až do odstránenia vadného plnenia. Zároveň má objednávateľ právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
| 16. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, pre prípad porušenia ktorej bola dohodnutá; náhrada škody môže byť uplatňovaná objednávateľom voči poskytovateľovi v plnej výške. |
| 17. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Kukučínova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
4
5 700,00 ks
27 360,00
27 360,00
Požaduje sa predložiť štruktúrovaný rozpočet ceny stravnej poukážky podľa prílohy
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2022 15:02
30.08.2022 12:00
30.08.2022 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.08.2022 15:12 - Vstupná ponuka | 27 359,99 | € | Cena s DPH |
| 22.08.2022 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 359,97 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: