30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
prenosné hasiace prístroje, kontrola
Služba
|
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet prenosných hasiacich prístrojov | ks | 337 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typy hasiacich prístrojov | 1 kg, 2 kg, 4 kg, 5 kg, 6 kg |
| Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov | práškový, CO2 a iné |
| Výrobcovia | Kovoslužba, Červinka, Vítkovice, Pyrokontrol, Kodreta, IBS, Neurupin, Pyronova, Sanal, Rehas, Estocheb, Tepostop |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
| Názov |
| Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
| Úspešný uchádzač požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
| Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
| Realizácia predmetu zákazky je do 30 dní odo dňa prevzatia objednávky (uzatvorenia zmluvy). |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole, respektíve o vyradení. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12.09.2022 11:09 — 30.09.2022 11:09
1,00 ks
617,05
514,21
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2022 09:00
05.09.2022 11:07
05.09.2022 11:22
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.08.2022 09:17 - Vstupná ponuka | 617,00 | € | Cena s DPH |
| 24.08.2022 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 490,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: