• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2022 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2022 16:25

Detail zákazky Z20229195

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2022 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2022 16:25

Základné údaje

Z20229195

OF-259585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6796569

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostná skriňa na uskladnenie chemikálií

Priemyselná bezpečnostná skriňa na uskladnenie chemikálií

  • 44421722-4 - Bezpečnostné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostná skriňa na uskladnenie chemikálií a horľavých látok
Funkcia
Bezpečnostná skriňa na bezpečné a predpisové skladovanie chemikálií a  horľavých látok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery v x š x h: 1950 x 950 x 500 mm
Farba konštrukcie šedá
Farba dverí modrá
Záchytná kapacita 96 l
Záchytné police počet políc 4, s roštom so záchytným objemom 19 l na policu
Uloženie kvapalín na rošte
Nosnosť na 1 policu 60 kg
Nosnosť korpusu 300 kg
Spodná záchytná vaňa bez roštu s objemom 20 l
Uzamykanie dvojbodové cylindrickým zámkom na kľúč
Dvere vystužené s vetracími otvormi uložené na vnútorných čapoch, otvorenie dverí je možné do uhla 110 °
Vnútorná strana dverí vybavená priehradkou na dokumenty k uloženým kvapalinám
Povrchová úprava konštrukcie práškový lak vo farbe RAL
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, dodania a vynesenia tovaru a montáže na na mieste určenia.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Obstarávateľ požaduje dodať originálne (predpísané) tovary.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru (vzorcom), s uvedením zloženia tovaru, číslom šarže (alebo dátumom), označenie nebezpečnosti, označenie výrobcu.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v pracovných dňoch od 8:00 h do 14:30 h, v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby v momente uzavretia zmluvy Dodávateľ spĺňal všetky zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET. Nesplnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

05.09.2022 08:00 — 07.09.2022 14:30

1,00 celok

1 636,83

1 364,02

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle zadaných požiadaviek objednávateľa. Zároveň sa požaduje predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky. Dodávaný produkt musí spĺňať definované technické parametre v rozsahu porovnateľných alebo lepších výsledkov v jednotlivých parametroch technickej špecifikácie predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2022 15:23

19.08.2022 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2022 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2022 09:56 - Vstupná ponuka 1 635,60 € Cena s DPH
18.08.2022 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS