• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2022 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 11:10

Detail zákazky Z20229166

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2022 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 11:10

Základné údaje

Z20229166

OF-259959

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6836824

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

47454547

MONASTER, s.r.o.

Osuského 2476/1A , Bratislava-Petržalka, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plechové skrine

plechové skrine, archivačné skrine

  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plechová skriňa 195*95*50 cm
Funkcia
- na ukladanie , zabezpečenie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška cm 195
Šírka cm 95
Hĺbka cm 50
Počet políc ks 4
Nosnosť police kg 80
Celkové množstvo ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba sivá, šedá
povrchová úprava práškový lak
typ dverí krídlové, silné vystužené dvere vybavené trojbodovým cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi
dodanie skrine zmontovaná
 2. Plechová skriňa 195*95*40cm
Funkcia
- na ukladanie , zabezpečenie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška cm 195
Šírka cm 95
Hĺbka cm 40
Počet políc ks 4
Nosnosť police kg 80
Celkové množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba sivá, šedá
povrchová úprava práškový lak
typ dverí krídlové, silné vystužené dvere vybavené trojbodovým cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi
dodanie skrine zmontovaná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť zmontovaný, nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, zabalený do igelitu s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v SK alebo CZ jazyku)
Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.Záručný list doložiť ku každému dodaciemu listu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia: 1x  POkraj, 1x TN kraj. Tovar bude doručený/vynesený až na miesto určenia. (PO - 30 ks -  vynáška - suterén 14 ks, 3. posch. 8 ks , 4.posch 8 ks . TN - 3 ks skríň .)
Dodávateľ  je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz , nie čiastkovo a to iba v pracovných dňoch od 8.00 hod do 14.00 hod
Termín a čas dodania oznámiť objednávateľovi aspoň 1 deň vopred.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, montážou a vynáškou.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo bude vykazovať vady.
Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek ako aj nepredloženie vlastného návrhu plnenia zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. .
Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo zmluvy.
Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdania predmetu zákazky.
Predložená ponuka musí obsahovať cenu vrátane DPH aj bez DPH. Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (dodacie adresy a kontaktné osoby).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

07.10.2022 14:00

33,00 ks

11 178,00

9 315,00

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu , preukazujúceho splnenie všetkých technických parametrov. Súčasťou musí byť aj prospekt/fotografia dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2022 11:23

05.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2022 11:47 - Vstupná ponuka 11 178,00 € Cena s DPH
05.09.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 11 176,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS