42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
47454547
MONASTER, s.r.o.
Osuského 2476/1A , Bratislava-Petržalka, 85103, SVK
Plechové skrine
plechové skrine, archivačné skrine
Tovar, Služba
|
1. Plechová skriňa 195*95*50 cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| - na ukladanie , zabezpečenie dokumentov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výška | cm | 195 | ||
| Šírka | cm | 95 | ||
| Hĺbka | cm | 50 | ||
| Počet políc | ks | 4 | ||
| Nosnosť police | kg | 80 | ||
| Celkové množstvo | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba | sivá, šedá |
| povrchová úprava | práškový lak |
| typ dverí | krídlové, silné vystužené dvere vybavené trojbodovým cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi |
| dodanie skrine | zmontovaná |
|
2. Plechová skriňa 195*95*40cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| - na ukladanie , zabezpečenie dokumentov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výška | cm | 195 | ||
| Šírka | cm | 95 | ||
| Hĺbka | cm | 40 | ||
| Počet políc | ks | 4 | ||
| Nosnosť police | kg | 80 | ||
| Celkové množstvo | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba | sivá, šedá |
| povrchová úprava | práškový lak |
| typ dverí | krídlové, silné vystužené dvere vybavené trojbodovým cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi |
| dodanie skrine | zmontovaná |
| Názov |
| Tovar musí byť zmontovaný, nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, zabalený do igelitu s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v SK alebo CZ jazyku) |
| Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.Záručný list doložiť ku každému dodaciemu listu. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia: 1x POkraj, 1x TN kraj. Tovar bude doručený/vynesený až na miesto určenia. (PO - 30 ks - vynáška - suterén 14 ks, 3. posch. 8 ks , 4.posch 8 ks . TN - 3 ks skríň .) |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz , nie čiastkovo a to iba v pracovných dňoch od 8.00 hod do 14.00 hod |
| Termín a čas dodania oznámiť objednávateľovi aspoň 1 deň vopred. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, montážou a vynáškou. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo bude vykazovať vady. |
| Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek ako aj nepredloženie vlastného návrhu plnenia zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. . |
| Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo zmluvy. |
| Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdania predmetu zákazky. |
| Predložená ponuka musí obsahovať cenu vrátane DPH aj bez DPH. Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
| Objednávateľ požaduje predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (dodacie adresy a kontaktné osoby). |
Slovenská republika
07.10.2022 14:00
33,00 ks
11 178,00
9 315,00
Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu , preukazujúceho splnenie všetkých technických parametrov. Súčasťou musí byť aj prospekt/fotografia dodávaného tovaru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2022 11:23
05.09.2022 10:00
05.09.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.08.2022 11:47 - Vstupná ponuka | 11 178,00 | € | Cena s DPH |
| 05.09.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 176,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: