• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2022 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20229138

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2022 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20229138

OF-259961

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6889218

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

35848189

Lambda Life a.s.

Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny mikroskop

Laboratórny mikroskop

  • 38510000-3 - Mikroskopy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny mikroskop
Funkcia
Laboratórny mikroskop na vedecký výskum.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia stabilný, ergonomický, kovový statív s LED indikátorom nastavenia intenzity osvetlenia po bočných stranách statívu; úchyt na na uchopenie a presun mikroskopu
osvetlenie fixované Kohlerovo osvetlenie s predcentrovaným kondenzorom; zásuvný modul pre zdroj prechádzajúceho svetla LED 3W biele svetlo 3200K
nosič pre objektívy 4 pozičný revolver objektívov naklonený ergonomicky dozadu
objektívy triedy iPlan + Achromat 4x,10x, 40x
stolík pevný mechanický stolík s rozsahom pohybu 75x40 mm a ľahkým ovládaním posuvu vzorky ovládacou xy skrutkou vpravo a s pružinovou svorkou na preparáty vľavo
kondenzor kondenzor so zabudovanou apertúrnou clonou; Abbeho kondenzor 0,9/1,25 so štrbinou pre prizmy Ph a Df,
tubus ergonomický, otočný binokulárny tubus 20/30° mm so sklonom min. 30°, nastaviteľný v dvoch rovinách; výškový rozdiel 375-425 mm; rozsah rozostupu okulárov 48-75 mm - Siedentopf systém
okuláre okuláre so zväčšením 10x a šírkou zorného poľa 20mm, Br.foc s dioptrickou korekciou a s odnímateľnými sterilizovateľnými gumenými očnicami
príslušenstvo napájací kábel špecifický pre danú krajinu; bezpečnostný externý napájací zdroj 100....240VAC/50....60HZ/30VA; protiprachový kryt
uchytenie zabudovaný bezpečnostný slot pre prichytenie mikroskopu zámkom a priestor na odloženie kábla a transformátora v tele  mikroskopu
Objednávateľ požaduje 5-ročnú záručnú dobu na tovar.
Objednávateľ požaduje inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej 5-ročnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane 5-ročnej záručnej doby na tovar, vrátane balenia, dopravy a vyloženia a vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
3. Objednávateľ požaduje vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu a servisné opravy a údržbu počas platnej 5-ročnej záručnej doby.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
5. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, alebo českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moyzesova 11, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

22.09.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 ks

1 280,56

1 067,13

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2022 13:19

19.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2022 10:47 - Vstupná ponuka 1 280,04 € Cena s DPH
22.08.2022 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 280,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS