30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Školenie vodičov ADR
školenie vodičov ADR, školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1, školenie vodičov ADR o cisterny
Služba
|
1. Školenie vodičov ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Školenie (základné, obnovovacie) vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 a rozšírené o prepravu v cisternách |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 2 | ||
| Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 5 | ||
| Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách | osoby | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | áno |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodávateľom potrebný školiaci materiál. |
| Presný počet účastníkov školenia bude upresnený objednávateľom prostredníctvom objednávky zaslanej dodávateľovi. |
| Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru, najneskôr však do 16.12.2022 vrátane vystavenia faktúry. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
| Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia). |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po skončení školenia, najskôr však v deň splnenia predmetu zmluvy, a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Objednávateľ požaduje spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry min. 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
| Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 školenia pre 1 osobu. |
| Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 30.11.2022. |
| V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu rovnako aj záverečných skúšok. |
| Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: Zvolen a okolie. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
07.09.2022 08:07 — 30.11.2022 08:07
1,00 Súbor
2 894,67
2 894,67
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2022 09:24
05.09.2022 08:04
05.09.2022 08:19
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.08.2022 11:29 - Vstupná ponuka | 2 894,66 | € | Cena s DPH |
| 26.08.2022 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 894,50 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: