• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2022 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20229067

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2022 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20229067

OF-259865

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6814515

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis prístrojov MAQUET / GETINGE

servis, prístroj, Maquet, Getinge,

  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF,  rok zaradenia 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500544,
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 2. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF, rok zaradenia 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: VCS64DF
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 3. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF, rok zaradenia 2020
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500648
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 4. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF, rok zaradenia 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 501171
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 5. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF, rok zaradenia 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 501172
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 6. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF, rok zaradenia 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 501173
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 7. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64DF, rok zaradenia 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 501174
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 8. Pozáručný servis - lampa VOLISTA STANDOP, typ VST64DF,rok zaradenia 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500599
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 9. Pozáručný servis - lampa VOLISTA STANDOP, typ VST64DF,  rok zaradenia 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500601
Dĺžka servisu: 18.8.2021 - 17.8.2023 (24 mesiacov) 24 mesiacov
 10. Pozáručný servis - lampa VOLISTA STANDOP, typ VST64DF, rok zaradenia 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500600
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 11. Pozáručný servis - stôl MEERA, typ 7200.01B0,  rok zaradenia 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 284
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 12. Pozáručný servis - stôl MEERA, typ 7200.01B0,  rok zaradenia 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 285
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 13. Pozáručný servis - stôl MEERA, typ 7200.01B0, rok zaradenia 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 1253
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 14. Pozáručný servis - stôl MEERA, typ 7200.01B0, rok zaradenia 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 1442
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 15. Pozáručný servis - stôl BETASTAR, typ 1131.12B0, rok zaradenia 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 10619
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 16. Pozáručný servis - stôl OTESUS, typ 1160.01C0,  rok zaradenia 2015
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 299
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 17. Pozáručný servis - stôl Aplhamaquet, typ 1150.01C1, rok zaradenia 2009
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 2946
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 18. Pozáručný servis - stôl Aplhamaquet, typ 1150.01C1,  rok zaradenia 2005
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 1117
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 19. Pozáručný servis - stôl Aplhamaquet, typ 1150.01C1,  rok zaradenia 2005
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 1109
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 20. Pozáručný servis - stôl Aplhamaquet, typ 1150.02A0,  rok zaradenia 2005
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 841
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 21. Pozáručný servis - stôl Alphastar, typ 1032.11A0, rok zaradenia 2008
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 2599
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 22. Pozáručný servis - stôl Alphastar, typ 1032.11A0, rok zaradenia 2010
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 3256
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 23. Pozáručný servis - anestéza Flow-C, typ Flow-C, rok zaradenia 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 4255
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 24. Pozáručný servis - ventilátor Servo-Air, rok zaradenia 2016
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 10962
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 25. Pozáručný servis - kamera VLT, typ kamera VLT View Air 02, rok zaradenia 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500003
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
 26. Pozáručný servis - kamera VLT, typ kamera VLT View Air 02, rok zaradenia 2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: 500314
Dĺžka servisu: 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy o poskytnutí služby (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa poskytnúť  servis, údržbu, opravu a kontrolu výrobkov zdravotníckej techniky - prístrojov vyrobených, resp. dodaných pod značkou „GETINGE a MAQUET“ (ďalej len „zdravotnícka technika“), bližšie špecifikovanej vo funkčnej a technická špecifikácii predmetu zmluvy a záväzok objednávateľa prevziať a zaplatiť za vykonaný servis dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti vykonania servisných služieb  pre uvedené prístroje - zdravotnícku techniku), v zmysle ustanovení v OPEP. Objednávateľ požaduje predložiť doklad - certifikát resp. rovnocenný doklad o autorizácií a výhradnom zastúpení pre predaj, opravu a montáž zdravotníckych pomôcok od výrobcu značky Maquet, Getinge. Uvedený doklad dodávateľ predloží vo formáte PDF.
2.1 V prípade, že dodávateľ nie je oprávnený vykonávať servis zdravotníckej techniky uvedenej vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ pristúpi k  odstúpeniu od zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom:
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za každú položku / mesačný servis ( cena v EUR bez DPH, sadzba v %, cena v EUR s DPH), celkovú cenu za každú položku/24 mesiacov (cena v EUR bez DPH, sadzba v %, cena v EUR s DPH). Zároveň  dodávateľ uvedie celkovú cenu za všetky položky v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH počas výkonu servisu za 24 mesačný servis.
Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND. Vzor kalkulácie zmluvnej ceny - Príloha č. 1 EKS -Kalkulácia ceny - štruktúrovaný rozpočet ceny. Celková cena predmetu zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady spojené s riadnym, funkčným a vecným plnením záväzkov dodávateľa (napr. cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka a pod.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom.
c) oprávnenie vydané Technickou inšpekciou na druh činností: 1. oprava a servis vyhradených technických zariadení elektrických a 2. oprávnenie prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení elektrických.
3.1  V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty/doklady uvedené v bode 3. nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
4. Zmluva o poskytnutí služieb sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov.
5. Služby, ktoré sú predmetom položky č. 1 až položky č. 26 uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy, za vykonanie servisnej starostlivosti, budú hradené formou mesačných paušálnych odmien uvedených v Prílohe č. 1 EKS-Kalkulácia ceny - štruktúrovaný rozpočet ceny.
Odmena je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti a to nasledovne:
-ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanú ako VPMO (výška paušálnej mesačnej odmeny), =C1 cena za mesačný paušál prístroja č.1) +C2 (cena za mesačný paušál položky č. 2) +C3+C4+C5+...+C26 (cena za mesačný paušál položky č. 26).
5.1 Platba za služby poskytnuté dodávateľom bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej za plnenie služieb pre príslušný mesiac. Prílohou každej čiastkovej faktúry  je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia pre príslušný kalendárny mesiac. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na poskytnutie služieb uvedených v tejto zmluve.
5.1.1  V prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac pre niektorú z položiek uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci,
5.1.2 Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany objednávateľa k vyradeniu niektorého z prístrojov počas trvania tejto zmluvy, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi len takú paušálnu mesačnú odmenu, ktorá je ponížená o sumu, ktorá zodpovedala vyradenému prístroju, a to vždy k mesiacu, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom objednávateľ písomne dodávateľovi oznámil vyradenie daného prístroja.
5.2 Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa.  Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho poskytnutia služby, prevzatia služieb objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy poskytnutý. Lehota splatnosti jednotlivých faktúr je 60  kalendárnych dní odo dňa  doručenia objednávateľovi.
5.2.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
5.2.2 Miestom doručenia faktúr v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ požaduje zaslanie vystavenej faktúry bezprostredne po jej vyhotovení na e-mailovú adresu: fatury@unlp.sk.  Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou vrátane príloh, aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky.
5.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení resp. v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
6. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v nasledovnom rozsahu:
6. 1 Servis zdravotnej techniky výrobcu značky MAQUET/GETINGE v sebe zahŕňa:
6.1.1 obnovenie softwaru prístroja,
6.1.2 inštaláciu užívateľského softwaru,
6.1.3 úpravu prístrojov pre zabezpečenie bezpečnej prevádzky podľa schválených zlepšovacích návrhov,
6.1.4 modifikácie prístrojov na dosiahnutie najvyššej úrovne kvality,
6.1.5 meranie odporu siete,
6.1.6 meranie vysokého napätia.
6.1.7 Objednávateľ požaduje sa, aby súčasťou poskytujúcich služieb bola služba umožňujúca objednávateľovi zasielať požiadavky na vykonanie servisných služieb online.
6.2 Údržba zdravotníckej techniky výrobcu značky MAQUET / GETINGE v sebe zahŕňa:
6.2.1 činnosť, ktorou sa odstraňujú nežiadúce a odstrániteľné zmeny na veci, ku ktorým došlo v dôsledku ich používania,
6.2.2 výmenu opotrebovaných dielov.
6.2.3 Účelom údržby je zachovať spôsobilosť veci k jej užívaniu.
6.2.4 Údržba bude vykonávaná ako:
6.2.4.1 preventívna - podľa návodu výrobcu na vykonávanie preventívnej údržby prístroja,
6.2.4.2 predpísaná údržba - revízia (podľa návodu výrobcu),
6.2.4.3 pravidelná - periodická revízia pevne inštalovaných zariadení min. 1x ročne,
6.2.4.4 pravidelná odborná prehliadka a skúška so správou o jej vykonaní (prípadne prehliadka na požiadanie objednávateľa so správou o jej vykonaní).
6.3. Objednávateľ požaduje aby dodávateľ, v súčinnosti s poverenou osobou objednávateľa, do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy, vypracoval Plán údržby, v ktorom sa zmluvné strany dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu prístrojov (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita). Zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa.
6.4 Oprava zdravotníckej techniky výrobcu značky MAQUET / GETINGE v sebe zahŕňa činnosti, ktoré vedú k odstráneniu vád:
6.4.1 Oprava bude vykonávaná ako:
6.4.1 oprava u objednávateľa- bežná oprava vád/porúch prístrojov vykonávaná na pracovisku objednávateľa (za bežnú opravu sa nepovažuje generálna oprava),
6.4.2 oprava v priestoroch dodávateľa - dielenská oprava vád/porúch prístrojov vykonávaná v priestoroch dodávateľa a na náklady dodávateľa.
6.4.3 Objednávateľ požaduje, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne:
6.4.3.1 nástup na výkon opravy/odstránenia vady na prístroji do 24 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak,
6.4.3.2 vykonanie samotnej opravy/odstránenie vady na prístroji najneskôr do 48 hodín (2 dni) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak,
6.4.3.3 vykonanie samotnej opravy/odstránenie vady na prístroji najneskôr do 192 hod. (8 dní) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod., v prípade, ak na výkon opravy je potrebný náhrad. diel, súčiastka alebo iný diel, ktorého obstaranie trvá viac ako 48 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
6.5 Kontrola zdravotníckej techniky výrobcu značky MAQUET / GETINGE v sebe zahŕňa činnosti, ktorými sa zisťuje bezporuchová činnosť všetkých častí prístroja a  súlad  aktuálnych parametrov s predpísanými parametrami:
6.5.2 ide o kontrolu predpísanú výrobcom jednotlivých parametrov prístroja/zariadenia.
7. Dodávateľ je povinný  poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi.
8. Dodávateľ je povinný  vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch, v čase od 08:00 hod. do 16:00 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
9. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon pred začatím každého výkonu, a to kontaktnej osobe objednávateľa. Informácia o kontaktnej osobe objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi bezprostredne po uzatvorení zmluvy.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby po ukončení konkrétnej činnosti servisnej starostlivosti, si servisný pracovník nechal potvrdiť rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu poskytnutej služby u zodpovednej osoby objednávateľa. Jedna kópia takto potvrdenej služby ostáva k dispozícii objednávateľovi.
11. Dodávateľ je povinný poskytovať a vykonávať všetky služby v rozsahu tejto zmluvy  v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému.
12. V prípade, že k oprave prístroja/odstráneniu vady na prístroji je potrebný náhradný diel, dodávateľ je povinný vypracovať cenovú ponuku k potrebnému náhradnému dielu a predložiť ju poverenej osobe verejného obstarávateľa.  Náhradné diely,  nie sú predmetom uzatvorenej zmluvy, budú hradené na základe vystavenej objednávky.
12.1 Objednávateľ vykoná prieskum trhu na stanovenie najvýhodnejšej ponuky k dodaniu potrebného dielu na opravu/odstránenie vady. V prípade, že porovnaním min. troch dostupných cenových ponúk na trhu z aktuálnych ponúk je ponuka dodávateľa najprijateľnejšia (najnižšia celková cena), objednávateľ vystaví objednávku dodávateľovi na dodanie dielu.
12.2 V prípade, ak objednávateľ na základe prieskumu trhu zistí, že:
12.2.1 cenová ponuka iného dodávateľa je nižšia ako ponuka dodávateľa, objednávateľ vyzve dodávateľa na rokovanie o znížení ceny náhradného dielu. Ak sa zmluvné strany na znížení ceny náhradného dielu nedohodnú, objednávateľ je oprávnený náhradný diel zakúpiť od dodávateľa, ktorý v prieskume trhu ponúkol nižšiu cenu náhradného dielu,
12.3 Dodávateľ je povinný poskytnúť záručnú dobu na náhradné diely min. 6 mesiacov (vrátane) odo dňa výmeny dielu.
13. Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný servis prístrojov v rozsahu tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti prostredníctvom osôb/servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja.
14. Dodávateľ je povinný mať v čase trvania tejto zmluvy  uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedodržania resp. neplnenia funkčných, technických a osobitných požiadaviek tejto zmluvy kedykoľvek počas trvania zmluvy.
16. V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú ponuku uvedenú v bode 17. tejto zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok uvedených v  časti "Osobitné požiadavky" tejto zmluvy, a to aj opakovane v prípade porušenia akéhokoľvek bodu.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu.
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
19. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v uzavretej zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa uzatvorenej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
19.1. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 19., doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená ceny zistená postupom podľa bodu 19.
20. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
21. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
22. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
23. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
23.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti.
24. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, dokumentu alebo nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "osobitné požiadavky" tejto zmluvy, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice a Tr. SNP 1, 040 11 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.09.2022 00:00 — 31.08.2023 00:00

1,00 celok

55 567,92

55 567,92

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti vykonania servisných služieb pre uvedené prístroje - zdravotnícku techniku), v zmysle ustanovení v OPEP. Objednávateľ požaduje predložiť doklad - certifikát resp. rovnocenný doklad o autorizácií a výhradnom zastúpení pre predaj, opravu a montáž zdravotníckych pomôcok od výrobcu značky Maquet, Getinge. Uvedený doklad dodávateľ predloží vo formáte PDF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2022 14:07

25.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2022 08:43 - Vstupná ponuka 55 567,00 € Cena bez DPH
24.08.2022 19:39 - Najvýhodnejšia ponuka 46 972,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS