• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 11:33
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 12:25

Detail zákazky Z20229058

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 11:33
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 12:25

Základné údaje

Z20229058

OF-259860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6836792

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia súvisiace s počítačmi

klávesnica, myš, monitor, SSD disk

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová myš
Funkcia
Vstupné zariadenie počítača, pre prácu v kancelárii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie Bezdrôtová
Rozhranie Min. Bluetooth
Vyhotovenie Vhodná pre pravákov
Kompatibilita OS dodaný k Notebooku 1, 2 a 3
Počet tlačidiel Min. 5
Napájanie Min. AA
Počet batérií Max. 2
Určenie Kancelárska
 2. Počítačová klávesnica
Funkcia
Ovládanie počítača,  pre prácu v kancelárii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie Bezdrôtová
Rozhranie Min. Bluetooth alebo USB
Typ klávesnice Štandardné
Typ spínačov Min. membránové
Typ klávesov Nízkoprofilové
Multimediálne klávesy Áno
Ergonomické prevedenie Áno
Lokalizácia SK
Určenie Kancelária
 3. Počítačový monitor
Funkcia
Zobrazovacia jednotka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Uhlopriečka displeja palec 27
Obnovovacia frekvencia Hz 75
Odozva ms 5
Jas cd/m2 300
Pozorovací uhol horizontálny a vertikálny ° 178
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia podsvietenia Min. LED
Technológia panelu Min. IPS
Rozlíšenie displeja Min. Full HD 1920 x 1080
Kontrast Min. 1000 :1
Formát obrazovky Min. 16 : 9
Pripojenie Min. HDMI, VGA
Funkcie Min. Flicker-free, Filter modrého svetla
 4. SSD disk
Funkcia
Pre zálohovanie a prenos údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5
Veľkosť disku palec 2,5
Kapacita úložiska GB 1000
Rýchlosť čítania MB/s 1050
Rýchlosť zápisu MB/s 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ disku Externý
Typ úložiska SSD
Rozhranie Min. USB-C, USB 3.2, USB 3.0
Šifrovanie Min. 256-bitové hardvérové AES, Čítačka odtlačkov prstov
Materiál obalu disku Min. Hliník
Príslušenstvo Dátový kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

08.09.2022 08:00 — 06.10.2022 14:00

11,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

839,16

839,16

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.08.2022 11:32

05.09.2022 11:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2022 11:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2022 10:56 - Vstupná ponuka 839,16 € Cena bez DPH
05.09.2022 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 839,16 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS