• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2022 16:50

Detail zákazky Z20229052

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2022 16:50

Základné údaje

Z20229052

OF-260012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6810118

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Protokolárny a propagačný materiál - taška

Taška s logom

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Taška s logom
Funkcia
Zabezpečenie reprezentačných predmetov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 95
Šírka cm 15 20
Hĺbka cm 8 12
Výška cm 20 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál tašky Papier
Uško Textilné syntetické/Biele krútené
Laminácia Matná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Novozámocká 1, 949 01Nitra
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH po jednotlivých položkách do 5 dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 6:30 do 13:30
Jednotková cena jednotlivých položiek musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, grafického návrhu umiestnenia povinných prvkov publicity, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia
Objednávateľ poskytne logá, texty a iné podklady na potlač a gravírovanie v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. Návrh potlače/gravírovania na každom predmete musí byť odsúhlasený objednávateľom.
Dátum doručenia tovaru je dodávateľ povinný nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa, minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dátumom doručenia tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie jeho technickej špecifikácie
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy.
Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme.
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a musí k nej byť doložený dodací list s rozpisom jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých požadovaných položiek
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitých požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

05.09.2022 11:08 — 30.09.2022 11:08

1,00 podľa technickej špecifikácii

171,86

143,22

Návrh vlastného plnenia zákazky požaduje objednávateľ zaslať na email kontaktnej osoby.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2022 15:52

24.08.2022 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2022 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 477
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2022 16:36 - Vstupná ponuka 171,86 € Cena s DPH
18.08.2022 16:36 - Najvýhodnejšia ponuka 171,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS