• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 08:50

Detail zákazky Z20228999

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2022 08:50

Základné údaje

Z20228999

OF-259765

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6860326

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54015430

PM CLEANING SERVICES, s.r.o.

Vlková 469, Vlková, 05972, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preprava a manipulácia s ťažkými bremenami - trezory

Sťahovanie a preprava trezorov

  • 63110000-3 - Manipulácia s nákladom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preprava a manipulácia s ťažkými bremenami - trezory
Funkcia
Presťahovanie 2ks certifikovaných bezpečnostných trezorov z garáže za budovou nasledovne: 1 ks na 3 nadzemné podlažie budovy a 1ks  na 2 nadzemné podlažie budovy.  Typ a váha trezorov:  TLO 5 od P-KOVO Brno s.r.o. 210 kg . Trezory nie sú ukotvené, sú položené na drevenej palete a tak isto sa požaduje ich položenie na drevenú paletu.
Presťahovanie 2ks certifikovaných bezpečnostných trezorov z garáže za budovou nasledovne: 2 ks na 3 nadzemné podlažie budovy. Typ a váha trezorov: NTK 15 od SHERLOCK s.r.o. 370 kg . Trezory nie sú ukotvené, sú položené na drevenej palete a tak isto sa požaduje ich položenie na drevenú paletu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 ks trezor TLO 5 od P-KOVO Brno s.r.o. (Rozmery V x Š x H 153 x 67 x 57 cm, váha 210 kg) presťahovať z garáže na 2.NP budovy (cca 40 metrov a 41 schodov). ks 1
1 ks trezor TLO 5 od P-KOVO Brno s.r.o. (Rozmery V x Š x H 153 x 67 x 57 cm, váha 210 kg) presťahovať z garáže na 3.NP budovy (cca 50 metrov a 65 schodov) ks 1
2 ks trezor NTK 15 od SHERLOCK s.r.o.  (Rozmery V x Š x H 149 x 63 x 50 cm, váha 370 kg) presťahovať z garáže na 3.NP budovy (cca 50 metrov a 65 schodov) ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa poskytne službu.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas bežných pracovných dní pondelok až štvrtok v pracovnom čase od 7,20 do 15,00 hod. a v piatok od 7,20 do 11,30 hod. a len po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou, minimálne jeden pracovný deň vopred.
Služba musí byť poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi bez poškodenia trezorov a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác poskytovateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú – odsun trezorov po rovine a po schodoch s ich zložením, vyložením na drevenú paletu, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby.
Miesto realizácie služby: ul. Československej armády 7, Banská Bystrica.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Objednávateľovi bude predložená faktúra do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na poskytovaní služby, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby do 3 dní od uzavretia zmluvy
Miestom realizácie služby je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
k je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu ešte pred realizáciou služby, čím dodávateľovi nevzniknú žiadne náklady..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

26.09.2022 08:20 — 14.10.2022 08:20

1,00 Súhrn požadovaného množstva

857,00

714,17

Rozpis položiek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2022 08:41

09.09.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 76
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2022 10:03 - Vstupná ponuka 857,00 € Cena s DPH
19.08.2022 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 855,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS