35541130
Základná škola
Školská 3, Čierna nad Tisou, 07643, SVK
43792782
HORTI s.r.o.
Južná trieda 66, Košice, 04001, SVK
Zelenina a ovocie
zelenina, ovocie
Tovar, Služba
1. Zelenina a ovocie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvej zeleniny a ovocia pre prípravu jedál do školskej kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 1610 | ||
Jablká | kg | 469 | ||
Mandarínky | kg | 255 | ||
Pomaranče | kg | 604 | ||
Citróny | kg | 203 | ||
Hrozno biele, červené sladké | kg | 91 | ||
Melón červený | kg | 130 | ||
Cibuľa | kg | 366 | ||
Cesnak | kg | 15 | ||
Kapusta hlávková | kg | 464 | ||
Kapusta kvasená | kg | 166 | ||
Mrkva | kg | 535 | ||
Petržlen | kg | 229 | ||
Zeler | kg | 186 | ||
Paprika PCR | kg | 125 | ||
Paradajky | kg | 181 | ||
Uhorka šalátová | kg | 115 | ||
Kaleráb | kg | 367 | ||
Zemiaky | kg | 3645 | ||
Kapusta kel | kg | 57 | ||
Karfiol | kg | 233 | ||
Kapusta hlávková červená | kg | 150 | ||
Pór | kg | 15 | ||
Hlávkový šalát | ks | 51 | ||
Reďkovka červená | kg | 38 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované doklady | Doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný ŠV a PS SR podľa čl.10 nariadenia č.543/2011 a výsledok poslednej kontroly. |
Požadované doklady | Doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiadúcich látok/ťažké kovy, rezídua pesticídov, dusičnany/ akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom. |
Požadované doklady | Čestné prehlásenie o tom, že dodávané výrobky majú platnú certifikátu bezpečnosti potravín (IFS, BRC, ISO 14000 atď.) |
Požadované doklady | alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ. Zvyčajne dodanie a vyskladnenie ku dverám skladu. |
Objednávateľ požaduje, aby zelenina a ovocie boli I. triedy. pôvodom z EÚ okrem tropického ovocia, ktoré sa bežne v EÚ dopestovať nedá. |
Termín odoslania objednávky je minimálne 24 hod. pred realizáciou dodávky tovaru. |
Objednávateľ vyžaduje, aby tovar bol dodaný najneskôr do 48 hodín od prevzatia telefonickej alebo písomnej objednávky. |
Dodávky tovaru sa budú realizovať, v závislosti od objednávky v pracovných dňoch týždňa. Predpokladaná dodávka tovaru 3 krát týždenne. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia. |
Dodávateľ zodpovedá za vady dodaného tovaru, ktoré nemohli byť zistené pri preberacom procese a je zrejmé, že ich existencia sa vyskytla už pred okamihom odovzdania. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady v súvisiace s kvalitou alebo s množstvom, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 24 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. |
Vady dodaného tovaru zistené objednávateľom, je objednávateľ povinný reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru a to aj písomne. |
Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu vád tovaru najneskôr do 7 dní od doručenia reklamácie a to dodaním bezvadného tovaru za tovar vadný alebo poukázaním časti kúpnej ceny zodpovedajúcej cene reklamovaného tovaru na účet objednávateľa. |
V prípade plnenia objednávateľa za tovar, ktorý bol predmetom uznanej reklamácie, mu dodávateľ vydá na reklamovaný tovar dobropis. |
V prípade, ak sa pri preberaní tovaru zistia rozdiely medzi objednaným a dodaným množstvom, táto skutočnosť sa uvedie na dodacom liste s označením, že sa jedná o nedodaný, resp. chýbajúci tovar. |
Skutočne dodaný tovar podľa písomnej objednávky objednávateľa je tento povinný prebrať a potvrdiť dodací list/faktúru. Dodávateľ spolu s tovarom odovzdá objednávateľovi aj potvrdenú kópiu dodacieho listu/faktúry. |
Dodávateľ sa zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov, výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č.152/1995 Z.z. o potravinách. |
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravných a manipulačných nákladov do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou a vyskladnením tovaru. |
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18 ods.3 písm. b |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je minimálne 14 dní od jej doručenia. Súčasťou faktúry je aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová minimálne 14 dňová lehota splatnosti. |
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou kúpnej ceny na základe predloženej faktúry má predávajúci právo na uplatnenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP). |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný ŠV a PS SR podľa čl.10 nariadenia č.543/2011 a výsledok poslednej kontroly. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiadúcich látok/ťažké kovy, rezídua pesticídov, dusičnany/ akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať tovar uvedený v predmete plnenia tejto zmluvy od iného dodávateľa, v prípade ak je na tento poskytovaná dotácia štátu, ministerstva školstva, dotácia európskej únie alebo dotácia iného grantového systému určená pre školstvo a školské zariadenia. O tejto skutočnosti objednávateľ dodávateľa upovedomí a to s uvedením subjektu, ktorý dotovaný tovar poskytuje, druhu dotácie a ceny dotovaného tovaru. V prípade, ak predávajúci danú cenu akceptuje a prejaví záujem tovar dodať aj v tejto cenovej hladine, bude uprednostnený pred dotovaným dodávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Školská 3, Čierna nad Tisou, Trebišov, Košický, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
11 782,00
11 782,00
Víťazný uchádzač predloží do 5 pracovných dní cenovú ponuku podpísanú osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. Rámcová dohoda bude účinná od 1. septembra 2022.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2022 12:42
22.08.2022 14:13
22.08.2022 14:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2022 14:02 - Vstupná ponuka | 11 781,60 | € | Cena s DPH |
22.08.2022 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 781,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: