• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2022 11:20

Detail zákazky Z20228981

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2022 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2022 11:20

Základné údaje

Z20228981

OF-259651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6828876

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31402828

Schindler výťahy a eskalátory a.s.

Karadžičova 8, Bratislava, 821 08, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia výťahov

výťah, oprava

  • 42416000-5 - Výťahy, šikmé výťahy, zdvíhadlá, eskalátory a pohyblivé chodníky
  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výťah 1
Funkcia
Kompletná výmena všetkých častí  výťahu na prepravu osôb umiestnených  v pôvodnej železobetónovej  šachte.
Typ  výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne, umiestnený v reprezentatívnych priestoroch. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy.
Výťah  slúži  na prepravu osôb a to: Osobný výťah s prístupnosťou pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu  a orientácie v súlade s STN EN 81-70  v 5 – podlažnej budove – demontáž a montáž nového výťahu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť  výťahu kg 1050 1200
Počet osôb počet 14 16
Počet staníc/nástupíšť počet 5
Označenie nástupíšť číslo -1, 0, 1, 2, 3
Dopravný zdvih počet staníc ( m ) 13,8
Dopravná rýchlosť m/s 1
Šírka šachty mm 1600
Hĺbka šachty mm 2500
Hlava šachty mm 3250
Hĺbka priehlbne mm 1400
Svetlá  šírka šachtových dverí mm 800 900
Svetlá  výška  šachtových dverí mm 2000 2100
Kabína výťahu – šírka mm 1150 1250
Kabína výťahu - hĺbka mm 2100 2200
Kabína výťahu – výška mm 2100 2200
Počet vstupov klietky ks 1
Menovitý výkon kW 7,8
Počet jázd za hodinu počet 160 200
Zrkadlo šírka mm 800 1250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Demontáž  -  Demontáž pôvodného výťahu  a ekologická likvidácia pôvodného výťahu
Vymenené diely  -  Kompletná výmena výťahu
Šachta  -  Pôvodná, murovaná s plným ohradením
Typ výťahu  -  Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne
Vodidlá kabíny  -  Nové
Vodidlá protiváhy  -  Nové
Vyhotovenie výťahu  -  Podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 532/2002 Z. z., v súlade s STN EN 81-70
Strojovňa  -  Bez strojovne
Riadenie výťahu  -  Mikroprocesorové, simplex, so zberom nadol
Druh pohonu  -  Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie
Poloha rozvádzača  -  V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici
Nosné prostriedky  -  Ploché nosné prostriedky ( pásy, laná – certifikované EU )
Typ šachtových dverí  -  Automatické, teleskopické L/R
Materiál šachtových dverí  -  Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Požiarna odolnosť dverí  -  EW - 30D1
Kabína výťahu  -   Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304,   Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304,   Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304,   Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304,   Núdzové osvetlenie
Zrkadlo v kabíne  -  Umiestnené na zadnej stene v hornej  polovici materiál bezpečnostné sklo
Doplnky kabíny  -  Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, kompaktný dizajn zariadenia, zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny.  Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený.
Osvetlenie kabíny  -  Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), kruhový tvar osvetlenia podľa obrazovej prílohy č. 1
Podlaha kabíny  -  Kameň s protišmykovou úpravou sivý odtieň
Ovládací panel v kabíne  -  Materiál nerezová oceľ brúsená – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, Indukčná slučka pre sluchovo postihnutých (v súlade s STN EN81-70), upozornenie na preťaženie výťahu
Akustický hlásič  -  Hlásič poschodí v kabíne výťahu (v súlade s STN EN81-70)
Madlo  -  2 rady madiel na bočnej a zadnej stene (v súlade s STN EN81-70) – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená
Vetranie kabíny  -  Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky
Sedačka v kabíne  -  Sklopná sedačka v kabíne (v súlade s STN EN81-70)
Typ kabínových dverí  -  Automatické, teleskopické L/R
Materiál kabínových dverí  -  nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Detekcia v kabínových dverách  -  Svetelná celoplošná závora
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách  -  Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, ukazovateľ pozície kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach
Komunikačné zariadenie  -  Diaľkový alarm, GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát, umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu
Funkcie a vybavenie výťahu  -  Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), Rezervácia kabíny (independent service) - kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny
Doplnky riadenia  -  V kabíne obmedzenie voľby  smeru jazdy nadol z 0. poschodia  na -1. poschodie - kľúčikovým spínačom
Energetická efektivita  -  Súbor doplnkov a funkcii, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, šetrný stand-by režim, rekuperácia, úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány)
On-line vzdialený monitoring  -  On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia  a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom )
LED osvetlenie nástupísk  -  Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie
Doplnky v šachte  -  Osvetlenie šachty v súlade s normou
 2. Výťah 2
Funkcia
Kompletná výmena všetkých častí  výťahu na prepravu osôb umiestnených  v pôvodnej železobetónovej  šachte.
Typ  výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne, umiestnený v reprezentatívnych priestoroch. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy.
Výťah  slúži  na prepravu osôb a to: Osobný výťah v 5 – podlažnej budove – demontáž a montáž nového výťahu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť  výťahu kg 600 800
Počet osôb počet 7 10
Počet staníc/nástupíšť počet 5
Označenie nástupíšť číslo -1, 0, 1, 2, 3
Dopravný zdvih počet staníc ( m ) 13,8
Dopravná rýchlosť m/s 1
Šírka šachty mm 1600
Hĺbka šachty mm 1650
Hlava šachty mm 3250
Hĺbka priehlbne mm 1400
Svetlá  šírka šachtových dverí mm 800 900
Svetlá  výška  šachtových dverí mm 2000 2100
Kabína výťahu – šírka mm 1200 1300
Kabína výťahu - hĺbka mm 1300 1500
Kabína výťahu – výška mm 2100 2200
Počet vstupov klietky ks 1
Menovitý výkon kW 4,6
Počet jázd za hodinu počet 160 200
Zrkadlo šírka mm 800 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Demontáž  -  Demontáž pôvodného výťahu  a ekologická likvidácia pôvodného výťahu
Vymenené diely  -  Kompletná výmena výťahu
Šachta  -  Pôvodná, murovaná s plným ohradením
Typ výťahu  -  Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne
Vodidlá kabíny  -  Nové
Vodidlá protiváhy  -  Nové
Strojovňa  -  Bez strojovne
Riadenie výťahu  -  Mikroprocesorové, simplex, so zberom nadol
Druh pohonu  -  Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie
Poloha rozvádzača  -  V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici
Nosné prostriedky  -  Ploché nosné prostriedky ( pásy, laná – certifikované EU )
Typ šachtových dverí  -  Automatické, teleskopické L/R
Materiál šachtových dverí  -  Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Požiarna odolnosť dverí  -  EW - 30D1
Kabína výťahu  -  Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304,   Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304,  Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304,  Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304,  Núdzové osvetlenie
Zrkadlo v kabíne  -  Umiestnené na zadnej stene v hornej  polovici materiál bezpečnostné sklo
Doplnky kabíny  -  Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, kompaktný dizajn zariadenia, zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny. Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený
Osvetlenie kabíny  -  Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), kruhový tvar osvetlenia podľa obrazovej prílohy č. 1
Podlaha kabíny  -  Kameň s protišmykovou úpravou sivý odtieň
Ovládací panel v kabíne  -  Materiál nerezová oceľ – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, upozornenie na preťaženie výťahu
Madlo  -  Madlo na zadnej stene – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená
Vetranie kabíny  -  Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky
Typ kabínových dverí  -  Automatické, teleskopické L/R
Materiál kabínových dverí  -  nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304
Detekcia v kabínových dverách  -  Svetelná celoplošná závora
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách  -  Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, ukazovateľ pozície kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach
Komunikačné zariadenie  -  Diaľkový alarm, GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát, umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu
Funkcie a vybavenie výťahu  -  Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), Rezervácia kabíny (independent service) - kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny
Doplnky riadenia  -  V kabíne obmedzenie voľby  smeru jazdy nadol z 0. poschodia  na -1. poschodie - kľúčikovým spínačom
Energetická efektivita  -  Súbor doplnkov a funkcií, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, šetrný stand-by režim, rekuperácia, úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány)
On-line vzdialený monitoring  -  On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia  a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom )
LED osvetlenie nástupísk  -  Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie
Doplnky v šachte  -  Osvetlenie šachty v súlade s normou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.   Cena dodania predmetu zmluvy je vrátane:
- dopravy (dovoz) a zloženia technológie nových výťahov na miesto plnenia,
- demontáže a ekologickej likvidácie všetkých komponentov pôvodných výťahov, vrátane odvozu obalov, stavebného odpadu, elektro odpadu a iného odpadu s tým súvisiaceho. Zhotoviteľ predloží doklad o ekologickej likvidácii odpadov,
- inštalácie na mieste plnenia  podľa aktuálne platnej  legislatívy a technických predpisov, všetkých  prác  súvisiacich s výmenou  výťahov a skúšok potrebných pre uvedenie výťahov do prevádzky. Inštalácia  výťahov v zmysle  STN EN 81-20,
-  ukončení nástupísk, omaľovania stien šachiet bielou farbou, opravy hydroizolácie v prípade prieniku vody a natretie priehlbne proti-prašným náterom, zabezpečenia odvetrania šachiet v súlade s STN EN  81-20,
- všetkých skúšok v súlade s platnou legislatívou a kompletnej dokumentácie k výťahom s potrebnými certifikátmi a prehlásením o zhode,
- vypracovania  technickej  dokumentácie  a revíznych  správ  podľa  aktuálnej  platnej legislatívy pri dodávke zariadení,
- záručného servisu na 60 mesiacov odo dňa podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo (doba poskytovania záručného servisu sa predlžuje o čas, kedy nebolo možné výťah používať z dôvodu uplatnených vád).
2.   Záruka na celé dielo je 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán.
3.   Nové doposiaľ nepoužité zariadenia musia mať Európsky typový certifikát, Zhotoviteľ predloží certifikát do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy.
4.   Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh kompletnej projektovej dokumentácie k novým výťahom v slovenskom jazyku vypracovanej v súlade s bezpečnostnými predpismi a predpismi technickej inšpekcie SR (technická dokumentácia výťahu, technická správa, dispozičný výkres výťahu, vzorky vyhotovenia navrhnutých materiálov, vzorov a farieb.
Predložený návrh sa stane záväzným po odsúhlasení Objednávateľom o čom bude Objednávateľ informovať kontaktnú osobu Zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní  od jeho predloženia. Zhotoviteľ bude akceptovať prípadné zmeny v návrhu požadované Objednávateľom v rozsahu zadávaných podmienok plnenia (technické vlastnosti, charakteristika), ak je to z jeho strany objektívne možné.
5.   Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa zaslať e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH na:
a)  cenu za dodanie, montáž výťahov a uvedenie do prevádzky,
b)  cenu záručného servisu na 60 mesiacov.
6.   Zhotoviteľ musí byť držiteľom platných certifikátov ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a predložiť tieto certifikáty do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7.   Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie na činnosti podľa tejto zmluvy podľa platných predpisov SR.
8.   Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody pri výkone činnosti, min. do výšky 500 000 €.
9.   Zhotoviteľ  musí  byť v čase uzavretia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora a nesmie mať záväzky voči sociálnej poisťovni a daňovému úradu.
10.   Súčasťou dodávaných výťahov bude programovateľný riadiaci systém umožňujúci plynulý rozjazd a dojazd, rozvádzač s minimalizáciou mechanických spínacích elementov s frekvenčným meničom.   Musí ísť o riadenie, ktoré umožní vykonávanie servisu v pozáručnej lehote akoukoľvek odborne spôsobilou organizáciou (otvorený systém), teda nepôjde o výhradný servis Zhotoviteľa.
11.   Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi časový harmonogram prác pre inštaláciu výťahov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Časový harmonogram sa stane platným po odsúhlasení Objednávateľom o čom bude Objednávateľ informovať kontaktnú osobu Zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní  od jeho predloženia.
12.   Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa realizáciu diela v súlade s časovým harmonogramom prác pričom doba odo dňa začatia demontáže pôvodných výťahov po inštaláciu a písomné odovzdanie Protokolom o odovzdaní a prevzatí nových výťahov nesmie prekročiť dobu 9 týždňov.
13.   Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi zoznam všetkých zamestnancov, ktorí budú vykonávať práce na zhotovovanom diele, a to najneskôr 3 pracovné dni pred začatím prác.
14.   Zhotoviteľ zabezpečí demontáž pôvodného výťahu vrátane odvozu a ekologickej likvidácie pôvodného výťahu a odpadu s tým spojeného, finálne úpravy v priehlbni šachty, v šachte, na nástupiskách vrátane všetkých prác.
15.   Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo presne podľa požadovanej technickej špecifikácie.  Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľ určí osobu, ako investorský dozor, ktorá bude priebežne kontrolovať realizáciu diela, či je vykonávané v súlade s dodaným časovým harmonogramom prác a požadovanou technickou špecifikáciou predmetu plnenia. Meno a funkciu osoby oznámi Objednávateľ Zhotoviteľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
16.   V prípade podozrenia, že Zhotoviteľ nevykonáva dielo v súlade so zmluvou o dielo, Objednávateľ realizáciu diela okamžite pozastaví a vyžiada si od Zhotoviteľa vysvetlenie a následnú nápravu. Pokiaľ Zhotoviteľ ani po upozornení nevykoná nápravu a nerealizuje dielo v súlade so Zmluvou o dielo, má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a Zhotoviteľ je povinný nahradiť Objednávateľovi všetky vzniknuté škody.
17.   Zhotoviteľ zabezpečí počas trvania záručnej doby bezplatne, raz ročne zaškolenie zamestnancov Objednávateľa v plnom rozsahu v súvislosti s používaním každého výťahu a vyslobodením uviaznutých osôb, o čom bude spracovaný písomný záznam.
18.   Zhotoviteľ je povinný pri realizácii diela dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektov, v ktorých sa výťah nachádza. Za prípadné škody, ktoré by vznikli zanedbaním jeho povinností v tejto súvislosti, bude zodpovedný Zhotoviteľ. Po ukončení prác (pred odovzdaním diela Objednávateľovi) Zhotoviteľ uvedie nástupiská výťahu do funkčného stavu.
19.   Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas plnenia predmetu zmluvy zabezpečí dodržiavanie noriem BOZP, požiarnej ochrany v zmysle platných právnych predpisov. Školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených na realizáciu diela vykoná Zhotoviteľ na vlastné náklady.
20.   Objednávateľ je povinný bezodkladne po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami (najneskôr pred začatím prvého plnenia podľa tejto zmluvy), vykonať poučenie o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BOZP) pracovníkov Zhotoviteľa, ktorí sa budú podieľať na prácach v priestoroch Objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy.
Za týmto účelom Zhotoviteľ zabezpečí účasť takýchto svojich zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom Objednávateľom. V prípade výmeny (prijatia nových) pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na plnení podľa tejto zmluvy, je Zhotoviteľ povinný požiadať Objednávateľa o vykonanie poučenia pre týchto pracovníkov pred ich začatím prác v priestoroch Objednávateľa. Zhotoviteľ taktiež zabezpečí účasť svojich nových zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom Objednávateľom.
21.   Zhotoviteľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností osôb realizujúcich plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku Objednávateľa počas plnenia predmetu zmluvy.
22.   Zhotoviteľ  sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré Zhotoviteľ používa počas plnenia predmetu zmluvy.
23.   Súčasťou  dodávky je aj vypracovanie  technickej  dokumentácie  a správ o odbornej prehliadke a odbornej skúške (revíznych správ) podľa  aktuálnej  platnej legislatívy a vykonanie predpísaných skúšok za účasti autorizovanej osoby.
24.   Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy a odovzdanie dokumentácie - technická dokumentácia, manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku, doklad o odborných skúškach, vrátane overenia zhody za účasti autorizovanej osoby.
25.   Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať  záručný servis v trvaní 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia Objednávateľom písomne podpísaním Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán.
26.   Schopnosť Zhotoviteľa vykonávať riadne servisné služby Zhotoviteľ preukáže referenciou o servisnej činnosti. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi minimálne 2 referencie v rozsahu min. 2 ks výťahov v administratívnej budove. Referencie doloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
27.   Záručný servis bude poskytovaný počas celej doby trvania záruky v nasledovnom rozsahu:
a) Zabezpečenie prevádzkyschopných výťahov, servisné činnosti rešpektujúce prevádzkové podmienky a technológiu (druh) zariadení, t.j. vykonávanie opráv s nástupom najneskôr do 2 hodín od telefonického nahlásenia potreby servisného zásahu objednávateľom na dispečing zhotoviteľa, pokiaľ bola porucha nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30  hod.. Ak bola porucha nahlásená v inom čase, uvedená lehota nástupu a začatia odstraňovania bežných prevádzkových porúch sa počíta od 7:00 hodiny nasledujúceho pracovného dňa.
b) Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni.
c) Vyslobodenie uviaznutých osôb s nástupom do 60 minút od nahlásenia na dispečing 24 hod. denne 7 dní v týždni.
d) Odborné prehliadky, skúšky podľa platnej legislatívy, preventívna údržba podľa pokynov výrobcu.
e) Kontrola funkčnosti a nepoškodenosti zariadenia.
f) Kontrola funkčnosti systému núdzovej komunikácie.
g) Kontrola funkčnosti zariadenia pre vyslobodenie uviaznutých osôb.
h) Mazanie.
i) Čistenie kabíny výťahu, strojovne a suchej priehlbne od prevádzkových nečistôt a čistenie suchej  priehlbne od iných nečistôt min. 2krát za rok.
j) Materiál pre pravidelnú údržbu a čistenie.
k) Výmena nefunkčných komponentov v kabíne výťahu a šachte počas pravidelnej kontroly a preventívnej údržby zariadenia. Servisný spotrebný materiál do výšky 50,00 € bez DPH, napr. spojovací   materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, mazací materiál, je zahrnutý v cene pri výkone pravidelnej kontroly a preventívnej údržby, ktorá bude vykonávaná v ôsmych servisných návštevách za rok.
l) Drobné opravy (práca technika) v pracovnej dobe v čase od 7:00 do 15:30 hod. v dĺžke opravy maximálne do 1 hodiny výkonu, v prípade porúch, ktoré by inak nespadali do záručného servisu.
m) Zhotoviteľ zabezpečí On-line informačný systém, dostupný objednávateľovi ihneď po ukončení práce  technikom.
n) Zhotoviteľ zabezpečí On-line kontrolu funkčnosti - vzdialený monitoring.
o) Doprava pre činnosti, ktoré sú zahrnuté v záručnom servise.
p) Poradenstvo a cenové ponuky  na modernizáciu výťahu.
28.   Zhotoviteľ oznámi písomne Objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy Kontaktnú osobu a telefónne číslo na dispečing, pričom za písomnú formu sa považuje aj informácia zaslaná e-mailom na kontaktný e-mail Objednávateľa uvedený v tejto zmluve.
29.   Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce):
Opravy vykonané nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce) počas záručnej doby, vrátane materiálu a náhradných dielov bude Zhotoviteľ fakturovať po ich dokončení v bežných zákazkových sadzbách, ktoré môžu obsahovať prirážku za nadčasovú prácu alebo prácu cez sviatky a v dňoch pracovného pokoja. Opravami nad rozsah záručných opráv (mimoriadnou prácou) sa vždy rozumie vykonanie opráv vyvolaných vandalizmom, nesprávnym použitím alebo vonkajším vplyvom (voda, oheň, blesk atď.), ako aj opráv vylúčených z dohodnutého rozsahu servisných prác a opráv porúch mimo dohodnuté prac. hodiny Zhotoviteľa.
Na vykonanie opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) Objednávateľ požaduje spracovanie cenovej ponuky opráv po položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. Cenovú ponuku Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing ak sa z objektívnych dôvodov zmluvné strany nedohodnú na dlhšej lehote. Realizácia opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany Objednávateľa.
Objednávka bude spracovaná na základe Objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky. Odovzdávanie a preberanie prác po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať v deň ukončenia prác  písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka Objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Prevzatie prác požaduje Objednávateľ vykonávať prednostne v pracovnej dobe, od 7:00 hod. do 15:00 hod.
30.   Cena a platobné podmienky:
Cenu za dielo (dodanie a montáž 2 ks výťahov) sa Objednávateľ zaväzuje zaplatiť Zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia zariadenia Objednávateľom a podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo. Povinnou prílohou k faktúre za dielo bude kópia Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán
Cena za vykonávanie záručného servisu bude uhradená nasledovne:  - Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Zhotoviteľovi celkovú cenu za záručný servis v piatich splátkach:   1. splátka vo výške 20% z ceny záručného servisu na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia zariadenia objednávateľom a podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo.   2. až 5 splátka, každá vo výške 20% z celkovej ceny záručného servisu na základe faktúry vystavenej v príslušnom kalendárnom roku poskytovania záručného servisu, k výročnému dňu prevzatia výťahov.
Cenu za opravy nad rozsah záručných opráv sa Objednávateľ zaväzuje zaplatiť Zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia opravy Objednávateľom, podpisom montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu. K faktúre za opravu nad rozsah záručnej opravy je potrebné pripojiť originál montážneho listu, alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom Objednávateľa.
Ak je predávajúci platiteľ DPH, faktúra bude obsahovať všetky náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, s odvolávkou na číslo tejto zmluvy v texte faktúry.
Ak zhotoviteľ nie je platca DPH, faktúra bude obsahovať minimálne:   a) obchodné meno a sídlo, IČO Zhotoviteľa,   b) meno, sídlo, IČO, IČ DPH Objednávateľa,   c) číslo tejto zmluvy v texte faktúry,   d) číslo faktúry,   e) deň vystavenia, deň zdaniteľného plnenia a deň splatnosti faktúry,    f) označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, nahlásený na FS SR ,   g) fakturovanú sumu celkom, informáciu: Neplatca DPH,   h)  pečiatka a podpis oprávnenej osoby.
Splatnosť faktúr: 30 dní odo dňa vystavenia.
31.   Objednávateľ nesúhlasí so zasielaním daňových dokladov (faktúr) v elektronickej podobe na email.  Na základe tejto zmluvy bude zhotoviteľ posielať tlačené daňové doklady poštou.
32.   V prípade porušenia povinnosti Zhotoviteľa odovzdať v dojednanej lehote dielo, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny diela za každý deň omeškania. V prípade omeškania Zhotoviteľa s plnením iných zmluvných povinností je Objednávateľ oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške 50,- Eur za každý deň omeškania so splnením povinnosti.
33.   Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
34.   Za podstatné porušenie zmluvy s právom Objednávateľa odstúpiť od nej sa bude považovať najmä:
a) omeškanie Zhotoviteľa s odovzdaním diela o viac ako 30 dní,
b)    omeškanie zhotoviteľa s poskytovaním záručného servisu alebo mimozáručného servisu (mimoriadne práce), najmä ak viac ako 2 krát nedodrží dojednané lehoty.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Odbor hospodárskej správy, OS a ÚB, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.09.2022 08:00 — 31.03.2023 14:00

1,00 celok

100 450,00

100 450,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.08.2022 10:27

31.08.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 486
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2022 10:25 - Vstupná ponuka 100 450,00 € Cena bez DPH
31.08.2022 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 100 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS