00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
31402828
Schindler výťahy a eskalátory a.s.
Karadžičova 8, Bratislava, 821 08, SVK
Modernizácia výťahov
výťah, oprava
Tovar, Služba
1. Výťah 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletná výmena všetkých častí výťahu na prepravu osôb umiestnených v pôvodnej železobetónovej šachte. |
Typ výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne, umiestnený v reprezentatívnych priestoroch. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy. |
Výťah slúži na prepravu osôb a to: Osobný výťah s prístupnosťou pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie v súlade s STN EN 81-70 v 5 – podlažnej budove – demontáž a montáž nového výťahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť výťahu | kg | 1050 | 1200 | |
Počet osôb | počet | 14 | 16 | |
Počet staníc/nástupíšť | počet | 5 | ||
Označenie nástupíšť | číslo | -1, 0, 1, 2, 3 | ||
Dopravný zdvih | počet staníc ( m ) | 13,8 | ||
Dopravná rýchlosť | m/s | 1 | ||
Šírka šachty | mm | 1600 | ||
Hĺbka šachty | mm | 2500 | ||
Hlava šachty | mm | 3250 | ||
Hĺbka priehlbne | mm | 1400 | ||
Svetlá šírka šachtových dverí | mm | 800 | 900 | |
Svetlá výška šachtových dverí | mm | 2000 | 2100 | |
Kabína výťahu – šírka | mm | 1150 | 1250 | |
Kabína výťahu - hĺbka | mm | 2100 | 2200 | |
Kabína výťahu – výška | mm | 2100 | 2200 | |
Počet vstupov klietky | ks | 1 | ||
Menovitý výkon | kW | 7,8 | ||
Počet jázd za hodinu | počet | 160 | 200 | |
Zrkadlo šírka | mm | 800 | 1250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Demontáž - Demontáž pôvodného výťahu a ekologická likvidácia pôvodného výťahu | |
Vymenené diely - Kompletná výmena výťahu | |
Šachta - Pôvodná, murovaná s plným ohradením | |
Typ výťahu - Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne | |
Vodidlá kabíny - Nové | |
Vodidlá protiváhy - Nové | |
Vyhotovenie výťahu - Podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 532/2002 Z. z., v súlade s STN EN 81-70 | |
Strojovňa - Bez strojovne | |
Riadenie výťahu - Mikroprocesorové, simplex, so zberom nadol | |
Druh pohonu - Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie | |
Poloha rozvádzača - V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici | |
Nosné prostriedky - Ploché nosné prostriedky ( pásy, laná – certifikované EU ) | |
Typ šachtových dverí - Automatické, teleskopické L/R | |
Materiál šachtových dverí - Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 | |
Požiarna odolnosť dverí - EW - 30D1 | |
Kabína výťahu - Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304, Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304, Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304, Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304, Núdzové osvetlenie | |
Zrkadlo v kabíne - Umiestnené na zadnej stene v hornej polovici materiál bezpečnostné sklo | |
Doplnky kabíny - Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, kompaktný dizajn zariadenia, zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny. Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený. | |
Osvetlenie kabíny - Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), kruhový tvar osvetlenia podľa obrazovej prílohy č. 1 | |
Podlaha kabíny - Kameň s protišmykovou úpravou sivý odtieň | |
Ovládací panel v kabíne - Materiál nerezová oceľ brúsená – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, Indukčná slučka pre sluchovo postihnutých (v súlade s STN EN81-70), upozornenie na preťaženie výťahu | |
Akustický hlásič - Hlásič poschodí v kabíne výťahu (v súlade s STN EN81-70) | |
Madlo - 2 rady madiel na bočnej a zadnej stene (v súlade s STN EN81-70) – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená | |
Vetranie kabíny - Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky | |
Sedačka v kabíne - Sklopná sedačka v kabíne (v súlade s STN EN81-70) | |
Typ kabínových dverí - Automatické, teleskopické L/R | |
Materiál kabínových dverí - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 | |
Detekcia v kabínových dverách - Svetelná celoplošná závora | |
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách - Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, ukazovateľ pozície kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach | |
Komunikačné zariadenie - Diaľkový alarm, GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát, umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu | |
Funkcie a vybavenie výťahu - Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), Rezervácia kabíny (independent service) - kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny | |
Doplnky riadenia - V kabíne obmedzenie voľby smeru jazdy nadol z 0. poschodia na -1. poschodie - kľúčikovým spínačom | |
Energetická efektivita - Súbor doplnkov a funkcii, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, šetrný stand-by režim, rekuperácia, úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány) | |
On-line vzdialený monitoring - On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom ) | |
LED osvetlenie nástupísk - Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie | |
Doplnky v šachte - Osvetlenie šachty v súlade s normou |
2. Výťah 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletná výmena všetkých častí výťahu na prepravu osôb umiestnených v pôvodnej železobetónovej šachte. |
Typ výťahu – osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne, umiestnený v reprezentatívnych priestoroch. Konkrétne miesto plnenia bude spresnené po uzatvorení zmluvy. |
Výťah slúži na prepravu osôb a to: Osobný výťah v 5 – podlažnej budove – demontáž a montáž nového výťahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť výťahu | kg | 600 | 800 | |
Počet osôb | počet | 7 | 10 | |
Počet staníc/nástupíšť | počet | 5 | ||
Označenie nástupíšť | číslo | -1, 0, 1, 2, 3 | ||
Dopravný zdvih | počet staníc ( m ) | 13,8 | ||
Dopravná rýchlosť | m/s | 1 | ||
Šírka šachty | mm | 1600 | ||
Hĺbka šachty | mm | 1650 | ||
Hlava šachty | mm | 3250 | ||
Hĺbka priehlbne | mm | 1400 | ||
Svetlá šírka šachtových dverí | mm | 800 | 900 | |
Svetlá výška šachtových dverí | mm | 2000 | 2100 | |
Kabína výťahu – šírka | mm | 1200 | 1300 | |
Kabína výťahu - hĺbka | mm | 1300 | 1500 | |
Kabína výťahu – výška | mm | 2100 | 2200 | |
Počet vstupov klietky | ks | 1 | ||
Menovitý výkon | kW | 4,6 | ||
Počet jázd za hodinu | počet | 160 | 200 | |
Zrkadlo šírka | mm | 800 | 1300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Demontáž - Demontáž pôvodného výťahu a ekologická likvidácia pôvodného výťahu | |
Vymenené diely - Kompletná výmena výťahu | |
Šachta - Pôvodná, murovaná s plným ohradením | |
Typ výťahu - Osobný, nepriechodný, trakčný, bez strojovne | |
Vodidlá kabíny - Nové | |
Vodidlá protiváhy - Nové | |
Strojovňa - Bez strojovne | |
Riadenie výťahu - Mikroprocesorové, simplex, so zberom nadol | |
Druh pohonu - Bezprevodový, riadený frekvenčným meničom s možnosťou rekuperácie | |
Poloha rozvádzača - V ráme šachtových dverí v najvyššej stanici | |
Nosné prostriedky - Ploché nosné prostriedky ( pásy, laná – certifikované EU ) | |
Typ šachtových dverí - Automatické, teleskopické L/R | |
Materiál šachtových dverí - Nerezová oceľ – štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 | |
Požiarna odolnosť dverí - EW - 30D1 | |
Kabína výťahu - Bočné steny - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304, Zadná stena - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304, Strop - nerezová oceľ brúsená tmavá v kvalite AISI 304, Zapustený okop – nerezová oceľ brúsená v kvalite AISI 304, Núdzové osvetlenie | |
Zrkadlo v kabíne - Umiestnené na zadnej stene v hornej polovici materiál bezpečnostné sklo | |
Doplnky kabíny - Hĺbková dezinfekcia kabíny s využitím UV-C žiarenia - automatický systém zapínania a vypínania žiariča, aktivuje sa iba vtedy, keď je kabína bez cestujúcich, kompaktný dizajn zariadenia, zabudovaný v strope, alebo pod stropom kabíny. Predpríprava na montáž IP kamery do kabíny – druhý vlečný dátový kábel tienený | |
Osvetlenie kabíny - Led osvetlenie, zapustené v strope kabíny, prvky neprečnievajú do kabíny (ochrana proti manuálnemu poškodeniu), kruhový tvar osvetlenia podľa obrazovej prílohy č. 1 | |
Podlaha kabíny - Kameň s protišmykovou úpravou sivý odtieň | |
Ovládací panel v kabíne - Materiál nerezová oceľ – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, s Braillovým písmom, displej s ukazovateľom pozície kabíny, upozornenie na preťaženie výťahu | |
Madlo - Madlo na zadnej stene – rovné, materiál - nerezová oceľ brúsená | |
Vetranie kabíny - Integrovaný ventilátor spúšťa sa automaticky | |
Typ kabínových dverí - Automatické, teleskopické L/R | |
Materiál kabínových dverí - nerezová oceľ štruktúrovaná (vzor) v kvalite AISI 304 | |
Detekcia v kabínových dverách - Svetelná celoplošná závora | |
Ovládače a signalizačné prvky na nástupiskách - Nerezové, zapustené v ráme dverí – mechanické tlačidlá s mikrospínačom, ukazovateľ pozície kabíny a nasledujúceho smeru jazdy vo všetkých staniciach | |
Komunikačné zariadenie - Diaľkový alarm, GSM núdzové volanie - GSM brána s dodaním SIM karty – pre hlasovú komunikáciu z kabíny výťahu, ako aj prenos dát, umožňujúca online monitoring výťahu používateľom, Húkačka na strope kabíny výťahu | |
Funkcie a vybavenie výťahu - Automatická evakuácia do najbližšej stanice v prípade výpadku napájania, automatický návrat do hlavnej stanice ( po nadefinovanom čase ), Rezervácia kabíny (independent service) - kľúčikový spínač pre rezerváciu kabíny, pri manipulácii s nákladom, alebo upratovaní kabíny | |
Doplnky riadenia - V kabíne obmedzenie voľby smeru jazdy nadol z 0. poschodia na -1. poschodie - kľúčikovým spínačom | |
Energetická efektivita - Súbor doplnkov a funkcií, ktoré optimalizujú energetickú efektívnosť zariadenia a tým znižujú náklady na prevádzku a šetria životné prostredie (režim spánku, šetrný stand-by režim, rekuperácia, úsporný pohon dverí, úsporný režim GSM brány) | |
On-line vzdialený monitoring - On-line kontrola funkčnosti výťahu, automatická identifikácia a hlásenie chyby v prípade poruchy, online kontrola služieb ( ihneď po uzavretí práce technikom ) | |
LED osvetlenie nástupísk - Intenzita osvetlenia min. 50 luxov na podlahe všetkých nástupísk, automatické zapnutie a vypnutie na senzor, nastaviteľné od 10 s – 8 min, Antivandal vyhotovenie | |
Doplnky v šachte - Osvetlenie šachty v súlade s normou |
Názov |
1. Cena dodania predmetu zmluvy je vrátane: |
- dopravy (dovoz) a zloženia technológie nových výťahov na miesto plnenia, |
- demontáže a ekologickej likvidácie všetkých komponentov pôvodných výťahov, vrátane odvozu obalov, stavebného odpadu, elektro odpadu a iného odpadu s tým súvisiaceho. Zhotoviteľ predloží doklad o ekologickej likvidácii odpadov, |
- inštalácie na mieste plnenia podľa aktuálne platnej legislatívy a technických predpisov, všetkých prác súvisiacich s výmenou výťahov a skúšok potrebných pre uvedenie výťahov do prevádzky. Inštalácia výťahov v zmysle STN EN 81-20, |
- ukončení nástupísk, omaľovania stien šachiet bielou farbou, opravy hydroizolácie v prípade prieniku vody a natretie priehlbne proti-prašným náterom, zabezpečenia odvetrania šachiet v súlade s STN EN 81-20, |
- všetkých skúšok v súlade s platnou legislatívou a kompletnej dokumentácie k výťahom s potrebnými certifikátmi a prehlásením o zhode, |
- vypracovania technickej dokumentácie a revíznych správ podľa aktuálnej platnej legislatívy pri dodávke zariadení, |
- záručného servisu na 60 mesiacov odo dňa podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo (doba poskytovania záručného servisu sa predlžuje o čas, kedy nebolo možné výťah používať z dôvodu uplatnených vád). |
2. Záruka na celé dielo je 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Nové doposiaľ nepoužité zariadenia musia mať Európsky typový certifikát, Zhotoviteľ predloží certifikát do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy. |
4. Zhotoviteľ musí predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh kompletnej projektovej dokumentácie k novým výťahom v slovenskom jazyku vypracovanej v súlade s bezpečnostnými predpismi a predpismi technickej inšpekcie SR (technická dokumentácia výťahu, technická správa, dispozičný výkres výťahu, vzorky vyhotovenia navrhnutých materiálov, vzorov a farieb. |
Predložený návrh sa stane záväzným po odsúhlasení Objednávateľom o čom bude Objednávateľ informovať kontaktnú osobu Zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní od jeho predloženia. Zhotoviteľ bude akceptovať prípadné zmeny v návrhu požadované Objednávateľom v rozsahu zadávaných podmienok plnenia (technické vlastnosti, charakteristika), ak je to z jeho strany objektívne možné. |
5. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa zaslať e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH na: |
a) cenu za dodanie, montáž výťahov a uvedenie do prevádzky, |
b) cenu záručného servisu na 60 mesiacov. |
6. Zhotoviteľ musí byť držiteľom platných certifikátov ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a predložiť tieto certifikáty do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie na činnosti podľa tejto zmluvy podľa platných predpisov SR. |
8. Zhotoviteľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody pri výkone činnosti, min. do výšky 500 000 €. |
9. Zhotoviteľ musí byť v čase uzavretia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora a nesmie mať záväzky voči sociálnej poisťovni a daňovému úradu. |
10. Súčasťou dodávaných výťahov bude programovateľný riadiaci systém umožňujúci plynulý rozjazd a dojazd, rozvádzač s minimalizáciou mechanických spínacích elementov s frekvenčným meničom. Musí ísť o riadenie, ktoré umožní vykonávanie servisu v pozáručnej lehote akoukoľvek odborne spôsobilou organizáciou (otvorený systém), teda nepôjde o výhradný servis Zhotoviteľa. |
11. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi časový harmonogram prác pre inštaláciu výťahov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Časový harmonogram sa stane platným po odsúhlasení Objednávateľom o čom bude Objednávateľ informovať kontaktnú osobu Zhotoviteľa písomne e-mailom do 3 dní od jeho predloženia. |
12. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa realizáciu diela v súlade s časovým harmonogramom prác pričom doba odo dňa začatia demontáže pôvodných výťahov po inštaláciu a písomné odovzdanie Protokolom o odovzdaní a prevzatí nových výťahov nesmie prekročiť dobu 9 týždňov. |
13. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi zoznam všetkých zamestnancov, ktorí budú vykonávať práce na zhotovovanom diele, a to najneskôr 3 pracovné dni pred začatím prác. |
14. Zhotoviteľ zabezpečí demontáž pôvodného výťahu vrátane odvozu a ekologickej likvidácie pôvodného výťahu a odpadu s tým spojeného, finálne úpravy v priehlbni šachty, v šachte, na nástupiskách vrátane všetkých prác. |
15. Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo presne podľa požadovanej technickej špecifikácie. Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľ určí osobu, ako investorský dozor, ktorá bude priebežne kontrolovať realizáciu diela, či je vykonávané v súlade s dodaným časovým harmonogramom prác a požadovanou technickou špecifikáciou predmetu plnenia. Meno a funkciu osoby oznámi Objednávateľ Zhotoviteľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
16. V prípade podozrenia, že Zhotoviteľ nevykonáva dielo v súlade so zmluvou o dielo, Objednávateľ realizáciu diela okamžite pozastaví a vyžiada si od Zhotoviteľa vysvetlenie a následnú nápravu. Pokiaľ Zhotoviteľ ani po upozornení nevykoná nápravu a nerealizuje dielo v súlade so Zmluvou o dielo, má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a Zhotoviteľ je povinný nahradiť Objednávateľovi všetky vzniknuté škody. |
17. Zhotoviteľ zabezpečí počas trvania záručnej doby bezplatne, raz ročne zaškolenie zamestnancov Objednávateľa v plnom rozsahu v súvislosti s používaním každého výťahu a vyslobodením uviaznutých osôb, o čom bude spracovaný písomný záznam. |
18. Zhotoviteľ je povinný pri realizácii diela dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektov, v ktorých sa výťah nachádza. Za prípadné škody, ktoré by vznikli zanedbaním jeho povinností v tejto súvislosti, bude zodpovedný Zhotoviteľ. Po ukončení prác (pred odovzdaním diela Objednávateľovi) Zhotoviteľ uvedie nástupiská výťahu do funkčného stavu. |
19. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas plnenia predmetu zmluvy zabezpečí dodržiavanie noriem BOZP, požiarnej ochrany v zmysle platných právnych predpisov. Školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených na realizáciu diela vykoná Zhotoviteľ na vlastné náklady. |
20. Objednávateľ je povinný bezodkladne po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami (najneskôr pred začatím prvého plnenia podľa tejto zmluvy), vykonať poučenie o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BOZP) pracovníkov Zhotoviteľa, ktorí sa budú podieľať na prácach v priestoroch Objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. |
Za týmto účelom Zhotoviteľ zabezpečí účasť takýchto svojich zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom Objednávateľom. V prípade výmeny (prijatia nových) pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na plnení podľa tejto zmluvy, je Zhotoviteľ povinný požiadať Objednávateľa o vykonanie poučenia pre týchto pracovníkov pred ich začatím prác v priestoroch Objednávateľa. Zhotoviteľ taktiež zabezpečí účasť svojich nových zamestnancov na tomto poučení v čase a mieste určenom Objednávateľom. |
21. Zhotoviteľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností osôb realizujúcich plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku Objednávateľa počas plnenia predmetu zmluvy. |
22. Zhotoviteľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré Zhotoviteľ používa počas plnenia predmetu zmluvy. |
23. Súčasťou dodávky je aj vypracovanie technickej dokumentácie a správ o odbornej prehliadke a odbornej skúške (revíznych správ) podľa aktuálnej platnej legislatívy a vykonanie predpísaných skúšok za účasti autorizovanej osoby. |
24. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy a odovzdanie dokumentácie - technická dokumentácia, manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku, doklad o odborných skúškach, vrátane overenia zhody za účasti autorizovanej osoby. |
25. Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať záručný servis v trvaní 60 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia Objednávateľom písomne podpísaním Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo zástupcami oboch zmluvných strán. |
26. Schopnosť Zhotoviteľa vykonávať riadne servisné služby Zhotoviteľ preukáže referenciou o servisnej činnosti. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi minimálne 2 referencie v rozsahu min. 2 ks výťahov v administratívnej budove. Referencie doloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
27. Záručný servis bude poskytovaný počas celej doby trvania záruky v nasledovnom rozsahu: |
a) Zabezpečenie prevádzkyschopných výťahov, servisné činnosti rešpektujúce prevádzkové podmienky a technológiu (druh) zariadení, t.j. vykonávanie opráv s nástupom najneskôr do 2 hodín od telefonického nahlásenia potreby servisného zásahu objednávateľom na dispečing zhotoviteľa, pokiaľ bola porucha nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.. Ak bola porucha nahlásená v inom čase, uvedená lehota nástupu a začatia odstraňovania bežných prevádzkových porúch sa počíta od 7:00 hodiny nasledujúceho pracovného dňa. |
b) Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni. |
c) Vyslobodenie uviaznutých osôb s nástupom do 60 minút od nahlásenia na dispečing 24 hod. denne 7 dní v týždni. |
d) Odborné prehliadky, skúšky podľa platnej legislatívy, preventívna údržba podľa pokynov výrobcu. |
e) Kontrola funkčnosti a nepoškodenosti zariadenia. |
f) Kontrola funkčnosti systému núdzovej komunikácie. |
g) Kontrola funkčnosti zariadenia pre vyslobodenie uviaznutých osôb. |
h) Mazanie. |
i) Čistenie kabíny výťahu, strojovne a suchej priehlbne od prevádzkových nečistôt a čistenie suchej priehlbne od iných nečistôt min. 2krát za rok. |
j) Materiál pre pravidelnú údržbu a čistenie. |
k) Výmena nefunkčných komponentov v kabíne výťahu a šachte počas pravidelnej kontroly a preventívnej údržby zariadenia. Servisný spotrebný materiál do výšky 50,00 € bez DPH, napr. spojovací materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, mazací materiál, je zahrnutý v cene pri výkone pravidelnej kontroly a preventívnej údržby, ktorá bude vykonávaná v ôsmych servisných návštevách za rok. |
l) Drobné opravy (práca technika) v pracovnej dobe v čase od 7:00 do 15:30 hod. v dĺžke opravy maximálne do 1 hodiny výkonu, v prípade porúch, ktoré by inak nespadali do záručného servisu. |
m) Zhotoviteľ zabezpečí On-line informačný systém, dostupný objednávateľovi ihneď po ukončení práce technikom. |
n) Zhotoviteľ zabezpečí On-line kontrolu funkčnosti - vzdialený monitoring. |
o) Doprava pre činnosti, ktoré sú zahrnuté v záručnom servise. |
p) Poradenstvo a cenové ponuky na modernizáciu výťahu. |
28. Zhotoviteľ oznámi písomne Objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy Kontaktnú osobu a telefónne číslo na dispečing, pričom za písomnú formu sa považuje aj informácia zaslaná e-mailom na kontaktný e-mail Objednávateľa uvedený v tejto zmluve. |
29. Opravy nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce): |
Opravy vykonané nad rozsah záručných opráv (mimoriadne práce) počas záručnej doby, vrátane materiálu a náhradných dielov bude Zhotoviteľ fakturovať po ich dokončení v bežných zákazkových sadzbách, ktoré môžu obsahovať prirážku za nadčasovú prácu alebo prácu cez sviatky a v dňoch pracovného pokoja. Opravami nad rozsah záručných opráv (mimoriadnou prácou) sa vždy rozumie vykonanie opráv vyvolaných vandalizmom, nesprávnym použitím alebo vonkajším vplyvom (voda, oheň, blesk atď.), ako aj opráv vylúčených z dohodnutého rozsahu servisných prác a opráv porúch mimo dohodnuté prac. hodiny Zhotoviteľa. |
Na vykonanie opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) Objednávateľ požaduje spracovanie cenovej ponuky opráv po položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. Cenovú ponuku Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing ak sa z objektívnych dôvodov zmluvné strany nedohodnú na dlhšej lehote. Realizácia opráv nad rozsah záručných opráv (mimoriadnych prác) bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany Objednávateľa. |
Objednávka bude spracovaná na základe Objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky. Odovzdávanie a preberanie prác po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať v deň ukončenia prác písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka Objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Prevzatie prác požaduje Objednávateľ vykonávať prednostne v pracovnej dobe, od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
30. Cena a platobné podmienky: |
Cenu za dielo (dodanie a montáž 2 ks výťahov) sa Objednávateľ zaväzuje zaplatiť Zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia zariadenia Objednávateľom a podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo. Povinnou prílohou k faktúre za dielo bude kópia Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán |
Cena za vykonávanie záručného servisu bude uhradená nasledovne: - Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Zhotoviteľovi celkovú cenu za záručný servis v piatich splátkach: 1. splátka vo výške 20% z ceny záručného servisu na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia zariadenia objednávateľom a podpisom Protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy o dielo. 2. až 5 splátka, každá vo výške 20% z celkovej ceny záručného servisu na základe faktúry vystavenej v príslušnom kalendárnom roku poskytovania záručného servisu, k výročnému dňu prevzatia výťahov. |
Cenu za opravy nad rozsah záručných opráv sa Objednávateľ zaväzuje zaplatiť Zhotoviteľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia opravy Objednávateľom, podpisom montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu. K faktúre za opravu nad rozsah záručnej opravy je potrebné pripojiť originál montážneho listu, alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom Objednávateľa. |
Ak je predávajúci platiteľ DPH, faktúra bude obsahovať všetky náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, s odvolávkou na číslo tejto zmluvy v texte faktúry. |
Ak zhotoviteľ nie je platca DPH, faktúra bude obsahovať minimálne: a) obchodné meno a sídlo, IČO Zhotoviteľa, b) meno, sídlo, IČO, IČ DPH Objednávateľa, c) číslo tejto zmluvy v texte faktúry, d) číslo faktúry, e) deň vystavenia, deň zdaniteľného plnenia a deň splatnosti faktúry, f) označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, nahlásený na FS SR , g) fakturovanú sumu celkom, informáciu: Neplatca DPH, h) pečiatka a podpis oprávnenej osoby. |
Splatnosť faktúr: 30 dní odo dňa vystavenia. |
31. Objednávateľ nesúhlasí so zasielaním daňových dokladov (faktúr) v elektronickej podobe na email. Na základe tejto zmluvy bude zhotoviteľ posielať tlačené daňové doklady poštou. |
32. V prípade porušenia povinnosti Zhotoviteľa odovzdať v dojednanej lehote dielo, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny diela za každý deň omeškania. V prípade omeškania Zhotoviteľa s plnením iných zmluvných povinností je Objednávateľ oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške 50,- Eur za každý deň omeškania so splnením povinnosti. |
33. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
34. Za podstatné porušenie zmluvy s právom Objednávateľa odstúpiť od nej sa bude považovať najmä: |
a) omeškanie Zhotoviteľa s odovzdaním diela o viac ako 30 dní, |
b) omeškanie zhotoviteľa s poskytovaním záručného servisu alebo mimozáručného servisu (mimoriadne práce), najmä ak viac ako 2 krát nedodrží dojednané lehoty. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Odbor hospodárskej správy, OS a ÚB, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
06.09.2022 08:00 — 31.03.2023 14:00
1,00 celok
100 450,00
100 450,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2022 10:27
31.08.2022 10:30
31.08.2022 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2022 10:25 - Vstupná ponuka | 100 450,00 | € | Cena bez DPH |
31.08.2022 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 450,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: