• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2022 17:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2022 13:15

Detail zákazky Z20228935

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2022 17:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2022 13:15

Základné údaje

Z20228935

OF-259715

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6810066

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428434

KL AUTO, s.r.o.

Rajecká cesta 538/15, Konská, 01313, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie MRZR POLARIS

oprava, ošetrovanie, MRZR POLARIS

  • 50115000-4 - Oprava a údržba motocyklov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba strojov
Funkcia
Predmetom zákazky je ošetrenie a oprava 20 ks vozidiel MRZR POLARIS , v rozsahu , ktorý je uvedený v nasledujúcej tabuľke:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ELEKTRICKÁ SÚSTAVA - Kontrola elektroinštalácie, ovládacích prvkov, svetiel, smerových svetiel, klaksónu, stav akumulátora, kontrola dobíjania, nastavenie sklonu svetiel, montáž elektrickej 7 pólovej zásuvky ks 20
OLEJOVÁ SÚSTAVA - Výmena motorového oleja, olejového filtra, tesnenia príruby olejového filtra a výpustnej olejovej skrutky, kontrola tesností motora, kontrola tesností gufér ks 20
PALIVOVÁ SÚSTAVA - Kontrola palivového systému, palivové hadice, tesnosť palivového systému a hadíc, kontrola vstrekovačov, výmena palivového filtra ks 20
VZDUCHOVÁ SÚSTAVA - Výmena vzduchového filtra, vyčistenie AIR boxu, vyčistenie nasávacieho filtra variátora, kontrola tesnosti vzduchovej sústavy ks 20
PREVODOVÁ SÚSTAVA - Výmena oleja predného a zadného diferenciálu, výmena oleja v prevodovke, kontrola tesnosti gufér, kontrola a manžét, kontrola prachoviek, kontrola rámu stroja, premazanie kardanového hriadeľa ks 20
VARIÁTOR - Kontrola a premeranie opotrebenia variátora, vyčistenie variátora, nastavenie variátora, kontrola variátorového remeňa, prípadne výmena variátorového remeňa Kontrola funkčnosti motorovej brzdy, a tesnosti ochranného krytu ks 20
CHLADENIE - Premeranie bodu tuhnutia chladiacej kvapaliny, príp. Doplnenie chladiacej kvapaliny, kontrola čistoty chladiča, skúška spínača ventilátora, kontrola tesnosti vodnej pumpy a termostatu ks 20
PODVOZOK - Premazanie púzdier zavesenia ramien, kontrola vôle, kontrola ložísk, kontrola zavesenia tlmičov, kontrola tlaku v pneumatikách Kontrola utiahnutia kolies ks 20
GEOMETRIA - Nastavenie geometrie ks 20
BRZDOVÉ OBLOŽENIE - Kontrola, prípadne výmena brzdových kotúčov, brzdových doštičiek, kontrola brzdovej kvapaliny, zmeranie bod varu, tesnosť ks 20
DIAGNOSTIKA - Diagnostika ECU, vyčítanie chybových kódov, história prevádzky, zresetovanie a nadstavenie servisného intervalu ks 20
ZAPAĽOVANIE - Výmena zapaľovacích sviečok, kontrola vysokonapäťovej kabelážeTesnosť výfuku, zvodu ks 20
VÝSTUP - Skúšobná jazda, vyplnenie servisného záznamu, kontrola poškodenia plastov, nášľapov, rámov ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Náhradné diely, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie zariadenia spôsobené poskytovateľom
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.09.2022 09:01 — 31.10.2022 09:01

1,00 celý predmet zákazky

45 000,00

37 335,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2022 17:30

24.08.2022 10:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2022 10:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 101
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2022 20:22 - Vstupná ponuka 44 999,90 € Cena s DPH
18.08.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 44 850,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS