30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31638830
PAREX-G, spol. s r.o.
Lieskovská cesta 3332, Zvolen, 96001, SVK
Matrac penový jednodielny s poťahom
Matrac penový jednodielny s poťahom
Tovar, Služba
|
1. Matrac penový jednodielny s poťahom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Matrac penový jednodielny posteľný s látkovým poťahom |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Matrac posteľný s látkovým poťahom | ks | 40 | ||
| Dĺžka matraca | mm | 2000 | ||
| Šírka matraca | mm | 900 | ||
| Hrúbka matraca | mm | 170 | ||
| Zaťaženie na matrac (nosnosť) | kg | 120 | ||
| Tuhosť matraca | 1-5 | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál jadra matracov a poťahov | PUR pena, s kombináciou tvrdenej dosky Poe/RE peny |
| Poťahová látka matracov | Chloe Aktiv |
| Vlastnosti poťahového materiálu | prešitý s klimatizačnou výplňou, PES vláknom 200 g/m2 |
| antibakteriálny, antiroztočový, odzipsovateľný a prateľný | áno |
| Názov |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy. |
| Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom. |
| Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane dopravy do miesta plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar v originálnom balení (napr.: priehľadná fólia, príp. skomprimované-stočené do kompaktnej rolky), ktoré ochráni tovar pri transporte pred poškodením, resp. znečistením. |
| Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný technický opis predmetu zmluvy, jeho obchodný názov (presnú značku) s uvedením presnej cenovej špecifikácie ( jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH x množstvo a celková zmluvná cena vrátane DPH), fotografiu alebo prospekt. |
| Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07,00 hod. do 13,00 hod. |
| Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazd do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky zásielku neprevziať. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený tovar do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve (opisnom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.08.2022 07:42 — 09.09.2022 07:42
1,00 celá zákazka
5 000,00
4 167,00
Vlastný návrh plnenia musí zodpovedať technickým požiadavkám obstarávateľa a pred dodaním si obstarávateľ vyžaduje predloženie technického listu tovaru na schválenie pred jeho dodaním.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2022 14:10
26.08.2022 09:00
26.08.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.08.2022 07:55 - Vstupná ponuka | 4 999,99 | € | Cena s DPH |
| 24.08.2022 06:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 999,92 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: