• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Detail zákazky Z20228924

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2022 10:50

Základné údaje

Z20228924

OF-253413

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6836746

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

48308129

BEZO, s. r. o.

Lednica 92, Lednica, 02063, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuriérna prepravná služba pre expresný transport biologického materiálu

transport biologického materiálu, kuriérske služby, expresná služba

  • 64100000-7 - Poštové a doručovateľské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuriérna prepravná služba pre expresný transport biologického materiálu
Funkcia
kuriérske prepravné služby
služby poskytované na účely expresného dovozu (transportu) zásielky zo zahraničia
preprava (transport) biologického materiálu
Počet transportov biologického materiálu priemerne 41 x / za 12 mesiacov, celkom 82 x / za 24 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet transportov biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v Poľskej republike (Krakow, Gliwice, Poznaň, Waršava) ks/24 mesiacov 16
Počet transportov biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v Nemecku (Kolín, Hamburg, Stuttgard, Mannheim, Berlín, Ulm, Hannover, Drážďany, Frankfurt) ks/24 mesiacov 34
Počet transportov biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v Českej republike (Praha) ks/24 mesiacov 4
Počet transportov biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v USA (Washington, Boston, Houston) ks/24 mesiacov 4
Počet transportov biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v Rakúsku (Viedeň) ks/24 mesiacov 4
Počet transportov biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v inej krajine sveta ks/24 mesiacov 20
Certifikovaný obalový systém na prepravu, vnútorné rozmery min. cm 25 x 25 x 15
Certifikovaný obalový systém na prepravu, vnútorná teplota s validáciou minimálne 72 hodín stupne Celzia +2 až + 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Preprava biologického materiálu sa vyžaduje v Certifikovanom obalovom systéme, vybavenom certifikovaným teplotným monitorom áno
Možnosť výmeny chladiacich médií počas transportu v prípade nepredvídateľných okolností áno
Transport 24 hodín denne 7 dní v týždni po dobu 24 mesiacov, vrátane dní pracovného pokoja, pracovného voľna a vrátane sviatkov áno
Celosvetové pokrytie / pôsobenie áno
Neustály dohľad na zásielkou od vyzdvihnutia po jej doručenie áno
Znalosť cudzích jazykov, minimálne znalosť anglického jazyka áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledkom súťaže bude uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb medzi objednávateľom (ďalej ako "objednávateľ") a úspešným uchádzačom (ďalej ako "dodávateľ").
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán a záväzok dodávateľa poskytovať a dodávať pre objednávateľa kuriérske služby a záväzok objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.
Predmetom služieb je transport zásielom, prevzatie/vyzdvihnutie zásielky v mieste určenom objednávateľom (ktorékoľvek miesto vo svete), transportné/prepravné služby a doručenie/odovzdanie zásielky do miesta určeného objednávateľom v Bratislave (Slovenská republika), za podmienok a v lehote určenej objednávateľom. Predmetom zásielky je biologický materiál (transport kmeňotvorných buniek) vyžadujúci osobitný spôsob zaobchádzania (garancia transportnej teploty, neustály dohľad nad zásielkou, osobitný režim manipulácie so zásielkou) podľa inštrukcií objednávateľa.
Prevzatie v ktoromkoľvek objednávateľom určenom mieste vo svete v lehote najneskoršie do 12 hodín (najneskoršie do 24 hodín) od nahlásenia a objednania transportu objednávateľom. Doručenie do miesta sídla objednávateľa v lehote najneskôr do 24 hodín (v odôvodnených prípadoch v lehote najneskoršie do 48 hodín).
Momentom prevzatia dodávateľ preberá zodpovednosť za obsah zásielky, zvlášť dodržania požadovaného rozsahu teplôt v prepravnom obale a neporušenosť prepravného obalu až do doby doručenia zásielky objednávateľovi.
Sprievodná dokumnetácia a teplotný výstup musí byť dostupný najneskôr do 24 hodín po doručení zásielky.
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení, na základe písomných objednávok, za podmienok dohodnutých v tejto zmluvy. Písomná objednávka doručená dodávateľovi musí obsahovať adresu miesta vyzdvihnutia zásielky, lehotu a miesto doručenia zásielky s podrobnými inštrukciami zaobchádzania so zásielkou.
Periodicita plnenia je podľa potreby a požiadaviek objednávateľa po dobu platnosti zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje že miesto prevzatia/vyzdvihnutia zásielky môže byť ktorékoľvek miesto vo svete, vrátane miest uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Zároveň si vyhradzuje, že počet transportov z určeného miesta plnenia môže byť vyšší alebo nižší ako je uvedený v technickej špecifikácii, v závislosti od potrieb objednávateľa.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú a to na dobu 24 mesiacov po nadobudnutí účinnosti.
Cena za službu je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z.z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za službu sa rozumie cena, vrátane DPH, prevzatia/vyzdvihnutia zásielky, dopravy do miesta odovzdania/prevzatia zásielky určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí zásielky a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami zmluvných strán, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že cena za poskytnutie transportnej služby, bude stanovená na základe preukázaných skutočne vynaložených nákladov spojených s vyzdvihnutí, prepravou a doručením zásielky do miesta plnenia.
V prípade. ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a predávajúci preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Faktúru je zhotoviteľ povinný vystaviť do desiatich dní od riadneho dodania služby alebo jej časti, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po mesiaci v ktorom bola služba alebo jej časť dodaná a doručiť objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach, každú s povahou originálu.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri porušení záväzku dodávateľa akceptovať objednávku objednávateľa, ako formy zadávania zákazky alebo odmietnuť plnenie za podmienok dohodnutých v tejto dohode, je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10.000,-€ (slovom:„Desaťtisíc EUR“).
V prípade, že dodávateľ je v omeškaní s transportom zásielky, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR za každý aj začatý deň omeškania.
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Dodávateľ predloží do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS):
a) podrobný položkovitý rozpočet služieb - jednotkových cien za transport biologického materiálu s miestom prevzatia/vyzdvihnutia zásielky v určenom mieste vyzdvihnutia/prevzatia (podľa vyššie uvedenej technickej špecifkácie predmetu zákazky) do miesta odovzdania v Bratislave, v EUR bez a s DPH a ceny spolu za uvedených 32 transportov, ktorý sa stáva neoddeliteľnou prílohou zmluvy ako ročný finančný limit zmluvy. Jednotkové ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Položkovitý rozpočet bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho.
b) originál alebo úradne overený platný doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného predmetu zákazky.
c) písomné oznámenie s uvedením kontaktných údajov osoby alebo osôb určených pre prijímanie a vybavovanie objednávok a zodpovedných za transport a doručovanie zásielok.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenie zmluvy dodávateľom, na základe predchádzajúceho upozornenia. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v objednávke, b) opakovaným dodaním zásielky, ktorá nezodpovedá požadovaným vlastnostiam dohodnutých v objednávke a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu, c) dodávateľ stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu.
Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu pred jej podpisom prečítali, jej obsahu porozumeli a na znak súhlasu s jej obsahom ju podpísali.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12.09.2022 00:00 — 11.09.2024 23:59

1,00 súbor

141 015,40

141 015,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.08.2022 08:01

05.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 56
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2022 17:15 - Vstupná ponuka 141 015,00 € Cena bez DPH
24.08.2022 17:15 - Najvýhodnejšia ponuka 141 015,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS