• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2022 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2022 10:35

Detail zákazky Z20228923

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2022 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2022 10:35

Základné údaje

Z20228923

OF-259176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6814492

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

36319449

tnTEL, s.r.o.

Bratislavská 614, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž bezdrôtového signalizačného systému sestra pacient

signalizácia, systém sestra pacient

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup bezdrôtového signalizačného systému sestra - pacient určený na privolávanie pomoci ľudí v starobe a so zdravotným postihnutím na skvalitnenie poskytovania preventívnej a liečebnej starostlivosti.
Funkcia
Signalizačné bezdôtové zariadenie, stlačením náramkového tlačidla, prípadne pádom pacienta vie pacient privolať ošetrujúci personál
Vhodný pre využitie do zdravotníckych zariadení
Inštalované pre 5 samostatných oddelení bez možnosti vzájomného sa ovplyvňovania (pacient nemôže privolať sestru z iného oddelenia)
náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné pre pacienta
náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné, s detektorom pádu pre pacienta
nabíjateľný vreckový príjímač pre ošetrujúci personál so zobrazením, kto personál privoláva
Objednávateľ vyžaduje plne funkčné zariadenie, nemá odborné vzdelanie na to aby posúdil nutnosť montáže dodatočných zariadení napríklad zosilňovačov signálov/opakovačov signálov, sústav antén a podobne od každého výrobcu signalizačného systému na svete. Z toho dôvodu udávame rozmery pôdorysov aby každý dodávateľ si vedel vypočítať potrebu montáže takýchto zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interné odd: náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné pre pacienta v ks ks 25
Interné odd: náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné, s detektorom pádu pre pacienta v ks ks 5
nabíjateľný vreckový príjímač pre ošetrujúci personál so zobrazením, kto personál privoláva v ks ks 2
Pôdorys Interného oddelenia v metroch m 73,23x12,90
Gynekologicko pôrodnícke odd: náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné pre pacienta v ks ks 10
Gynekologicko pôrodnícke odd: nabíjateľný vreckový príjímač pre ošetrujúci personál so zobrazením, kto personál privoláva v ks ks 1
Pôdorys gynekologicko pôrodníckeho oddelenia v metroch m 40,38x12,90
Oddelenie dlhodobo chorých: náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné, s detektorom pádu pre pacienta v ks ks 10
Oddelenie dlhodobo chorých: nabíjateľný vreckový príjímač pre ošetrujúci personál so zobrazením, kto personál privoláva v ks ks 1
Pôdorys oddelenia dlodobo chorých v metroch m 40,38x12,90
Chirurgické oddelenie: náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné pre pacienta v ks ks 15
Chirurgické oddelenie: nabíjateľný vreckový príjímač pre ošetrujúci personál so zobrazením, kto personál privoláva v ks ks 2
Pôdorys chirurgického oddelenia v metroch m 40,38x12,90
Jednodňová zdravotná starostlivosť v odbore chirurgia: náramkové núdzové tlačidlo vodotesné, dezinfikovateľné pre pacienta v ks ks 5
Jednodňová zdravotná starostlivosť v odbore chirurgia: nabíjateľný vreckový príjímač pre ošetrujúci personál so zobrazením, kto personál privoláva v ks ks 1
Pôdorys JZS v odbore chirurgia v metroch m 32,85x12,90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvenčný rozsah privolávačov neovplyvňuje funkčnosť medicínskych prístrojov hlavne tých, ktoré monitorujú a vyhodnocujú vitálne funkcie áno
V prípade nabíjateľných zariadení je súčasťou dodávky aj adaptéry na nabíjanie áno
Možnosť doplnenia zariadení - núdzových tlačidiel a vreckových prijímačov na oddelenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je dodávka a montáž bezdrôtového signalizačného systému sestra pacient, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy sa požaduje max. do 60 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 60 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 60 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Objednávateľ uhradí predmetnú faktúru v jednej splátke. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 18, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

30.09.2022 09:00

1,00 celok

13 483,00

13 483,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.08.2022 10:15

25.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2022 10:33 - Vstupná ponuka 13 483,00 € Cena bez DPH
23.08.2022 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka 13 479,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS