• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2022 15:50

Detail zákazky Z20228919

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2022 15:50

Základné údaje

Z20228919

OF-259759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6805407

Objednávateľ

36579343

Letisko Košice - Airport Košice, a.s.

Letisko Košice, Košice, 04175, SVK

Dodávateľ

44483767

Energetika Slovensko, a. s.

Čulenova 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

dodávka zemného plynu, preprava a distribúcia zemného plynu, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest ("OM") Objednávateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Objednávateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 2 - strednoodber ("OM 2") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov kWh 1535000
Odberné miesto č. 3 - strednoodber ("OM 3") - predpokladané zmluvnémnožstvo za 12 mesiacov kWh 645000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM 2
Identifikácia OM 2 (POD kód) SKSPPDIS000930020586
Číslo OM 2 3026
Začiatok plnenia 01.09.2022
Koniec plnenia 31.08.2023
Denné maximálne množstvo 2000 m3
odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (september 2022 až august 2023) odberu plynu v % 0-3-13-18-23-19-16-8-0-0-0-0
OM 3
Identifikácia OM 3 (POD kód) SKSPPDIS000930021462
Číslo OM 3 3005
Začiatok plnenia 01.09.2022
Koniec plnenia 31.08.2023
Denné maximálne množstvo 780 m3
odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (september 2022 až august 2023) odberu plynu v % 2-3-15-19-19-17-11-6-2-2-2-2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
01. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na Plnenie (ďalej „OPP“) tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), tvoriace Prílohu č. 1 VZP.
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP.
Predmet zmluvy
04. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade s predpismi uvedenými v OUEP čl. I bod 1.3.
05. Dodávateľ sa zaväzuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj k prevzatiu zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania právnych predpisov (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok). Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť cestou distribučnej spoločnosti bezodkladné riešenie odstránenia porúch spôsobujúcich obmedzenie dodávky zemného plynu pre jednotlivé OM Objednávateľa.
06. Základom pre účtovanie dodávky plynu je skutočne dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov.
07. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy 24:00 hod. denne, okrem prípadov plánovaného prerušenia distribúcie plynu a prípadov Vyššej moci.
Miesto, čas a spôsob plnenia Zmluvy
08. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa, pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definované v Špecifikáciách príslušným POD kódom.
09. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pre OM.
10. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI bod 6.2 OUEP ako jednomesačné.
11. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
12. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky toho merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
13. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje počas celej doby platnosti tejto Zmluvy online zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom v rozsahu minimálne:
a) elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr v reálnom čase,
b) elektronickú službu umožňujúcu zriadenie prístupu viacerých používateľov v mene jedného Objednávateľa s rôznymi oprávneniami,
c) elektronickú službu poskytujúcu prístup k údajom o spotrebe jednotlivých odberných miest vrátane histórie spotreby,
d) elektronickú službu zabezpečujúcu zadávanie, evidenciu a správu požiadaviek Objednávateľa, ktorá obsahuje minimálne: - Online komunikáciu - Možnosť prikladať prílohy - Notifikáciu stavu požiadavky - Zobrazenie stavu a riešiteľa požiadavky.
Cena
14. Celková cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V bod 5.1 a bod 5.2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým  súvisiacich Distribučných služieb a prepravy počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania Zmluvného obdobia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
15. Celková cena za dodávku plynu bude stanovené v súlade s Prílohou č. 1 - Kalkulácia celkovej ceny za dodávku plynu. Pre účely kalkulácie celkovej ceny za dodávku plynu uchádzač vo svojej ponuke uvedie iba cenu príplatku za 1 MWh za dodávaný plyn. Cena príplatku nebude zahrňovať spotrebnú daň, DPH, poplatky za služby súvisiace s distribúciou a prepravou. Pre vylúčenie pochybností - súťaží sa iba jeden príplatok, ktorý sa uplatní jednotlivo pre každý deň dodávky zemného plynu.
16. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy Cenník plnenia Distribučných služieb a služieb prepravy pre každé OM. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia s výnimkou jednotkovej ceny plynu, sadzbu spotrebnej dane v % a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH v %. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM fixné mesačné platby v EUR/mesiac za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia s výnimkou jednotkovej ceny plynu a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
17. Minimálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške 80 % predpokladaného množstva Plnenia. Pri prekročení predpokladaného množstva Plnenia Dodávateľ kompenzačný poplatok uplatní v prípade prekročenia 110 % predpokladaného množstva Plnenia.
Platobné a fakturačné podmienky
18. Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúru (v papierovej a elektronickej podobe), obsahujúca QR kódy, ktoré umožňujú uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém.
19. Dodávateľ sa zaväzuje zasielať fakturačné dátové súbory vo formáte RDI v štruktúre, ktorá bude predmetom dohody medzi Objednávateľom a Dodávateľom.
20. Dodávateľ zašle Objednávateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za skutočnú dodávku zemného plynu v súlade s kalkuláciou ceny. Každá faktúra bude vystavená v písomnej forme a doručená do miesta sídla Objednávateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
21. Úhrada za skutočne odobratý zemný plyn sa uskutoční na základe faktúry Dodávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
22. Fakturačné obdobie je pri strednoodberných miestach OM 2 a OM 3 obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
23. Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za služby obchodníka, čiastku fakturovanú za služby prepravy a čiastku fakturovanú za služby distribúcie s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu zvlášť.
24. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požadovať od Objednávateľa za opakovanú dodávku Plnenia preddavkové platby, a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné.
25. Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne.
26. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia na OM 2 a OM 3 za kalendárny mesiac, na ktorý sa preddavková platba uhrádza, je stanovená podľa jednotkových cien Cenníka, jednotkovej ceny plynu na daný mesiac určenej na základe ceny príplatku uvedenej v ponuke uchádzača a predpokladaného mesačného množstva Plnenia na OM 2 a OM 3, uvedeného v Špecifikácii na príslušný kalendárny mesiac (vypočítaného ako percentuálny podiel celkového predpokladaného množstva).
27. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
28. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Povinnosti Dodávateľa
29. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná bez zmeny dodávateľa plynu, v zmysle Energetických predpisov, Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi platné povolenie alebo potvrdenie o splnení oznamovacej povinnosti na podnikanie v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
30. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy Objednávateľovi platnú zmluvu na rok 2022 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2023 s PDS o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve do OM Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
31. Dodávateľ poskytne najneskôr v deň začiatku plnenia:
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia,
- webovú adresu na webovom sídle Dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP najneskôr do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy,
- poučenie o spôsobe doručovania písomností,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti resp. podá žiadosť podľa čl. X body 10.3 a 10.4 OUEP,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemnného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
32. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si Dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
33. Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa plynu.
Názov Upresnenie
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho OM. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vzhľadom na osobitnú povahu prevádzky Objednávateľa je Dodávateľ povinný do 5 dní odo dňa účinnosti Zmluvy poskytnúť Objednávateľovi zábezpeku na náhradu prípadnej škody spôsobenej porušením povinností Dodávateľa podľa tejto Zmluvy vo výške EUR 4.000,- (slovom štyritisíc eur), ktorá bude zložená na účet Objednávateľa oznámený Dodávateľovi v deň vzniku Zmluvy a bude slúžiť ako zábezpeka za dodanie Plnenia podľa tejto Zmluvy v požadovanom množstve, kvalite, čase a v súlade s podmienkami tejto Zmluvy (ďalej len „Zábezpeka“). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľovi vzniká pod podmienkou splnenia všetkých zmluvných povinností nárok na uvoľnenie Zábezpeky zníženej o sumy oprávnene použité zo Zábezpeky dňom uplynutia účinnosti tejto Zmluvy pod podmienkou neexistencie resp. riadneho odstránenia a/alebo nahradenia všetkých škôd, za ktoré Dodávateľ zodpovedá.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 16. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy Cenník plnenia Distribučných služieb a služieb prepravy pre každé OM. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia s výnimkou jednotkovej ceny plynu, sadzbu spotrebnej dane v % a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH v %. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM fixné mesačné platby v EUR/mesiac za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia s výnimkou jednotkovej ceny plynu a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
Navrhnutá hodnota 16. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy Cenník plnenia Distribučných služieb a služieb prepravy pre každé OM. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia s výnimkou jednotkovej ceny plynu, sadzbu spotrebnej dane a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH v %. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM fixné mesačné platby v EUR/mesiac za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia s výnimkou jednotkovej ceny plynu a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.

Spotrebná daň, v zmysle zákona o spotrebnej dani je taxatívne daná . 1,32 EUR/MWh .

Názov
Pôvodná hodnota 15. Celková cena za dodávku plynu bude stanovené v súlade s Prílohou č. 1 - Kalkulácia celkovej ceny za dodávku plynu. Pre účely kalkulácie celkovej ceny za dodávku plynu uchádzač vo svojej ponuke uvedie iba cenu príplatku za 1 MWh za dodávaný plyn. Cena príplatku nebude zahrňovať spotrebnú daň, DPH, poplatky za služby súvisiace s distribúciou a prepravou. Pre vylúčenie pochybností - súťaží sa iba jeden príplatok, ktorý sa uplatní jednotlivo pre každý deň dodávky zemného plynu.
Navrhnutá hodnota Kalkuláciu celkovej ceny za komoditu , v zmysle prílohy č. 1 upraviť na burzový index THE DA. THE DA- je hodnota THE End of Day zverejnená v časti Day-Ahead and Weekend pre príslušný deň, pre ktorý sa cena za komoditu stanovuje. Hodnoty THE End of Day sú publikované na dennej báze na stránke Powernext (www.powernext.com) v časti Pegas Markets/Spot market data.

Jedná sa o nemeckú trhová oblasť Trading hub Europe (THE).

Názov Upresnenie
Pôvodná hodnota Vzhľadom na osobitnú povahu prevádzky Objednávateľa je Dodávateľ povinný do 5 dní odo dňa účinnosti Zmluvy poskytnúť Objednávateľovi zábezpeku na náhradu prípadnej škody spôsobenej porušením povinností Dodávateľa podľa tejto Zmluvy vo výške EUR 4.000,- (slovom štyritisíc eur), ktorá bude zložená na účet Objednávateľa oznámený Dodávateľovi v deň vzniku Zmluvy a bude slúžiť ako zábezpeka za dodanie Plnenia podľa tejto Zmluvy v požadovanom množstve, kvalite, čase a v súlade s podmienkami tejto Zmluvy (ďalej len „Zábezpeka“). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Navrhnutá hodnota Uvedené ustanovenie požadujeme vypustiť.

Každá zo zmluvných strán je zodpovedná za škodu, ktorá vznikne porušením jej povinností voči druhej zmluvnej strane. Odberateľ má po preukázaní rozsahu škody právo na náhradu vzniknutej škody, ak bola preukázateľne spôsobená dodávateľom plynu a vznikla v súvislosti s týmto nedodaním alebo v súvislosti s iným takýmto porušením povinnosti dodávateľa. Právo na náhradu škody nevzniká za množstvo nedodané pri oprávnenom obmedzení alebo prerušení dodávok plynu zo strany dodávateľa (napr. vyhlásenie obmedzujúcich odberových stupňov a havarijného odberového stupňa, obmedzenie alebo prerušenie dodávok z dôvodu porušenia zmluvy odberateľom, údržby a iné).

Názov Upresnenie
Pôvodná hodnota Dodávateľovi vzniká pod podmienkou splnenia všetkých zmluvných povinností nárok na uvoľnenie Zábezpeky zníženej o sumy oprávnene použité zo Zábezpeky dňom uplynutia účinnosti tejto Zmluvy pod podmienkou neexistencie resp. riadneho odstránenia a/alebo nahradenia všetkých škôd, za ktoré Dodávateľ zodpovedá.
Navrhnutá hodnota Vypustiť uvedenú požiadavku.

Vysvetlenie - viď.. predchádzajúci bod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letisko Košice, Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.09.2022 00:00 — 31.08.2023 23:29

2 180,00 MWh

422 802,20

422 802,20

Uvedené v časti "Osobitné požiadavky na plnenie".

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.08.2022 08:16

23.08.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2022 13:37 - Vstupná ponuka 7,86 € Cena bez DPH
23.08.2022 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 7,86 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS