• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2022 16:02
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2022 16:05
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2022 16:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2022 16:55

Detail zákazky Z20228918

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2022 16:02
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2022 16:05
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2022 16:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2022 16:55

Základné údaje

Z20228918

OF-259780

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6793372

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31610811

S.M.S., spol. s r. o.

Pionierska 423, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND, časti a prísl. na okamžité sprevádzkovanie techniky LaPVO

vak, vlajka, vak na vlajku s príslušenstvom

  • 39523000-4 - Padáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vak na vlajku s príslušenstvom
Funkcia
Vak na vlajku slúži na uloženie vlajky tak, aby došlo k jej rozvinutiu pri zoskoku z lietadla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vak na vlajku s príslušenstvom ks 6
Maximálny objem vaku dm3 70
Maximálna hmotnosť všetkých súčastí vaku (bez záťaže a vlajky) kg 3,25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. vak na závažie, 2. závažie v hmotnosti 30 kg (balenie obsahujúce závažia v hmotnosťou 5x5 kg, 2x2 kg a 1x1 kg), 3. uvoľňovače - uvoľňovač odhodu U-100/B, uvoľňovač otvárania U-100/A, 4. voľné konce (s trojkrúžkovým systémom odhodu), 5. prenosná brašňa, 6. lemovka na pripevnenie vlajky, 7. lemovka na pripevnenie vaku závažia Uvedené položky č. 1. až 7. tvoria príslušenstvo vaku.
Súčasťou dodávaného tovaru je návod na používanie (bulletin) a certifikát o zhode (obsahuje okrem iného dátum výroby, technický život tovaru, záznamy o údržbe). Musí byť zabezpečené
Vak na vlajku umožňuje odpojenie zabaleného kompletu vaku na vlajku od postavy parašutistu behom voľného pádu i letu na otvorenom vrchlíku hlavného padáku. Musí byť zabezpečené
Rozvinutie vlajky sa dá aktivovať ručným uvoľňovačom certifikovanom na padákovú techniku a rozvinutá vlajka sa dá odpojiť od závesu vaku na vlajku. Vak na vlajku je vyrobený z pevnej látky, z tkaniny PAD, ktorá sa používa na výrobu padákovej techniky. Popruhy sú pevnostné, z materiálu, ktorý sa používa na výrobu padákových postrojov (použité popruhy s minimálnou pevnosťou 14 000 N). Vak na vlajku je zošitý pevnostným šitím s našitým trojkrúžkovým systémom a karabínami (padákovými) na uchytenie vlajky na ramenách a na páse výsadkára. Musí byť zabezpečené
Rozmery vaku Zodpovedajúce uloženiu vlajky o rozmere 8x16m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 24 mesiacov od dátumu dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.08.2022 15:02 — 09.11.2022 15:02

1,00 celý predmet zákazky

10 195,20

8 496,00

Požaduje sa, aby predmet plnenia (tovar) spĺňal všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2022 16:02

18.08.2022 16:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2022 16:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2022 12:04 - Vstupná ponuka 10 195,20 € Cena s DPH
15.08.2022 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 10 195,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS