30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36514748
RAMEKO, s.r.o.
6, Čaklov, 09435, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov
Služba
1. Zneškodnenie nebezpečných odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a oplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO sú uvedené nižšie: |
*15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami |
*15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami |
*13 02 08 Iné motorové, prevodové a mazacie oleje |
*05 01 03 Kaly z dna nádrží |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 | t | 0,6 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 | t | 0,22 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 02 08 | t | 2,35 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 05 01 03 | t | 0,15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu. |
Zber | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad. |
Nakládka | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením |
Názov |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä Zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Dodávateľ do 7 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v tonách. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom. |
Zabezpečenie odberu odpadu sa bude realizovať po dohode s objednávateľom služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej dva pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vrátane obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 10 pracovných dní od ukončenia prepravy. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu (vážny lístok) nebezpečného odpadu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Prešov |
Odvoz bude vykonávaný v pracovných dňoch v čase od 8:00-14:00 hod. |
Požaduje sa, aby dodávateľ mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy od odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky . Objednávateľ požaduje tieto povolenia predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp.) vo vlastnej réžii na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Lesík delostrelcov 1 , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
23.08.2022 12:39 — 16.09.2022 12:42
3,32 t
822,00
684,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2022 09:20
18.08.2022 10:00
18.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2022 08:46 - Vstupná ponuka | 780,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2022 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: