00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
35683929
OTIS Výťahy, s.r.o.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Vykonávanie údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok zdvíhacích zariadení
servis výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia
Služba
1. Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv zdvíhacích zariadení, odborných prehliadok a odborných skúšok, opakovaných úradných skúšok, činnosti dozorcu výťahov od 1.10.2022 do 31.3.2025
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie technického servisu a údržbu zdvíhacích zariadení, vrátane opráv, odborných prehliadok a odborných skúšok, činnosť dozorcu výťahov a výťahového technika v priebehu 30 mesiacov |
Poskytovanie predmetu plnenia musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, STN a EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov |
Pre potreby tejto zmluvy pod zdvíhacím zariadením sa rozumie všetky typy výťahov, plošín, prepravných zariadení umožňujúcich vertikálnu prepravu osôb a materiálu - (ďalej len "výťah"). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Výťah osobný, poč.st/nást.4/4, nosnosť 400kg | ks | 1 | ||
2.Výťah osobný, poč.st/nást.4/4,nosnosť 500kg | ks | 5 | ||
3.Výťah osobný, poč.st/nást.4/4, nosnosť 1000kg | ks | 1 | ||
4.Výťah osobný, poč.st/nást.4/4, nosnosť 1600kg | ks | 2 | ||
5.Výťah osobný, poč.st/nást.5/5, nosnosť 500 kg | ks | 1 | ||
6.Výťah osobný, poč.st/nást.5/5, nosnosť 600kg | ks | 1 | ||
7.Výťah osobný, poč.st/nást.6/6, nosnosť 400 kg | ks | 1 | ||
8.Výťah osobný, poč.st/nást.6/6, nosnosť 630kg | ks | 3 | ||
9.Výťah osobný, poč.st/nást.6/6, nosnosť 1600kg | ks | 3 | ||
10.Výťah osobný, poč.st/nást.9/9, nosnosť 630kg | ks | 1 | ||
11.Výťah osobný, poč.st/nást.9/9, nosnosť 1275kg | ks | 1 | ||
12.Výťah osobný, poč.st/nást.9/9, nosnosť 450kg | ks | 1 | ||
13.Výťah osobný, poč.st./nást.10/10, nosnosť 320kg | ks | 1 | ||
14.Výťah osobný, poč.st/nást.10/10, nosnosť 630kg | ks | 2 | ||
15.Výťah osobný, poč.st/nást.19/19, nosnosť 1600kg | ks | 4 | ||
16.Výťah Tx triplex, poč.st/nást.19/37, nosnosť 1000kg | ks | 2 | ||
17.Výťah Tx triplex, poč.st/nást.20/39, nosnosť 1000kg | ks | 1 | ||
18.Výťah Dx duplex, poč.st/nást.20/24, nosnosť 1000kg | ks | 2 | ||
19.Výťah Dx duplex, poč.st./nást.21/21, nosnosť 630kg | ks | 4 | ||
20.Výťah Sx simplex, poč.st./nást.19/19, nosnosť 1000kg | ks | 1 | ||
21.Výťah Sx simplex, poč.st./nást.20/39, nosnosť 1000kg | ks | 1 | ||
22.Výťah Sx simplex, poč.st./nást.20/20, nosnosť 1000kg | ks | 1 | ||
23.Výťah nákladný, poč.st/nást.2/2, nosnosť 250kg | ks | 7 | ||
24.Výťah nákladný, poč.st/nást.2/2, nosnosť 350kg | ks | 2 | ||
25.Výťah nákladný, poč.st/nást.2/2, nosnosť 500kg | ks | 2 | ||
26.Výťah nákladný, poč.st/nást.2/3, nosnosť 100kg | ks | 1 | ||
27.Výťah nákladný, poč.st/nást.2/3, nosnosť 250kg | ks | 1 | ||
28.Výťah nákladný, počt.st/nást.3/3, nosnosť 100kg | ks | 2 | ||
29.Výťah nákladný, počt.st/nást.3/3, nosnosť 250kg | ks | 1 | ||
30.Výťah nákladný, počt.st/nást.3/3, nosnosť 350kg | ks | 1 | ||
31.Výťah nákladný, počt.st/nást.3/3, nosnosť 500kg | ks | 2 | ||
32.Výťah nákladný, počt.st/nást.3/6, nosnosť 50kg | ks | 1 | ||
33.Výťah nákladný, počt.st/nást.4/4, nosnosť 100kg | ks | 2 | ||
34.Výťah nákladný, počt.st/nást.4/4, nosnosť 500kg | ks | 2 | ||
35.Výťah nákladný, počt.st/nást.4/4, nosnosť 1000kg | ks | 4 | ||
36.Výťah nákladný, počt.st/nást.6/6, nosnosť 100kg | ks | 2 | ||
37.Výťah nákladný, počt.st/nást.6/6, nosnosť 1275kg | ks | 1 | ||
38.Výťah nákladný, počt.st/nást.6/6, nosnosť 1600kg | ks | 3 | ||
39.Výťah nákladný, počt.st/nást.7/7, nosnosť 2000kg | ks | 1 | ||
40.Výťah nákladný, počt.st/nást.10/10, nosnosť 500kg | ks | 2 | ||
41.Výťah lôžkový, počt.st/nást.3/3, nosnosť 500kg | ks | 2 | ||
42.Výťah lôžkový, počt.st/nást.4/4, nosnosť 500kg | ks | 3 | ||
43.Výťah lôžkový, počt.st/nást.5/5, nosnosť 500kg | ks | 2 | ||
44.Šikmá schodisková plošina,počt.st/nást.2/2, nosnosť 225kg | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
45.Vyslobodenie uviaznutých osôb vo výťahoch do 15 minút od telefonického nahlásenia poruchy v čase od 7.00-15.00hod. v pracovných dňoch | v rámci mesačnej paušálnej platby |
46.Vyslobodenie uviaznutých osôb vo výťahoch do 30 minút od telefonického nahlásenia poruchy v čase od 15.00-07.00hod. v pracovných dňoch a mimo pracovných dňoch od 00-24.00hod. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
47.Výkon práce dozorcu výťahu a výťahového technika. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
48.Zastupovanie alebo poskytovanie súčinnosti pri plnení úloh voči kontrolným orgánom (oprávnené právnické osoby v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z.). | v rámci mesačnej paušálnej platby |
49.Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 7 dní od uzavretia zmluvy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
50.Týždenné prehliadky bude dodávateľ, (dozorca výťahov) vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, a normou STN 274002, čl. 48 a to v závislosti od druhu a účelu zdvíhacieho zariadenia. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
51.Odborné prehliadky 3- mesačné a odborné prehliadky 6- mesačné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, v termínoch stanovených touto vyhláškou v prílohe č. 7 a normou STN 274002, čl. 50 a to v závislosti od druhu a účelu zdvíhacieho zariadenia, pričom prvá odborná prehliadka všetkých zariadení sa uskutoční v období od 1.10.2022 do 30.11.2022. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
52.Odborné skúšky 3- ročné a odborné skúšky 6- ročné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, v termínoch stanovených touto vyhláškou v prílohe č. 7 a normou STN 274002, čl. 51 a to v závislosti od druhu a účelu zdvíhacieho zariadenia. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
53.Opakované úradné skúšky 6- ročné a opakované úradné skúšky 10- ročné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, v termínoch stanovených touto vyhláškou v prílohe č. 7 a normou STN 274002, čl. 53 a to v závislosti od druhu a účelu zdvíhacieho zariadenia. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
54.Činnosti mimo normy: | v rámci mesačnej paušálnej platby |
- preventívna údržba zariadení | |
- mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, | |
- čistenie zariadení, stropu kabíny, strojovne a priehlbne od prevádzkových nečistôt, | |
- kontrola, nastavenie zariadenia | |
- zabezpečenie čistoty v strojovniach a šachtách výťahov, | |
- čerpanie vody z priehlbní výťahov, | |
- dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky | |
- likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy. | |
55.Činnosti, ktoré vyplývajú z odborných prehliadok a odborných skúšok zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: | |
a) na výťahovom stroji v strojovni (pre výťah bez strojovne je za strojovňu považovaná horná časť šachty): | v rámci mesačnej paušálnej platby |
- kontrola a nastavenie axiálneho ložiska, výmena ložísk, | |
- kontrola a nastavenie ložísk motora a hriadeľa trecieho kotúča | |
- výmena obloženia brzdy a spojky brzdového kotúča, | |
- kontrola, vystredenie elektrického motora, výmena gúm, | |
- kontrola a doplnenie oleja v stroji (motor a prevodovka), | |
- kontrola, nastavenie elektrického motora, ventilov, čerpadla, | |
- kontrola, nastavenie a čistenie stroja, bloku hydraulického agregátu, | |
- odstránenie netesností, | |
- doplnenie štítkov, tabuliek a návodov v strojovni a kabíne výťahu, | |
b) na výťahovom rozvádzači a elektroinštalácii v strojovni: | v rámci mesačnej paušálnej platby |
- drobné opravy vrátane doplnenia osvetlenia v strojovni v zmysle normy, zabezpečenie uzemnenia a nulovania, zoraďovanie, nastavovanie, oprava alebo výmena jednotlivých prístrojov a častí | |
- odstránenie bežných prevádzkových porúch, | |
- kontrola, nastavenie, oprava a vyčistenie kontaktov, elektrických prístrojov, cievok, relé, stýkačov, spínačov, ističov, poistiek, | |
- kontrola, oprava elektrickej inštalácie a osvetlenia, | |
- kontrola a nastavenie elektrických prístrojov, | |
c) na kabíne a ráme: | v rámci mesačnej paušálnej platby |
- kontrola, vyčistenie, premazanie a nastavenie zachytávačov, závesov kabíny a vyvažovacieho (vyrovnávacieho) závažia, vrátane opásania závažia | |
- kontrola, oprava a vyčistenie tlačidiel a displejov v kabíne, | |
- kontrola, nastavenie váženia kabíny, | |
- kontrola, nastavenie a oprava vložiek vodiacich čeľustí, odkláňacích kriviek, | |
- oprava alebo výmena podlahových a okopových plechov a gumy, oprava dverí, stien, | |
- kontrola, nastavenie, kabínových dverí (rovnobežnosť a správna poloha krídel dverí), | |
- kontrola, nastavenie, oprava pohonu kabínových dverí a ich mechanizmu a spínačov, tlmičov, | |
- kontrola, nastavenie, oprava, a čistenie elektrickej inštalácie, osvetlenia a núdzového osvetlenia v kabíne, výmena nefunkčných svetelných zdrojov, | |
- kontrola, nastavenie a oprava signalizácie a obojsmerného dorozumievacieho systému (systému núdzovej komunikácie), | |
- kontrola funkčnosti revíznej jazdy na streche kabíny a STOP tlačidla, | |
- kontrola a upevnenie kabíny v ráme, | |
- kontrola, vyčistenie a premazanie podperného ložiska a mechanizmov kabíny, | |
- kontrola, nastavenie a oprava podlahy kabíny, podlahovej krytiny, dotiahnutie spojov, | |
- kontrola a nastavenie úrovne zastavovania kabíny, | |
d) na výťahovej šachte: | v rámci mesačnej paušálnej platby |
- kontrola, nastavenie a oprava jednotlivých prístrojov a ich častí, | |
- kontrola a oprava el. inštalácie, osvetlenia výťahovej šachty (výmena zdrojov osvetlenia) a závesných káblov v šachte, | |
- kontrola nosných častí, | |
- kontrola, nastavenie a premazanie všetkých kladiek, | |
- kontrola, nastavenie, oprava obmedzovača rýchlosti, lanka spínača, kladky, pružinky, | |
- kontrola, nastavenie spínača závažia obmedzovača rýchlosti, | |
- kontrola, nastavenie napínacieho závažia obmedzovača rýchlosti (upevnenie a jeho poloha), | |
- kontrola upevnenia, vyrovnanie, očistenie vodidiel kabíny a piestu, | |
- kontrola, dotiahnutie a doplnenie skrutiek spojov vodidiel, | |
- kontrola, nastavenie a odvzdušnenie hydraulického systému, | |
- kontrola lán, nastavenie a dotiahnutie lanových zámkov a svoriek závesu lán, úprava dĺžok, | |
- kontrola, nastavenie závesu a výplne vyvažovacieho (vyrovnávacieho) závažia, výmena vodiacich čeľustí, dotiahnutie spojov, | |
- kontrola, nastavenie a oprava núdzového zvukového zariadenia, signalizácie, | |
- kontrola, nastavenie, oprava a premazanie šachtových dverí a dverných uzáverov, výmena drôteného skla šachtových dverí, | |
- kontrola, nastavenie a oprava dverných uzávierok a spínačov, vrátane hlavného a koncových vypínačov, | |
- kontrola, nastavenie, oprava, výmena vonkajších privolávačov-tlačidiel, | |
- kontrola, výmena nefunkčných žiaroviek, | |
- kontrola konektorov a upevnenia elektrických vodičov, | |
- kontrola a nastavenie cloniek, | |
- kontrola a nastavenie snímača polohy, | |
- kontrola a nastavenie všetkých spínačov výťahu, | |
- kontrola a drobná oprava ohradenia šachty, | |
- kontrola STOP tlačidla v priehlbni šachty, | |
- kontrola, vyčistenie a čerpanie vody z priehlbní šachty podľa potreby. | |
56.Vedenie príslušných prevádzkových podkladov, evidencie a sprievodnej dokumentácie výťahov, vrátane dokladov o vykonaných prehliadkach a skúškach, dodávka novej knihy kontrol výťahu. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
57.Spracovanie cenového návrhu po položkách so špecifikáciou na opravu a dodávku materiálu. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
58.Spracovanie cenového návrhu na rekonštrukciu alebo výmenu výťahu. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
59.Vykonanie opravy vrátane materiálu a náhradných dielov do výšky 1.000,-Eur na jeden výťah. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
60.Zabezpečenie prevádzkyschopného stavu výťahu, odstránenie bežných porúch vrátane prípadnej dodávky a výmeny drobných dielov a potrebného materiálu. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Názov |
1. Dodávateľ poskytne plnenie zmluvy podľa predmetu tejto zmluvy vrátane dopravy (servisného technika, dodávku materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia. |
2. V paušálnej mesačnej cene je zahrnuté : |
- a/ vykonávať školenia personálu objednávateľa, čo sa týka vyslobodenia uviaznutých osôb vo výťahoch v súlade s platnými predpismi a normami, |
- b/ v zmysle požiadavky objednávateľa vykonávať technickú spoluprácu s uviaznutými osobami vo výťahu a asistenciu pri vyprosťovaní osôb z výťahov, 24 hod. denne 7 dní v týždni, |
3. Dodávateľ je povinný: |
- a/ nahlasovať (písomne, e-mailom) kontaktnej osobe objednávateľa prípadný stav, ktorý je v rozpore s platnou vyhláškou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z., platnými normami a ostatnými legislatívnymi normami (napr. prístupnosť k servisovaným zariadeniam, nefunkčnosť a nesprávnosť osvetlenia, prípadná potreba realizácie stolárskych, murárskych a maliarskych prác a pod.), |
- b/ bezodkladne informovať (písomne, e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy, |
- c/ vykonávať poradenstvo a pripravovať cenové ponuky na modernizáciu výťahov pre všetky výťahy v správe objednávateľa, |
- d/ nastúpiť na opravy porúch do 30 minút od ich nahlásenia objednávateľom. |
- e/ poskytovať servisné služby a opravy nepretržite 24hod. v pracovné dni, v dni pracovného voľna a pracovného pokoja, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
- f/ vykonať opravy neodkladne po zistení poruchy výťahu v pracovných dňoch. V prípade zistenia poruchy a vykonanie opravy mimo pracovné dni, ktoré si vyžadujú dodávku alebo výmenu náhradného dielu, ktorý nie je k dispozícii, je možné vykonať opravu po dohode s objednávateľom. |
- g/ požiadavky na servisné zásahy hlásiť prostredníctvom dispečerskej služby/kontaktnej osoby dodávateľa. Kontaktná osoba hlási na dispečing dodávateľa číslo výťahu (resp. umiestnenie výťahu), telefónne číslo, meno a poruchu resp. závadu na nahlásenom výťahu. |
- h/ pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec mesačnej paušálnej ceny špecifikovanej v technických vlastnostiach v bode 1 - 68 tejto zmluvy, dodávateľ predloží objednávateľovi cenovú ponuku s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. Túto ponuku s rozpisom ceny materiálu a ceny práce predloží dodávateľ do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing dodávateľovi. |
4. Objednávateľ požaduje pri opravách použiť originálne náhradne diely od výrobcov príslušných výťahov, ktoré sú potrebné na vykonanie príslušnej opravy vrátane ich dopravy na miesta vykonania opráv, v prípade nedostupnosti originálnych náhradných dielov na trhu je možné použiť náhradný diel adekvátny originálu, len po odsúhlasení objednávateľom. Realizácia servisných činností a opráv nezahrnutých v paušálnej mesačnej cene bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky dodávateľa. |
5. Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanom servise a oprave sa bude uskutočňovať písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka dodávateľa a objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Odovzdanie a prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch, od 7:00 hod. do 15:30 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú v odôvodnených prípadoch inak. |
6. V prípade ak z objektívnych a objednávateľovi preukázaných dôvodov nie je možné dodržať lehotu na nástup na opravu alebo na predloženie cenovej ponuky určenú v tejto zmluve, navrhne dodávateľ objednávateľovi ďalší postup, ktorý podlieha odsúhlaseniu zo strany objednávateľa. |
7. Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely a materiál, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov a materiálu dostupná v rovnakom čase na trhu. |
8. Fakturácia bude vykonávaná podľa predmetu zmluvy v rámci paušálu pravidelne 1 x mesačne, pričom dodávateľ bude fakturovať oddelene po jednotlivých výťahoch, vždy do piatich pracovných dní po uplynutí príslušného mesiaca, ktorého sa plnenie týka. |
9. Fakturácia činnosti (opravy), ktoré nespadajú do paušálu, bude dodávateľ fakturovať oddelene po jednotlivých výťahoch, vždy po ukončení prác dňom ich prevzatia, na základe objednávky, odsúhlasenej cenovej ponuky a objednávateľom odsúhlaseného a podpísaného montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu, vystaveného dodávateľom do 15 dní odo dňa riadneho vykonania opravy, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo vykonané plnenie. |
10. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom doručenia opravenej faktúry. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
11. V prípade dlhodobej odstávky výťahu viac ako 30 dní nebude tento výťah predmetom fakturácie a bude odrátaný z mesačnej paušálnej ceny dovtedy, pokiaľ nebude uvedený tento výťah do prevádzky. V prípade odstávky výťahu, resp. opätovného spustenia výťahu do prevádzky, bude dodávateľ povinný oznamovať tento stav objednávateľovi písomnou formou e-mailom z dôvodu výpočtu alikvotnej časti, ktorá bude odrátaná z mesačnej ceny. Pri prelome mesiaca bude fakturovaná len alikvotná časť podľa počtu dní z paušálnej mesačnej ceny za uvedený výťah. |
12. Pri výmene výťahu a počas rekonštrukcie výťahu nebude predmetom mesačnej fakturácie a bude odrátaný z paušálnej ceny. V prípade rekonštrukcie, resp. výmeny výťahu bude nový výťah doplnený na miesto pôvodného výťahu do zoznamu výťahov a s ním spojené náklady na servis ako u pôvodného výťahu. |
13. Predmetom mesačnej fakturácie nebude aj výťah, ktorý je dlhodobo odstavený na pokyn objednávateľa a nebude predmetom fakturácie a bude odrátaný z mesačnej paušálnej ceny. |
14. Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní od podpisu zmluvy platný certifikát systému manažérstva kvality - ISO 9001, oprávnenie odbornej spôsobilosti na výkon činnosti v zmysle predmetu zmluvy. |
15. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný výpočet mesačnej paušálnej ceny jednotlivo na každý výťah do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
16. Objednávateľ je oprávnený priebežne kontrolovať časový priebeh opráv, množstvo a kvalitu poskytnutej služby prostredníctvom svojho povereného zástupcu. |
17. Povinnosti objednávateľa: |
a) uhradiť cenu za poskytnutú službu, prácu, |
b) zaistiť dodávateľovi prístup k výťahom, |
c) určiť osoby, ktoré budú nahlasovať poruchy výťahov, |
d) zabezpečiť prístup ku knihám kontrol, ktoré budú sprístupnené na jednom mieste spolu a budú neprenosné mimo miesta výkonu servisu. |
18. Povinnosti dodávateľa: |
a) dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia s cieľom udržiavania technického stavu, vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzkyschopnosti výťahov zverených mu do servisu, na svoje nebezpečenstvo a v dojednanom čase, bez narušenia a obmedzenia chodu prevádzky objednávateľa, |
b) dodávateľ je povinný pri realizácií predmetu plnenia riadiť sa vyhláškou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, prevádzkovými predpismi, predpismi výrobcov zariadení a platnými zákonmi, |
c) dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia a zároveň zodpovedať za kvalitu vykonaných prác a dodávok v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, |
d) dodávateľ je povinný vykonať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia výlučne odborne vyškoleným personálom, |
e) v prípade, ak v súvislosti s činnosťou dodávateľa podľa tejto zmluvy vzniknú tretím osobám akékoľvek nároky (pokuty, škody, sankcie), alebo bude zo strany štátnych orgánov alebo oprávnených kontrolných orgánov začaté správne konanie bude dodávateľ priamo zodpovedný za svoju činnosť voči týmto subjektom a je povinnosťou nahradiť objednávateľovi všetku vzniknutú škodu v prípade uplatnenia sankcií voči objednávateľovi zo strany kontrolných orgánov, ktoré vznikli v dôsledku porušenia povinnosti dodávateľa, |
f) zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste plnenia, za dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia vlastných pracovníkov, za dodržiavanie zásad bezpečnosti práce a požiarnej ochrany, |
g) dodávateľ nesmie v rozpore OPEP, časť 2, čl. VI, bod 6.1.8 poveriť činnosťou uvedenou v predmete plnenia zmluvy tretiu osobu (subdodávateľa), |
h) dodávateľ v rámci svojej pôsobnosti je povinný zabezpečiť v zmysle Zák.č. 18/2018 Z.z. zachovanie mlčanlivosti o veciach, o ktorých sa jeho zamestnanci dozvedia pri vykonávaní predmetu plnenia, |
i) dodávateľ je povinný zabezpečiť likvidáciu nebezpečného odpadu v súlade s platnou legislatívou, |
j) zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú objednávateľovi pri vykonávaní predmetu plnenia tejto zmluvy bez obmedzenia výšky náhrady škody, |
k) odstrániť vady plnenia uplatnené objednávateľom riadne a včas, v čo najkratšom termíne podľa tejto zmluvy, resp. ak sa nedohodne inak, |
l) vykonávať zápisy do knihy kontrol včas a neodkladne s pravidelným písomným upozornením objednávateľovi (kontaktná osoba) na nedostatky resp. odstavenie z prevádzky v priestoroch objednávateľa tak, aby boli zjednané nápravy a odstránenie nedostatkov, |
m) dodávateľ, z dôvodu dodržania podmienok záruky, je povinný mať výrobcom výťahov zaškolený technický personál a musí byť vybavený certifikovaným a riadne evidovaným hardverovým a softverovým vybavením tak aby bol schopný oprávnene zasiahnuť do riadiaceho systému microprocesorom riadených výťahov a aby takýto zásah neznamenal technické, bezpečnostné alebo iné riziko. Dodávateľ preukáže svoju spôsobilosť autorizáciou, platným oprávnením alebo iným dokumentom vydaným výrobcom výťahov resp. ním poverenou organizáciou. |
19. Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady: |
- dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na vykonanie servisných činností a náhradných dielov na výťahových zariadeniach. Záručná doba na servisné činnosti je 6 mesiacov a na dodané náhradné diely a ostatný použitý materiál je 24 mesiacov od dátumu prevzatia objednávateľom. Táto záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, ktorý má dobu použiteľnosti kratšiu ako 24 mesiacov (napr. žiarovky). |
20. Majetkové sankcie a náhrada škody: |
- a/ dodávateľ je povinný v prípade nedodržania termínu nástupu na odstraňovanie porúch, zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% sumy z mesačnej paušálnej ceny dotknutého zariadenia za každú, aj začatú hodinu omeškania, |
- b/ dodávateľ je povinný v prípade nedodržania termínu nástupu na vyslobodenie uviaznutých osôb, zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 33,- EUR za každú aj začatú hodinu omeškania, |
- c/ dodávateľ je povinný v prípade nepredloženia cenovej ponuky na opravu (pri opravách nad rámec mesačnej paušálnej ceny) do dvoch pracovných dní zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu 33,- EUR za každý, aj začatý pracovný deň omeškania, |
- d/ ak výťah, ktorý je predmetom servisných činností, nebude plne funkčný do 24 hodín od nahlásenia poruchy a odstránenie tejto poruchy spadá do servisných činností zahrnutých v paušálnej mesačnej cene, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 20% z mesačnej paušálnej ceny vrátane DPH týkajúcej sa nefunkčného výťahu. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 odst.2 zák.č.40/1964 Zb Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
23. V prípade porušenia bodu 21. tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom desať percent, dohodnutej ceny plnenia bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
24. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
25. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa uplatňuje zmluvná pokuta.(zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu škody). |
Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.10.2022 00:00 — 31.03.2025 23:59
1,00 celok
212 803,68
212 803,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2022 08:19
31.08.2022 12:00
31.08.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2022 07:50 - Vstupná ponuka | 210 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.08.2022 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 201 169,31 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: