• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2022 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2022 11:15

Detail zákazky Z20228826

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2022 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2022 11:15

Základné údaje

Z20228826

OF-259600

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6842835

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

35714271

A.S.E.P., spol. s r.o.

Lamačská cesta 111, Bratislava, 841 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Produkčný plnofarebný digitálny multifunkčný tlačový stroj, vrátane jeho servisnej podpory

Farebný tlačiarenský stroj, servisná podpora

  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Produkčný plnofarebný digitálny multifunkčný tlačový stroj
Funkcia
Produkčný digitálny plnofarebný multifunkčný systém určený na tlač a kopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Produkčný plnofarebný digitálny multifunkčný tlačový stroj ks 1
Doba prvého výstupu sekunda 4
Rýchlosť tlače strana A4/min 80
Mesačná kapacita kópia A4 70000 700000
Potlačiteľnosť médií v rozsahu g/m2 52 350
Možnosť automatickej duplexnej tlače na médiá v rozsahu g/m2 52 350
Celková kapacita podávačov papiera hárok 8050
Počet veľkokapacitných zásobníkov na formát A3/A4 ks 2
Kapacita veľkokapacitného zásobníka na formát A3/A4 hárok 2000
Prídavné zásobníky na inú gramáž a formát papiera SRA3 ks 2
Kapacita prídavných zásobníkov na inú gramáž a formát papiera SRA3 hárok 500
Výstupná kapacita brožúrovacieho finišéra zošit 50
Zošívacia kapacita brožúrovacieho finišéra (hárok 4 strany) hárok 25
Pamäť RAM GB 2
HDD GB 250
Rozlíšenie DPI 1200 2400
Kopírka: Zoom (po 1 %) % 25 400
Maximálny formát hárku mm 330 488
RIP pamäť s možnosťou správy farieb a farebnou tlačou GB 4
RIP HDD GB 500
Záručná doba mesiace 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia: digitálna, elektrostatický prenos suchou cestou na papier
Tlačiareň-Tlačové jazyky: PCL5e, PCL6, PDF, Adobe® PostScript® 3™, áno
Rozhrania: USB 3.0, 10/100/1000 Base Ethernet áno
Ovládače pre tlač: Windows® 2000/XP/Vista/7/8/10/11 áno
Externý tlačový server RIP áno
Zabezpečená tlač áno
Registrácia obrazu prednej/zadnej strany +- 1 mm áno
Registrácia obrazu nastaviteľná užívateľom áno
Brožúrovací finišér s väzbou V1 áno
Finišér s možnosťou C/Z/V1 skladu áno
Finišér s možnosťou dierovania 2/4 diery áno
RIP v slovenskom alebo českom jazyku áno
Kvalifikované servisné stredisko na území SR áno
 2. Servisná podpora stroja
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet výtlačkov A4 podpory - farebný výtlačok A4 2000000
Počet výtlačkov A4 podpory - čiernobiely výtlačok A4 200000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pravidelná profylaktika áno
Kompletné dodávky originálnych náhradných dielov a ich inštalácie počas podpory áno
Originál spotrebný materiál nevyhnutný na zhotovenie kópií a väzbu dokumentov, vrátane tonerov áno
Odstránenie porúch áno
Upgrade a technická podpora softvérových produktov, ktoré sú potrebné k prevádzke stroja áno
Podpora vrátane práce servisného technika, dopravy, odvozu spotrebného materiálu a jeho ekologickej likvidácie áno
Reakcia na telefonické resp. e-mailové nahlásenie poruchy do 24 hodín v pracovných dňoch
Odstránenie poruchy do 48 hodín v pracovných dňoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva
Celková vysúťažená cena bude rozdelená na časť ceny zariadenia a časť ceny za podporu tlačového zariadenia.
Podpora tlačového zariadenia bude fakturovaná dodávateľom mesačne, vždy do 10 dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca, podľa počtu skutočne vytlačených strán v období predchádzajúceho kalendárneho mesiaca formátu A4 až do vyčerpania limitu 2 000 000 farebných výtlačkov a 200 000 čiernobielych výtlačkov, resp. vyčerpania ceny za servisnú podporu s predpokladaným trvaním servisnej podpory 24 mesiacov.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru
Dodávateľ je povinný zabezpečovať podporu tlačového zariadenia tak, aby boli zachované záručné podmienky zariadenia, v opačnom prípade je dodávateľ povinný nahradiť objednávateľovi vzniknutú škodu.
Podpora tlačového zariadenia sa nevzťahuje na nároky objednávateľa vyplývajúce zo záručných podmienok zariadenia.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, dáva objednávateľovi právo od zmluvy odstúpiť
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

09.09.2022 00:00 — 21.10.2024 00:00

1,00 zákazka

143 880,00

119 900,00

Uchádzač uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t. j. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, výrobcom a pod. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF. Uchádzač v požadovanom návrhu uvedie lehotu dodania stroja, ktorá nesmie byť dlhšia ako 42 dní, od účinnosti zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2022 12:42

06.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 660
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2022 08:50 - Vstupná ponuka 143 880,00 € Cena s DPH
06.09.2022 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 139 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS