• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 15:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 15:49

Detail zákazky Z20228804

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 15:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 15:49

Základné údaje

Z20228804

OF-257808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6785922

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

46474021

AIR kompresory, s. r. o.

Horná 16, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis kompresorovej stanice

bezmazný kompresor 1SK 200 B

  • 50531300-9 - Opravy a údržba kompresorov
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis kompresorovej stanice
Funkcia
Servis kompresorovej stanice na výrobu stlačeného vzduchu pre medicinálne účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
servis- bezmazný kompresor typ 1SK 200 B - výrobca ČKD ks 3
servis-chladič typ F 6,3/Jt 10-s ks 1
servis-vzdušník typ Vsv 11., 4 m3 ks 1
servis-čerpadlo typ 32-SVA-20-80 ks 2
servis-čerpadlo typ DCS-1 KM 30 CH ks 1
servis-chladiaca veža typ SAV 10 ks 1
servis-elektr. rozvádzač typ RM1 ks 1
filtrácia vzduchu ks 1
dĺžka platnosti zmluvy, zmluvné obdobie mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis prevádzky kompresorovej stanice:
Kompresorová stanica slúži na výrobu stlačeného vzduchu pre medicinálne účely. Dva kompresory sú v činnosti ( trvale v prevádzke) a jeden slúži ako rezerva. Z kompresorov je stlačený vzduch vedený do chladiča, ďalej cez vzdušník a filter prípadne sušičkou vzduchu a následne je vedený do vonkajších rozvodov.
Chod kompresorov je riadený v závislosti na  tlaku vzduchu vo vzdušníku od stúpania a klesania tlaku vzduchu vo vzdušníku. Výstupný tlak vzduchu sa pohybuje v rozsahu 0,5- 0,6 MPa, hysteráza je 0,1 MPa tj. pri 0,5 MPa kompresory zapnú, pri 0,6 MPa vypnú.
Chladiaca voda cirkuluje medzi zásobnou nádržou, chladičom, plášťom kompresora a chladiacou vežou.
Cena potrebného spotrebného materiálu je zahrnutá v celkovej hodnote zmluvy ako aj cena náhradných dielov do výšky 3000€ bez DPH. Nie je potrebné vystavovať samostatnú objednávku na náhradné diely.
Dodávateľ pri potrebe použiť  náhradné diely v cene za kus nad 3000€ bez DPH je povinný oznámiť objednávateľovi túto informáciu. Objednávateľ zabezpečí nákup dielu samostatným procesom v súlade zákona o VO a príslušných podzákonných predpisov objednávateľa, pokiaľ vyslovene nepôjde o havarijný stav.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zmluvy, servis kompresorovej stanice ako aj dodanie náhradných dielov sa bude vykonávať v mieste plnenia- sídlo objednávateľa
V prípade zakúpenia a inštalácie novej technológie a úplného vyradenia pôvodnej technológie na kompresorovú stanicu, servisná zmluva stráca platnosť.
Požadujeme jedenkrát ročne revíziu kompresorov , pri ktorej sa skontrolujú, alebo vymenia sacie a výtlačné ventily, potrebné tesnenia, piestne krúžky ( uhlíkové), vzduchové a olejové upchávky podľa potreby, prípadné iné opravy v stanici a kontrolu funkčnosti stanice
V prípade havárie požadujeme servisný zásah do 48 hodín od nahlásenie havárie, pre bežnú opravu alebo revíziu požadujeme nástup do 10 pracovných dní od zaslania požiadavky.
Bežná oprava, alebo revízia v stanici sa bude realizovať na základe požiadavky prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky.
V prípade havárie sa oprava v stanici sa bude realizovať  e-mailom, prípadne telefonicky prevádzkovateľom stanice a bude označená ako "havária".
Spôsob, čas a miesto poskytnutia služby, dodania náhradných dielov :
a) termín poskytnutia služby je 48 mesiacov od účinnosti zmluvy
b) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely poskytovania služby bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek poskytnutia služby, dodaného náhradného dielu, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
Zmluvné a platobné podmienky:
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Čiastková faktúra sa vystaví dňom splnenia služby. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Faktúra bude obsahovať položkovito rozpísané ceny za služby, náhradné diely do 3000€ bez DPH a dopravné náklady. Dodávateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby do 5 dní odo dňa jeho riadneho  dodania,  najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba.
Predmetom fakturácie bude len skutočne poskytnutá služba a dodaný náhradný diel na základe čiastkových objednávok objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy).
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle §18 zákona o verejnom obstarávaní
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zákazky, má odberateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ môže požadovať úrok z omeškania vy výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods.2 a §369 a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s §1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č.21/2013 Z. z.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy ani nárok na náhradu škody.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán
- výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany odberateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania služby, prípadne tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zákazky a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka .
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska,
e) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
f) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ochrana osobných údajov:
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba na opravy a na prípadné náhradné diely minimálne 6 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.08.2022 00:00 — 23.08.2026 00:00

1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise

40 000,00

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2022 14:59

16.08.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 503
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2022 15:03 - Vstupná ponuka 40 000,00 € Cena bez DPH
10.08.2022 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka 40 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS