17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
46474021
AIR kompresory, s. r. o.
Horná 16, Banská Bystrica, 97401, SVK
Servis kompresorovej stanice
bezmazný kompresor 1SK 200 B
Služba, Tovar
1. Servis kompresorovej stanice
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis kompresorovej stanice na výrobu stlačeného vzduchu pre medicinálne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
servis- bezmazný kompresor typ 1SK 200 B - výrobca ČKD | ks | 3 | ||
servis-chladič typ F 6,3/Jt 10-s | ks | 1 | ||
servis-vzdušník typ Vsv 11., 4 m3 | ks | 1 | ||
servis-čerpadlo typ 32-SVA-20-80 | ks | 2 | ||
servis-čerpadlo typ DCS-1 KM 30 CH | ks | 1 | ||
servis-chladiaca veža typ SAV 10 | ks | 1 | ||
servis-elektr. rozvádzač typ RM1 | ks | 1 | ||
filtrácia vzduchu | ks | 1 | ||
dĺžka platnosti zmluvy, zmluvné obdobie | mesiac | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis prevádzky kompresorovej stanice: | |
Kompresorová stanica slúži na výrobu stlačeného vzduchu pre medicinálne účely. Dva kompresory sú v činnosti ( trvale v prevádzke) a jeden slúži ako rezerva. Z kompresorov je stlačený vzduch vedený do chladiča, ďalej cez vzdušník a filter prípadne sušičkou vzduchu a následne je vedený do vonkajších rozvodov. | |
Chod kompresorov je riadený v závislosti na tlaku vzduchu vo vzdušníku od stúpania a klesania tlaku vzduchu vo vzdušníku. Výstupný tlak vzduchu sa pohybuje v rozsahu 0,5- 0,6 MPa, hysteráza je 0,1 MPa tj. pri 0,5 MPa kompresory zapnú, pri 0,6 MPa vypnú. | |
Chladiaca voda cirkuluje medzi zásobnou nádržou, chladičom, plášťom kompresora a chladiacou vežou. | |
Cena potrebného spotrebného materiálu je zahrnutá v celkovej hodnote zmluvy ako aj cena náhradných dielov do výšky 3000€ bez DPH. Nie je potrebné vystavovať samostatnú objednávku na náhradné diely. | |
Dodávateľ pri potrebe použiť náhradné diely v cene za kus nad 3000€ bez DPH je povinný oznámiť objednávateľovi túto informáciu. Objednávateľ zabezpečí nákup dielu samostatným procesom v súlade zákona o VO a príslušných podzákonných predpisov objednávateľa, pokiaľ vyslovene nepôjde o havarijný stav. |
Názov |
Predmet zmluvy, servis kompresorovej stanice ako aj dodanie náhradných dielov sa bude vykonávať v mieste plnenia- sídlo objednávateľa |
V prípade zakúpenia a inštalácie novej technológie a úplného vyradenia pôvodnej technológie na kompresorovú stanicu, servisná zmluva stráca platnosť. |
Požadujeme jedenkrát ročne revíziu kompresorov , pri ktorej sa skontrolujú, alebo vymenia sacie a výtlačné ventily, potrebné tesnenia, piestne krúžky ( uhlíkové), vzduchové a olejové upchávky podľa potreby, prípadné iné opravy v stanici a kontrolu funkčnosti stanice |
V prípade havárie požadujeme servisný zásah do 48 hodín od nahlásenie havárie, pre bežnú opravu alebo revíziu požadujeme nástup do 10 pracovných dní od zaslania požiadavky. |
Bežná oprava, alebo revízia v stanici sa bude realizovať na základe požiadavky prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky. |
V prípade havárie sa oprava v stanici sa bude realizovať e-mailom, prípadne telefonicky prevádzkovateľom stanice a bude označená ako "havária". |
Spôsob, čas a miesto poskytnutia služby, dodania náhradných dielov : |
a) termín poskytnutia služby je 48 mesiacov od účinnosti zmluvy |
b) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely poskytovania služby bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek poskytnutia služby, dodaného náhradného dielu, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Čiastková faktúra sa vystaví dňom splnenia služby. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Faktúra bude obsahovať položkovito rozpísané ceny za služby, náhradné diely do 3000€ bez DPH a dopravné náklady. Dodávateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne poskytnutá služba a dodaný náhradný diel na základe čiastkových objednávok objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy). |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle §18 zákona o verejnom obstarávaní |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zákazky, má odberateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať úrok z omeškania vy výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods.2 a §369 a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s §1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č.21/2013 Z. z. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy ani nárok na náhradu škody. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany odberateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania služby, prípadne tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zákazky a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska, |
e) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
f) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ochrana osobných údajov: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba na opravy a na prípadné náhradné diely | minimálne 6 mesiacov. |
Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.08.2022 00:00 — 23.08.2026 00:00
1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise
40 000,00
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2022 14:59
16.08.2022 15:00
16.08.2022 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2022 15:03 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
10.08.2022 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: