• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 12:42

Detail zákazky Z20228784

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 12:42

Základné údaje

Z20228784

OF-257848

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782404

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup odvlhčovačov

odvlhčovače, zníženie vlhkosti

  • 42113161-0 - Odvlhčovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvlhčovač vzduchu TROTEC TTK 127 E alebo ekvivalent
Funkcia
zníženie vlhkosti v priestoroch objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odvlhčovač vzduchu TROTEC TTK 127 E alebo ekvivalent ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita odvlhčovania 50 litrov / 24 hodín
vhodný pre miestnosti až  78 m² / 195 m²
prietok vzduchu 353 m³ / h
okolité podmienky teploty: 5 - 32 ⁰C
okolité podmienky vlhkosti 35 až 100 % RV
napájanie 230 V / 50 Hz
príkon 1,06 kW
nádrž na vodu 6 litrov
hlučnosť dB (A) 51
rozmery - d x š x v 282 x 392 x 616 mm
hmotnosť 19 kg
funkcia Komfort  - automatické riadenie vlhkosti vzduchu v závislosti od teploty v miestnosti prístroj udržuje vlhkosť v rozmedzí 45 – 55 % v závislosti od teploty vzduchu v miestnosti
funkcia časovač umožňuje nastavenie času vypnutia alebo zapnutia prístroja, a to v rozmedzí 0,5 – 24 hodín skokovo po polhodine alebo hodine. Aktivácia časovača je signalizovaná kontrolkou.
dvojstupňový ventilátor možnosť manuálnej voľby medzi nízkou a vysokou rýchlosťou otáčok, rýchlosť je možné upraviť iba v režime vysušovania vzduchu
veľmi jednoduché ovládanie
ochrana proti pretečeniu s automatickým vypnutím upozornenie pomocou zvukového signálu a kontrolky na ovládacom paneli
umývateľný vzduchový filter prístroj sám upozorní na nutnosť vyčistenia filtra, kontrolka sa rozsvieti po dosiahnutí 250 prevádzko­vých hodín
transportné kolieska pre ľahšiu manipuláciu kolieska a držadlá na jednoduché premiestňovanie v priestore
držiak na napájací kábel
prípojka pre externý odvod kondenzátu skondenzovanú vodu je možné pomocou hadice odvádzať priamo do odpadu (hadica je súčasťou dodávky), alebo nechať stekať do odpadovej nádržky v prístroji
 2. Odvlhčovač vzduchu TROTEC TTK 170 ECO alebo ekvivalent
Funkcia
zníženie vlhkosti v priestoroch objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odvlhčovač vzduchu TROTEC TTK 170 ECO alebo ekvivalent ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odvlhčovacie výkony pri 20 °C/60% relatívnej vlhkosti: 20 l/24 h pri 30 °C/80% relatívnej vlhkosti: 50 l/24 h
maximálny odvlhčovací výkon 52 l / 24 h
maximálny objem vzduchu 350 m³ / h
odporúčaná veľkosť miestnosti 90 m²
teplotný rozsah minimálne 5 °C
teplotný rozsah maximálne 32 °C
rozsah vlhkosti minimálne 30 % RH
rozsah vlhkosti maximálne 90% RH
sieťové pripojenie 220 - 240 V/50 Hz
nominálna spotreba prúdu 3 A
príkon 0,7 kW
odporúčaná ochrana 10 A
požadovaná aktuálna počiatočná fáza 25 A
konektor CEE 7/7
typ chladiva R290
množstvo chladiva 230 g
faktor GWP 3
CO 2 ekvivalent 0,00069 t
tlak na sacej strane 1 MPa
výstupná strana tlaku 2,2 MPa
obsah nádrže na vodu 6,6 l
hladina zvuku vo vzdialenosti 1 m 56 dB (A)
rozmery: d x š x v 495 x 455 x 900 mm
hmotnosť 31 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný minimálne 3 pracovné dni pred dodávkou zariadení kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa.
Miesto dodávky je Trenčín a Nové Mesto nad Váhom.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - osvedčenia, manuál, montážne listy a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Záverečného preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad. Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis.
Odberateľ požaduje aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré bude spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie.
Dodávateľ dodá do dvoch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky technický popis s prospektom, s uvedením obchodného názvu, typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Prospekty musia obsahovať minimálne:
-označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej len "prospekt"), hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti, (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením, že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa).
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 1, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

18.08.2022 14:00 — 19.09.2022 14:00

1,00 celok

6 235,20

6 235,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Zaslať špecifikáciu (výrobca) s cenovou ponukou

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2022 10:55

15.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2022 15:03 - Vstupná ponuka 6 235,20 € Cena s DPH
11.08.2022 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 6 234,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS