00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Zdravotnícke tašky na umiestnenie výbavy a špeciálneho zdravotníckeho materiálu
zdravotnícka taška
Tovar, Služba
1. Zdravotnícke tašky na umiestnenie výbavy a špeciálneho zdravotníckého materiálu
|
|
---|---|
Funkcia |
doplnková výbava do osobných referentských vozidiel v prípade nutnosti poskytnúť prvú pomoc do príchodu ZZS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Zdravotnícke tašky | ks | 15 | ||
1.2. Rozmery - dĺžka: | cm | 42 | 60 | |
1.3. Rozmery - výška: | cm | 22 | 35 | |
1.4. Rozmery - šírka: | cm | 22 | 35 | |
1.5. Hmotnosť | kg | 3 | ||
1.6. Objem | l | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.7. Zdravotnícke tašky | do prenosnej zdravotníckej tašky je možné bezproblémovo umiestniť základnú diagnostickú, resuscitačnú a fixačnú výbavu (ambuvak s maskami, tlakomer, teplomer, glukomer, fonendoskop, vyšetrovaciu lampu |
1.7. 1. Zdravotnícke tašky - pokračovanie bodu 1.7. | do prenosnej zdravotníckej tašky je možné bezproblémovo umiestniť ( penovú dlahu, i.v. kanyly, infúzne sety, vzduchovody, obväzový materiál) |
1.8. Zdravotnícke tašky - materiál: | Vyrobené z pevného, vodeodolného, dezinfikovateľného a ľahko umývateľného materiálu |
1.9. Zdravotnícke tašky - popruh: | Regulovateľný popruh na rameno |
1.10. Zdravotnícke tašky - zips: | Robustný zips pre rýchlu orientáciu a odzipsovanie |
1.11. Zdravotnícke tašky - farebné vyhotovenie: | Červené s reflexnými prvkami |
Názov |
1. Cena vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1. triedy kvality, v originálnom neporušenom balení. |
3. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2 zmluvy. |
4. Kúpna zmluva (KZ) sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 21 pracovných dní od momentu jej účinnosti. |
5. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode. |
7. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku. |
8. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti KZ poskytnúť typ a vlastnosti zdravotníckej prenosnej tašky na odsúhlasenie. |
9. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. |
10. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. |
11. Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.) |
12. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení KZ fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
14. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
15. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 16. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
16. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi. |
17. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
19. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
20. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom. |
21. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
22. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. |
23. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie. |
27. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa. |
Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
19.08.2022 08:00 — 21.09.2022 15:00
15,00 ks
1 818,00
1 515,00
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru plnenia na základe osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2022 10:14
16.08.2022 10:30
16.08.2022 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2022 14:20 - Vstupná ponuka | 1 710,00 | € | Cena s DPH |
15.08.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.