• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20228744

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20228744

OF-259575

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6789917

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41034716

SPECTRO CS, s. r. o.

Rudná 1361/51, Ostrava, 70030, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálu

Kalibrácia - Spektrometra

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia Spektrometra Spectroil 120C č. 11560
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kalibrácia Spektrometra Spectroil 120C č. 11560 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kalibračný certifikát Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, vrátane dopravy a poistného na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpis cien s podpisom a pečiatkou v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH a celková cena bez DPH, celková cena s DPH kontaktnej osobe.
Pred realizáciou služby dodávateľ musí kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri pracovné dni vopred. Skalibrovaný predmet zákazky bude objednávateľom prevzatý na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. Zápis musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia predmetu zákazky, jeho označenie, počet kusov, miesto dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie s odtlačkom pečiatky oboch strán.
Dodávateľ kalibrácie dodá k zariadeniam kalibračný certifikát o vykonanej kalibrácii, v ktorom uvedie dobu platnosti resp. odporúčaný termín následnej kalibrácie.
Na predmet tejto zmluvy sa neposkytuje zálohová platba.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru spolu s potvrdeným dodacím listom a preberacím zápisom s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu uvedenú kontaktnou osobou.
Objednávateľ žiada uviesť na faktúre názov a číslo zmluvy, jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH a tiež názov kalibrovaného prístroja/zariadenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, ktoré vznikli v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy a spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Dodávateľ na vykonanú službu - kalibráciu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.08.2022 10:00 — 09.09.2022 13:00

1,00 ks

537,60

448,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2022 12:12

17.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2022 07:26 - Vstupná ponuka 537,60 € Cena s DPH
15.08.2022 07:26 - Najvýhodnejšia ponuka 537,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS