• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20228729

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20228729

OF-259609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6789930

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

25550250

PANEP s.r.o.

Brněnská 1246, Rosice u Brna, 665 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tampón prešívaný s RK 22x13cm

tampón, gáza, stáčaný tampón, zdravotnícka gáza, rana, ošetrovanie rán, operačný sál, zdravotnícka pomôcka

  • 33141115-9 - Zdravotnícke tampóny

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tampón prešívaný s RK 22x13cm
Funkcia
odsávanie tekutín
odsávanie rán
dezinfekcia pokožky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka prierezu cm 22
šírka prierezu cm 13
počet kusov balíku ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál 100% bavlna
obal polyetylénové vrecko, uzatvorené tepelným zvarom
sterilita nesterilný
možnosť uchytenia bez šnúrky na uchytenie
možnosť sterilizácie áno
vrstvy 8 vrstiev
kontrast s RTG vláknom, bez RTG šnúrky
prešitie po obvode a aj po uhlopriečke
varianta nepredpraný
všetky nite stočené dovnútra tampónu áno
počet nití v tkaní gázy 17
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h.
Požadujem do 3 pracovných dní predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt . Technický popis musí byť v slovenskom, resp. českom jazyku.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od vyžiadania.
Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa resp., že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy a zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Ak v priebehu plnenia zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka, a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má objednávateľ právo tovar neprevziať a odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný.
Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.08.2022 14:00

60,00 bal

490,90

490,90

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2022 13:23

17.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2022 13:29 - Vstupná ponuka 490,90 € Cena bez DPH
11.08.2022 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 490,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS