• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2022 09:35

Detail zákazky Z20228727

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2022 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2022 09:35

Základné údaje

Z20228727

OF-259599

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6810044

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery, cartridge mimo RD

tonery, cartridge

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner HP 973X čierny atrament kompatibilný
Funkcia
tlačenie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP 973X čierny atrament alebo ekvivalentný ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kazeta úplne nový , originálny produkt
výťažnosť cca 10 000 strán
objem cca 182 ml
pre tlačiarne modelový rad HP Page Wide
kompatibilné s HP Page Wide Pro 452,477; HP Page Wide Managed P57750,P55250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktoré bude uvedené na faktúre.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list spolu s tovarom.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa,
Tovar požadujeme dodať len v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hodiny.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Požaduje sa záruka v zmysle zákona minimálne 2 roky.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery, cartridge mimo RD

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.09.2022 08:00 — 20.09.2022 14:00

1,00 celý predmet zákazky

331,00

297,34

Zmenu termínu dodania oznámiť vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2022 11:03

24.08.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2022 14:36 - Vstupná ponuka 331,00 € Cena s DPH
24.08.2022 07:02 - Najvýhodnejšia ponuka 330,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS