30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
schránka na kľúče
Tovar, Služba
1. Schránka na kľúče
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na ukladanie a prenos kľúčov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 10 | ||
Vnútorná výška | cm | 11 | 20 | |
Vnútorná šírka | cm | 7 | 15 | |
Vnútorná hĺbka | cm | 4 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Richter Czech KB.G3 alebo ekvivalent |
Ukotvenie | do steny |
Zámok | mechanický so 4 číselníkmi |
Silný plášť z ocele dopĺňajú prístupové výklopné dvierka s uzavretím na dve kovové západky | |
Sklopný štít chrániaci vonkajší systém pred poveternostnými vplyvmi |
2. Schránka na kľúče s pečaťou
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na uloženie kľúčov s možnosťou zapečatiť krabičku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | kov |
Krabička sa dá pečatiť pomocou pečatidla a plastelíny |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Faktúra musí byť doručená na adresu miesta plnenia nie na adresu obstarávateľa. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
19.08.2022 08:00 — 16.09.2022 14:00
1,00 celok
431,00
349,53
požadujem predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2022 15:01
17.08.2022 09:00
17.08.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2022 19:42 - Vstupná ponuka | 430,98 | € | Cena s DPH |
15.08.2022 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 430,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: