• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2022 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2022 10:50

Detail zákazky Z20228715

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2022 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2022 10:50

Základné údaje

Z20228715

OF-259115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6818998

Objednávateľ

00699021

Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky

Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok

stravovanie, stravné poukážky

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov
Funkcia
Zabepečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom tlačených stravných poukážok vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4,80
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 27000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov, logo dodávateľa, nominálnu hodnotu, rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu požívané pre tlač cenných papierov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
B. Do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia kontaktnej osoby Objednávateľa podľa bodu A sa Dodávateľ zaväzuje predložiť Objednávateľovi vyčíslenie celkovej jednotkovej ceny za časť Plnenia vo vzťahu k jednej stravnej poukážke. Túto sumu určí Dodávateľ zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
C. Vzhľadom na to, že táto zmluva je Rámcovou dohodou, Dodávateľ bude poskytovať Objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy na základe písomných Čiastkových výziev, v súlade s 2. časťou OPEP „Všeobecné zmluvné podmienky“ (ďalej len „VZP“) bodom 16.1.1., uzatvára sa na obdobie do 31.12.2022. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v bode 16.1.7 VZP.
D. Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný, predkladať Dodávateľovi Čiastkové výzvy v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od svojich potrieb.
E. Čiastkové výzvy budú doručované formou elektronickej pošty na e-mailovú adresu oznámenú podľa bodu A.
F. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Plnenie Objednávateľovi v objemoch uvedených v príslušnej Čiastkovej výzve, a to riadne a včas do sídla Objednávateľa, alebo na miesto určené Objednávateľom v príslušnej Čiastkovej výzve.
G. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi Plnenie do 2 pracovných dní od doručenia Čiastkovej výzvy. Stravné poukážky budú dodávané v balení po 20 kusov vždy len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod, pričom Dodávateľ je povinný minimálne jeden pracovný deň vopred oznámiť Objednávateľovi dátum a čas dodania Plnenia.
H. Dodávateľ vyhlasuje, že Plnenie poskytuje Objednávateľovi v súlade so svojím podnikateľským oprávnením.
I. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Plnenia je v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z., Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
J. Objednávateľ nebude poskytovať Dodávateľovi preddavok na cenu Plnenia.
K. V súlade s bodom 10.4 VZP sú náklady na balné a dopravu Plnenia do miesta dodania zahrnuté v zmluvnej cene, ktorá tiež pokrýva všetky a akékoľvek interné či externé náklady alebo výdavky Dodávateľa na splnenie tejto zmluvy. Zmluvná cena taktiež zahŕňa všetky služby s tým spojené, najmä balenie a dodanie stravných poukážok Objednávateľovi.
L. Nárok Dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové Plnenie vzniká v súlade s bodmi 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP momentom dodania a prevzatia príslušného čiastkového Plnenia Objednávateľom v súlade s bodom T.
M. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je 4,80 EUR, v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky sa Objednávateľ zaväzuje túto zmenu Dodávateľovi oznámiť minimálne 1 mesiac vopred. Zmena výšky stravovacej jednotky nemá vplyv na celkovú maximálnu cenu Plnenia.
N. Platnosť dodávaných stravných poukážok je minimálne do 31. decembra kalendárneho roka, v ktorom Dodávateľ poskytne Objednávateľovi čiastkové Plnenie, okrem stravných poukážok dodaných v mesiacoch november a december, ktorých platnosť je minimálne do 31. decembra nasledujúceho kalendárneho roka.
O. Dodávateľ vyhlasuje, že dodávané stravné poukážky sú akceptované minimálne 50 prevádzkami v mieste sídla objednávateľa, ktorým je okres Bratislava I.
P. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania Plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV, farbu a typ každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie Plnenia a menný zoznam osôb zabezpečujúcich dodanie Plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním Plnenia v súlade s touto zmluvou.
Q. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu zabezpečujúcu dodanie Plnenia, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania.
R. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodacie listy a faktúry v slovenskom jazyku.
S. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu Plnenia Objednávateľom podľa bodu T.
T. Pri odovzdaní a prevzatí Plnenia bude vyhotovený dodací list, ktorý potvrdia zástupcovia Objednávateľa aj Dodávateľa, čím sa Plnenie považuje za odovzdané a prevzaté.
U. Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania a prevzatia Plnenia podľa bodu T.
V. V súlade s bodom 11.5 VZP je lehota splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
W. Faktúry na cenu Objednávateľom prevzatého Plnenia je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi v listinnej forme.
X. Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je Dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla Dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť Dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry.
X. Pokračovanie: Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude cenu za Plnenie dodané podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy.
Y. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ Dodávateľa a/alebo IČ DPH Dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla Dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu Dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia zmluvy.
Z. Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním Plnenia v množstve podľa Čiastkovej výzvy a/alebo v lehote podľa bodu G o viac ako 2 pracovné dni a/alebo akékoľvek iné porušenie povinnosti podľa tejto zmluvy o viac ako 5 pracovných dní. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
AA. Objednávateľ má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede Dodávateľovi.
BB. V prípade omeškania Dodávateľa s poskytnutím Plnenia riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty podľa bodu 13.1 VZP.
CC. V prípade omeškania Dodávateľa so splnením povinnosti podľa bodu A, B alebo P je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania.
DD. Ak sa vyhlásenie Dodávateľa podľa bodu H, I alebo O ukáže ako nepravdivé, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1.000 EUR za každé takéto porušenie a/alebo v súlade s bodom 18.2 písm. l) VZP odstúpiť od tejto zmluvy.
EE. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

5

27 000,00 ks

129 600,00

129 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2022 14:52

26.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2022 08:55 - Vstupná ponuka 129 599,99 € Cena s DPH
16.08.2022 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 129 599,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS