00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DAWINCI
softvér, podpora, licencia, servis, vývoj, knižničný fond, DAWINCI
Služba
1. Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DAWINCI
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa poskytovať objednávateľovi podporu knižničného systému DAWINCI, jeho technickú podporu, údržbu, servis, maintenance a úpravy (ďalej aj ako „služby“) na 48 mesiacov. |
2. Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DAWINCI. |
3. Zabezpečenie bezproblémového chodu informačného systému na úrovni servera a poskytovaných služieb systému (webové rozhranie, klientske rozhranie, z39.50, RFID komunikácia, komunikácia s čipovými kartami Mifare+Desfire). |
4. Dodávateľ zabezpečí bezplatnú aplikáciu implementácie legislatívnych zmien na úrovni SR (zákony, NV, vyhlášky, usmernenia) a zmien na úrovni centrálnych registrov MŠVVaŠ SR do systému najneskôr do 60 dní od nadobudnutia platnosti zmien. |
5. Dodávateľ zabezpečí najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy súhlas autora softvéru DAWINCI pre poskytovanie služieb podpory a vývoja. |
6. Obstarávané služby nezahŕňajú podporu, údržbu a servis technických zariadení, na ktorých je systém DAWINCI u objednávateľa prevádzkovaný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Služby podpory, technickej podpory, údržby, servisu, maintenance a úpravy knižničného systému DAWINCI | súbor činností na obdobie 12 mesiacov | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Služby podpory, technickej podpory, údržby, servisu, maintenance a úpravy knižničného systému DAWINCI - súbor činností na obdobie 12 mesiacov zahŕňa: | |
1.1. Sledovanie prevádzkových parametrov SQL databáz | dohľad, kontrola a modifikácia parametrov údržby a zálohovania databáz |
1.2. Sledovanie prevádzkových parametrov SQL databáz | doplnky a úpravy databázových štruktúr, kontroly konzistentnosti, optimalizácia indexov |
1.3. Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | dohľad a kontrola aplikačných časti systému, monitoring portov |
1.4. Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | preventívna činnosť – sledovanie logov, využitia diskovej kapacity |
1.5. Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | monitoring celkového stavu inštalácie, serverovej kapacity a notifikácia zákazníka o možnom ohrození prevádzky |
1.6. Podpora | dodávanie nových verzií KIS DAWINCI aspoň 2x ročne |
1.7. Podpora | dodávanie záplat v prípade identifikácie závažnej chyby |
1.8. Podpora | bežná údržba jednotlivých SW častí systému |
1.9. Podpora | poskytnutie 25 hodín konzultačných a analytických služieb ročne (s prechodom nevyčerpaných hodín do ďalšieho roka) |
1.10. Podpora | poskytnutie 25 hodín programátorských služieb ročne (s prechodom nevyčerpaných hodín do ďalšieho roka) |
1.11. Podpora | poskytnutie jedného školenia používateľov ročne v rozsahu 6 hodín |
1.12. Podpora | vygenerovanie reportu s informáciami o ročnej sumarizácii čerpania predmetu zmluvy |
1.13. Podpora - najneskôr do 60 dní od nadobudnutia platnosti zmien | bezplatná aplikácia implementácie legislatívnych zmien na úrovni SR (zákony, NV, vyhlášky, usmernenia) a zmien na úrovni centrálnych registrov MŠVVaŠ SR do systému |
1.14. Odstraňovanie problémov | hotline podpora v prípade obmedzenia prevádzky vinou systému |
1.15. Odstraňovanie problémov | zabezpečovanie skorého zásahu v prípade prevádzkových problémov |
1.16. Odstraňovanie problémov | v prípade nutnosti reinštalácia systému |
1.17. Úprava KIS DAWINCI v nasledujúcom rozsahu | aktualizácia OPAC na najnovšiu dostupnú verziu |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
1.3. kontaktné údaje osoby poverenej organizáciou a riadením prác a služieb. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v rozsahu časti technická špecifikácia predmetu zmluvy. |
6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
7. Základná doba pre poskytovanie služieb bude v pracovnej dobe objednávateľa (od 8:00 do 16:00 hod.), od pondelka do piatku, s výnimkou štátom uznaných sviatkov. |
8. V prípade nutnosti, ak nastane kritický stav, resp. dlhodobý problém s prevádzkou, zabezpečí dodávateľ okamžitý zásah, ktorým sprevádzkuje systém v čo najkratšom čase, najneskôr však do šiestich hodín od nahlásenia problému objednávateľom. |
9. Počas trvania zmluvy sa dodávateľ v rámci podpory zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky nové verzie systém DAWINCI po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľa. Dodávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu. |
10. Dodávateľ poskytne objednávateľovi v rámci podpory po dobu trvania zmluvy odborné konzultácie k systému v rozsahu 100 hodín . Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne. |
11. Dodávateľ v rámci podpory zabezpečí úpravy systému podľa špecifických požiadaviek objednávateľa v rozsahu 100 analyticko-programátorských hodín počas trvania zmluvy . |
12. Objednávateľ je povinný: |
12.1. poskytovať súčinnosť dodávateľovi, |
12.2. zabezpečiť technickú prevádzku informačnej infraštruktúry, |
12.3. prípadnú zmenu hardvérového a softvérového prostredia v priebehu trvania zmluvy realizovať iba s výslovným predchádzajúcim súhlasom dodávateľa, |
12.4. zamedziť prevedenie modifikácie dodaného softvéru, zmeny parametrov, štruktúry databázy a obsahu základných číselníkov bez predchádzajúceho súhlasu dodávateľa, |
12.5. meniť obsah databázy výhradne prístupom cez aplikačnú vrstvu systému. |
13. V prípade identifikácie chyby sa dodávateľ zaväzuje začať práce na odstránenie vád v lehotách podla nasledujúcej klasifikácie vád: |
13.1. vada kategórie A - informačný systém nie je použiteľný vo svojich základných funkciách alebo sa vyskytuje funkčná závada znemožňujúca jeho činnosť. Tento stav nedovoľuje bežnú prevádzku objednávateľa, prípadne môže spôsobiť väčšie finančné alebo iné škody. Dodávateľ je povinný začať práce na odstránenie vady najneskôr do 2 pracovných dní po nahlásení, |
13.2. vada kategórie B - funkčnosť informačného systému je vo svojich funkciách degradovaná tak, že tento stav obmedzuje bežnú prevádzku objednávateľa. Dodávateľ je povinný začať práce na odstránenie vady najneskôr do 3 pracovných dní po nahlásení, |
13.3. vada kategórie C - Ostatné - drobné problémy alebo vady, ktoré nespadajú do kategórií A a B. Dodávateľ je povinný začať práce na odstránenie problému alebo vady najneskôr do 7 pracovných dní od nahlásenia. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje ukončiť práce na odstránenie vád aspoň náhradným riešením v lehotách určených objednávateľom po dohode s dodávateľom s prihliadnutím na charakter vady, najdlhšie však: |
14.1. do 3 pracovných dní u vád kategórie A, |
14.2. do 5 pracovných dní u vád kategórie B, |
14.3. do 15 pracovných dní u vád kategórie C. |
15. V prípade, že dodávateľ preukáže, že k vade systému došlo z dôvodu chyby základného softvéru alebo hardvéru, a ktorú nemožno odstrániť zmenou ich nastavenia, neuplatnia sa záväzky dodávateľa podľa tohto článku. Avšak dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť primeranú súčinnosť tak, aby tieto chyby boli odstránené čo najskôr. |
16. Dodávateľ je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (ďalej len "zákon č. 18/2018 Z.z.) a GDPR sprostredkovateľom pri spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme s označením IS 5 s názvom Knižničný informačný systém DAWINCI (ďalej len "AKIS" - automatizovaný knižničný informačný systém). Zákazník je v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. prevádzkovateľom AKIS. |
17. Plnenie sa uskutoční na základe 4 objednávok počas trvania zmluvy, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo a požadovaný termín. Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. |
18. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
19. Porušenie povinností dodávateľa poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Pri vzniku škody v prípade neposkytnutia plnenia dodávateľom, má objednávateľ právo na náhradu vzniknutej škody. |
20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
21. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
30.08.2022 08:00 — 30.08.2026 15:00
1,00 súbor
26 748,00
22 290,00
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2022 10:04
22.08.2022 09:00
22.08.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2022 11:24 - Vstupná ponuka | 26 748,00 | € | Cena s DPH |
16.08.2022 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 748,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: