• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 12:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 15:20

Detail zákazky Z20228707

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 12:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 15:20

Základné údaje

Z20228707

OF-259497

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6789921

Objednávateľ

31313680

Teresa Benedicta

Námestie Jána Pavla II. 6073/7, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené mäso a mrazené potraviny

Mrazené ryby, mrazená zelenina rôzneho druhu, mrazené zemiaky, mrazené šúlance, pirohy, knedlíky, hovädzie mäso, mrazená hydina

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15311100-2 - Hranolčeky
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Funkcia
Mrazené mäso a potraviny potrebné pre prípravu stravy v zariadení sociálnych služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z aljaškej tresky bez prid. vody a iných aditív, por. 150 g kg 120
Filé porcia vak. balené, bez kosti, bez vody a aditív, bez chemic. prísad, por. 200 g ks 20
Mrazené šúľance čisté 2kg kg 90
Mrazené hranolky 10x10, 2,5 kg ks 5
Mrazené pirohy bryndzové 1kg kg 55
Mrazené pirohy tvarohové 1kg kg 80
Mrazená hubová zmes kg 30
Mrazená brokolica polievková kg 68
Mrazená brokolica ružičková kg 40
Mrazený karfiol polievkový kg 75
Mrazený karfiol ružičkový kg 30
Mrazený kel ružičkový kg 15
Mrazený kel krájaný kg 12
Mrazený špenát kg 44
Mrazené špenátové listy 2,5 kg kg 3
Mrazená tekvica kg 40
Polievková zeleninová zmes mrazená Julienne kg 30
Maďarská zeleninová zmes mrazená kg 30
Breťánská zeleninová zmes mrazená 2,5 kg kg 250
Polievková zmes (mrkva, karfiol, hrášok, petržlen, zeler - kocky) mrazená kg 195
Podsviečková zmes (mrkva, petržlen, zeler kocky) mrazená 2,5 kg kg 125
Čínska zmes mrazená 2,5 kg kg 35
Lístkové cesto mrazené 400 g ks 7
Hrášok polievkový mrazený kg 55
Mrazené fazuľové struky zel. krájané 2,5 kg kg 25
Mrazené fazuľové struky zelené celé blanžír. 2,5 kg kg 5
Mrazené hovädzie držky predvarené kg 60
Mrazené hovädzie kosti špikové kg 100
Mrazené kuracie prsia bez kosti kg 550
Mrazené kuracie stehná kalibr. 250 g kg 280
Mrazená kuracia pečeň kg 70
Mrazená sliepka ťažká polená kg 120
Mrazené kuracie krídla kg 15
Mrazené morčacie prsia bez kosti kg 115
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok ani záloha, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované v objednávkach počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do 31.12.2022 alebo do vyčerpania finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Jána Pavla II. 6073/7 Michalovce, Paričovská 2745/116 Trebišov, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12

1,00 ks

10 800,00

9 000,00

Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2022 12:28

17.08.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2022 14:56 - Vstupná ponuka 10 800,00 € Cena s DPH
16.08.2022 17:05 - Najvýhodnejšia ponuka 10 787,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS