• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2022 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2022 11:50

Detail zákazky Z20228698

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2022 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2022 11:50

Základné údaje

Z20228698

OF-259482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6818988

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

46095969

Carl Zeiss Slovakia, s. r. o.

Račianska 12481/77/A, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade softvér s modulom s funkciou pokročilej analýzy fyziologických parametrov – licencia na 1 PC

softvér, fyziológia, analýza, calcium imaging

  • 48461000-7 - Analytický alebo vedecký softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade softvér s modulom s funkciou pokročilej analýzy fyziologických parametrov – licencia na 1 PC
Funkcia
1. Softvér Zen 3 upgrade so ZEN modulom s funkciou pokročilej analýzy fyziologických parametrov alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky technickej špecifikácie a kompatibilitu s mikroskopmi firmy Zeiss typu axio observer D.1, ktoré sú už v existujúcej výbave pracoviska. Softvér v najaktuálnejšej verzii so špeciálnou paletou nástrojov umožňujúcich min. dodatočnú analýzu rapídnych zmien koncentrácie vnútrobunkových iónov ako napr. vápnik (metodika calcium imaging). Licencia na 1 PC.
2. Minimálne požiadavky: - Schopnosť ovládať jednotlivé komponenty mikroskopov od firmy Zeiss, - 2D/3D Segmentácia mikroskopického obrazu, - Kvantifikácia fluorescencie, - Možnosť analýzy zmien vápnikovej koncentrácie v živej bunke formou vyhodnotenia pomerov emisie fluorescencie FURA 2AM próby pri 340/380 nm, - Možnosť zamerania sa na ľubovoľnú časť snímaného obrazu (ROI) ,-  Softvér min. v anglickom jazyku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia pracovníkov Objednávateľa.
2. Záruka a servis v trvaní 24 mesiacov od dátumu inštalácie.
3. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky minimálne požiadavky Funkčnej a Technickej špecifikácie a požadovanú kompatibilitu predmetu zákazky.
4. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, kompatibilitu, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná a Technická špecifikácia predmetu zákazky.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných funkčných a technických požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné a technické požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
7. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné 7. posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
8. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa.
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
10. Pri zámene produktu, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
11. V prípade zistenia závady na poskytnutom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný produkt za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.
12. Celková cena je konečná, zahŕňa dopravu, inštaláciu, zaškolenie personálu Objednávateľa a všetky ďalšie náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
13. Podrobný cenový položkový rozpočet zašle Dodávateľ Objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
14. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
15. Produkt sa bude považovať za dodaný po vykonaní kontroly funkčnosti softvéru, súladu poskytnutého produktu so zmluvou, po inštalácii produktu, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdením preberacieho protokolu/dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
17. Zmluvné a platobné podmienky: Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí objednaného produktu na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.Preddavok sa neposkytuje.Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.Termín dodania produktu oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.
18. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie.
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa.
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov 1, 2, 3 tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

05.09.2022 08:00 — 10.10.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

16 271,03

16 271,03

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať uvedenie výrobcu, názvu a typu tovaru v súlade s požiadavkami objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.08.2022 14:32

26.08.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2022 10:58 - Vstupná ponuka 16 271,00 € Cena bez DPH
23.08.2022 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 16 271,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS