• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2022 10:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2022 11:05

Detail zákazky Z20228690

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2022 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2022 10:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2022 11:05

Základné údaje

Z20228690

OF-258281

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6796525

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

44989709

eGroup Solutions, a. s.

Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisné služby pre diskové polia 3PAR

servisné služby, diskové polia, poradenstvo

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72120000-2 - Poradenstvo pri obnove hardvéru po havárii (poruche)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická podpora na 3PAR - CT-22013 PB 8C, 01.03.2023 - 28.02.2025
Funkcia
Súčasná infraštruktúra objednávateľa je postavená na diskových poliach HPE 3PAR, pre ktoré sa uzatvára zmluva na poskytovanie servisných služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 číslo produktu: H7J36AC, technická špecifikácia: HPE Foundation Care CTR SVC - System ID 3PAR-CZ36289665, SAID 108681122101, popis: Podpora na kompoponenty SAID 108681122101 ks 1
1.2 číslo produktu: H7J36AC, technická špecifikácia: HPE Foundation Care CTR SVC - System ID 3PAR-CZ36289666, SAID 108681122271, popis: Podpora na kompoponenty SAID 108681122271 ks 1
1.3 číslo produktu: H7J36AC, technická špecifikácia: HPE Foundation Care CTR SVC - System ID 3PAR-HDD-UPGR, SAID 108681122408, popis: Podpora na kompoponenty SAID 108681122408 ks 1
1.4 číslo produktu: H7J36AC, technická špecifikácia: HPE Foundation Care CTR SVC - System ID 3PAR-NBS-UPGR-01, SAID 108681122561, popis: Podpora na kompoponenty SAID 108681122561 ks 1
1.5 číslo produktu: H7J36AC, technická špecifikácia: HPE Foundation Care CTR SVC - System ID 3PAR-NBS-UPGR-02, SAID 108681122621, popis: Podpora na kompoponenty SAID 108681122621 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Miestami plnenia sú ul. Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava  a Kopčianska 92/D, 851 01 Bratislava 5.
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, o spôsobe nahlasovania porúch, o prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti HPE a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť písomne oznámené druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
6. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
8. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
8. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „spoločnosť HPE“). Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti HPE alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením spoločnosti Hewlett Packard Enterprise prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty spoločnosti HPE, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou.
10. Cena za predmet zákazky sa bude fakturovať na štvrťročnej báze počas platnosti zmluvy, pričom dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru v prvý deň začatia služby a výška ceny za predmet zákazky bude zodpovedať alikvótnej časti fakturovaného obdobia.
11. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
12. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým  podpisom.
13. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e- mailovú adresu určenú na fakturáciu.
14. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
15. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
16. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
18. Porušenie povinností v zmysle bodov 1, 2. 4, 5, 8 alebo 9 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2023 09:00 — 28.02.2025 15:00

5,00 ks

66 402,00

66 402,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2022 15:03

19.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2022 10:33 - Vstupná ponuka 65 000,00 € Cena bez DPH
19.08.2022 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 64 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS