• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2022 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2022 09:40

Detail zákazky Z20228656

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2022 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2022 09:40

Základné údaje

Z20228656

OF-259472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6805418

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46118896

VLan s.r.o.

Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náustky pre alkoholtester

náustky pre alkoholtester

  • 37322300-4 - Náustky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náustky pre alkohol tester CA2010
Funkcia
Detekcia zostatkového alkoholu v dychu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náustky pre alkohol tester (CA2010) bal. 29
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis Náustky pre alkohol tester CA2010
Balenie balenie po 50 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (DPH, balné a pod.).
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar (nie starší ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabalený v originálnom obale od výrobcu neporušený, nepoškodený obal.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, preukazujúca splnenie minimálnych  požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy,
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia. Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia, faktúru zaslať len do miesta plnenia.
Dodanie tovaru do miesta plnenia v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00 hod.
O dodávke tovaru vyrozumieť kontaktnú osobu minimálne 2 pracovné dni vopred.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Požaduje sa dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného  finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.09.2022 06:51 — 09.09.2022 06:51

1,00 ks

175,93

146,61

zaslať na email simon.bilik@mil.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2022 09:26

23.08.2022 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2022 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 100
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2022 15:16 - Vstupná ponuka 175,20 € Cena s DPH
17.08.2022 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 175,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS