• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20228635

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20228635

OF-258999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6785866

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

47136201

DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o.

Čičava 314, Čičava, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skrine na lôžkoviny - 8 ks a 24 dverí

skrine, dvierka, lôžkoviny

  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrine na lôžkoviny - 8 ks
Funkcia
na lôžkoviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmery DxŠxV cm 126x40x215,60
hrúbka hrán mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus buk
farba dreva buk
doska 18 mm DTD doska
hrany zaoblené ABS bezpečnostné hrany
počet poličiek pre 24 lôžkovín
zadný panel skrine s otvormi, tak aby skriňa bola maximálne odvetraná
 2. Dvierka na skriňu - 24 ks
Funkcia
na skriňu s lôžkovinami - 8x skriňa + 3x dvierka na každú skriňu = 24 ks dvierok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmery DxŠxV cm 41,50x1,20x210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvierka 12 mm MDF doska
motív kvet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste
Odvoz a likvidácia prípadných baliacich kartónov a fólií, v ktorých budú skrine dodané
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru na miesto plnenia.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záručná doba na dodaný tovar je min. 2 roky.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

materské školy v zriaďovateľskej pôsobnosti mestskej časti Bratislava- Petržalka, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

19.08.2022 08:00 — 20.09.2022 14:00

8,00 ks

4 000,00

4 000,00

Uvedenie JC, MC, sadzby DPH, celkovej ceny bez DPH a s DPH

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2022 12:39

16.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2022 07:33 - Vstupná ponuka 3 999,00 € Cena s DPH
09.08.2022 07:33 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS