• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 08:50

Detail zákazky Z20228597

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2022 08:50

Základné údaje

Z20228597

OF-259374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6823761

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom zariadení na ochranu prostredia IKT

rekonfigurácia, upgrad

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850
Funkcia
Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba: Kontrola funkčnosti.
Služba: Vykonanie BPA (Best Practice Assessment)
Služba: Upgrade na aktuálnu verziu operačného systému
Služba: Testovanie
 2. Služby spojené s rekonfiguráciou prostredia M365
Funkcia
Služby spojené s rekonfiguráciou prostredia M365
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba: Upgrade MS Exchange server
Služba: Rekonfigurácia hybridného prostredia
Služba: Migrácia mailboxov
Služba: Testovanie
 3. Služby spojené s rekonfiguráciou LOGmanager M
Funkcia
Služby spojené s rekonfiguráciou LOGmanager M
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba: Kontrola funkčnosti
Služba: Upgrade na aktuálnu verziu OS
Služba: Pripojenie nových zariadení v počte x
Služba: Vytvorenie nových pravidiel v počte
Služba: Testovanie
Služba: Vytvorenie alertov na systémové a bezpečnostné udalosti
 4. Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete
Funkcia
Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba: Upgrade na najnovšiu verziu SEPM
Služba: Upgrade SEDR na najnovšiu verziu
 5. Služby spojené s inštaláciou a konfiguráciou technológie Cisco Prime Infrastructure
Funkcia
Služby spojené s inštaláciou a konfiguráciou technológie Cisco Prime Infrastructure
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba: Nová inštalácia VM
Služba: Konfigurácia
Služba: Napojenie Cisco infraštruktúry
Služba: Testovanie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platných iso certifikátov 9001,20000-1 a 27001.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkone činnosti, minimálna poistná suma 50 000,00 Eur.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnými certifikáciami: PaloAltoNetworks Certified Network Security Engineer (PCNSE);PaloAltoNetworks Accredited Systems Engineer (PSE);PaloAltoNetworks Accredited Configuration Engineer (ACE).
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať: že disponuje vlastným expertom s platným certifikátom Microsoft Certified Soklutions Associate: Office 365.
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platným certifikátom LOGmanager System Expert.
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platným certifikátom:SCS Symantec Endpoint Security - R1 Administrátor.
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť certifikát min. 1 experta CCNP Routing / Switching-Cisco Certified Network Professional, prípadne rovnocenný ekvivalent tohto certifikátu.
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s:s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách.
Súčasťou dodávky je spracovanie dokumentácie realizácie služieb a zaškolenie obsluhy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania.
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Prípustnosť variantných riešení nie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

31.08.2022 07:49 — 05.09.2022 07:49

1,00 1 zákazka

18 480,00

15 400,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2022 08:13

30.08.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2022 11:54 - Vstupná ponuka 18 480,00 € Cena s DPH
23.08.2022 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 18 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS