37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom zariadení na ochranu prostredia IKT
rekonfigurácia, upgrad
Služba
1. Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služba: | Kontrola funkčnosti. |
Služba: | Vykonanie BPA (Best Practice Assessment) |
Služba: | Upgrade na aktuálnu verziu operačného systému |
Služba: | Testovanie |
2. Služby spojené s rekonfiguráciou prostredia M365
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby spojené s rekonfiguráciou prostredia M365 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služba: | Upgrade MS Exchange server |
Služba: | Rekonfigurácia hybridného prostredia |
Služba: | Migrácia mailboxov |
Služba: | Testovanie |
3. Služby spojené s rekonfiguráciou LOGmanager M
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby spojené s rekonfiguráciou LOGmanager M |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služba: | Kontrola funkčnosti |
Služba: | Upgrade na aktuálnu verziu OS |
Služba: | Pripojenie nových zariadení v počte x |
Služba: | Vytvorenie nových pravidiel v počte |
Služba: | Testovanie |
Služba: | Vytvorenie alertov na systémové a bezpečnostné udalosti |
4. Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služba: | Upgrade na najnovšiu verziu SEPM |
Služba: | Upgrade SEDR na najnovšiu verziu |
5. Služby spojené s inštaláciou a konfiguráciou technológie Cisco Prime Infrastructure
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby spojené s inštaláciou a konfiguráciou technológie Cisco Prime Infrastructure |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služba: | Nová inštalácia VM |
Služba: | Konfigurácia |
Služba: | Napojenie Cisco infraštruktúry |
Služba: | Testovanie |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platných iso certifikátov 9001,20000-1 a 27001. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkone činnosti, minimálna poistná suma 50 000,00 Eur. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnými certifikáciami: PaloAltoNetworks Certified Network Security Engineer (PCNSE);PaloAltoNetworks Accredited Systems Engineer (PSE);PaloAltoNetworks Accredited Configuration Engineer (ACE). |
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať: že disponuje vlastným expertom s platným certifikátom Microsoft Certified Soklutions Associate: Office 365. |
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platným certifikátom LOGmanager System Expert. |
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platným certifikátom:SCS Symantec Endpoint Security - R1 Administrátor. |
Podmienkou pre akceptáciu dodávky je realizácia dodávky týmto expertom. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť certifikát min. 1 experta CCNP Routing / Switching-Cisco Certified Network Professional, prípadne rovnocenný ekvivalent tohto certifikátu. |
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s:s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách. |
Súčasťou dodávky je spracovanie dokumentácie realizácie služieb a zaškolenie obsluhy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Prípustnosť variantných riešení | nie |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
31.08.2022 07:49 — 05.09.2022 07:49
1,00 1 zákazka
18 480,00
15 400,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2022 08:13
30.08.2022 08:00
30.08.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2022 11:54 - Vstupná ponuka | 18 480,00 | € | Cena s DPH |
23.08.2022 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: