• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 08:50

Detail zákazky Z20228595

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 08:50

Základné údaje

Z20228595

OF-258346

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782366

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44733135

Gastromarket Tatry, s.r.o.

8. Mája 44/848, Ľubica, 05971, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie kuchynských zariadení

kuchynské vybavenie, naberačka, kuchynské kliešte, obracačka, varecha

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Naberačka nerezová 0,05 l
Funkcia
Je vyrobená z nehrdzavejúcej ocele
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 6
dĺžka mm 300
priemer mm 60
objem l 0,05
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerezová oceľ
farba nerez
 2. Naberačka nerezová antikorová 0,1 l
Funkcia
Nerezová naberačka s objemom 0,1 l na naberanie a servírovanie polievok a horúcich tekutín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 4
objem l 0,1
priemer cm 7 7,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerezová oceľ
 3. Naberačka nerezová 0,2 l
Funkcia
Nerezová naberačka s objemom 0,2 l na naberanie a servírovanie polievok a horúcich tekutín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 3
objem l 0,2
priemer cm 9 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerezová oceľ
 4. Naberačka nerezová 0,3 l
Funkcia
Nerezová naberačka s objemom 0,3 l na naberanie a servírovanie polievok a horúcich tekutín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 4
objem l 0,3
priemer cm 11 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerezová oceľ
 5. Servírovacie kliešte 24 cm
Funkcia
Servírovacie 24 cm nerezové kliešte na servírovanie rôznych pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 6
dĺžka cm 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerez
 6. Drevená okrúhla varecha 90 cm
Funkcia
Varecha vyrobená z jedného kusu bukového dreva s dĺžkou 90 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 6
dĺžka cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál bukové  drevo
tvar guľatý/okrúhly
 7. Obracačka monoblok 400 mm
Funkcia
Obracačka 40 cm monoblok vyrobená z nerezovej ocele. Bez záhybov a zvarov, uľahčuje čistenie. Rukoväť zakončená zahnutím vhodným k zaveseniu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 8
dĺžka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerezová oceľ
monoblok áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,30 hod do 14,00 hod.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred 1 deň pred ich dodaním.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
Na faktúre musia byť rozpísané podrobne jednotlivé položky obstarávaného tovaru aj s cenami.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,30 hod do 14,00 hod.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
*V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky v eks.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

17.08.2022 08:00 — 26.08.2022 10:00

37,00 ks

298,86

249,05

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2022 08:16

15.08.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2022 13:52 - Vstupná ponuka 297,36 € Cena s DPH
15.08.2022 07:30 - Najvýhodnejšia ponuka 295,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS