• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2022 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2022 15:50

Detail zákazky Z20228583

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2022 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2022 15:50

Základné údaje

Z20228583

OF-255468

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6778254

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31712312

Tempus-Car, s.r.o.

Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákladné troj-miestné skriňové vozidlo

nákladné vozidlo, úžitkové vozidlo

  • 34136000-9 - Dodávkové automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladné troj-miestné skriňové vozidlo
Funkcia
Nákladné troj-miestné skriňové vozidlo (furgon alebo ekvivalent)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet miest na sedenie ks 3
celková dĺžka mm 5200 5650
celková šírka (bez zrkadiel) mm 1900 2100
celková výška mm 2490
prevádzková hmotnosť kg 1990
najväčšia prípustná celková hmotnosť kg 3500
maximálny výkon motora kW 74
objem nádrže l 75
spotreba paliva kombinovaná l/100 km 8,5
objem nákladného priestoru m3 9,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ karosérie skriňové dodávkové vozidlo
motor naftový
farba karosérie biela
palivo nafta motorová
prevodovka 6 stupňová manuálna
elektrické ovládanie predných okien vyžaduje sa
otáčkomer vyžaduje sa
palubný počítač vyžaduje sa
elektronický imobilizér vyžaduje sa
ABS vyžaduje sa
akustická a vizuálna kontrola nezapnutého bezpečnostného pásu vodiča vyžaduje sa
odkladacia polica pod strechou vyžaduje sa
posilňovač riadenia vyžaduje sa
centrálne zamykanie dverí s diaľkovým ovládaním vyžaduje sa
zadné plechové dvere vyžaduje sa
pravé bočné dvere plechové a posuvné vyžaduje sa
otváranie zadných dverí do 270 stupňov vyžaduje sa
osovo nastaviteľný volant vyžaduje sa
airbag vodiča vyžaduje sa
príprava na autorádio (anténa + kabeláž) vyžaduje sa
bezpečnostná povinná výbava vyžaduje sa
ochranné oplastovanie podlahy nákladného priestoru vyžaduje sa
zásuvka 12V vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar - Nákladné troj-miestné skriňové vozidlo (ďalej len "tovar/vozidlo") podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je nové, nepoškodené, nepoužívané a neopravované Nákladné troj-miestné skriňové vozidlo v počte 1 kus, v bezchybnom stave (najazdených max. 100km). ktorého špecifikácia je uvedená v tejto zmluve, vrátane dopravy do miesta plnenia, poučenia a zaškolenia obsluhy vozidla.
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPEP.
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia" do 3 pracovných dní odo dňa predloženia dodávateľa. Rozhodnutie o prijatí alebo zamietnutí predloženého "vlastného návrhu plnenia" dodávateľom, potvrdí e-mailom kontaktná osoba objednávateľa kontaktnej osobe dodávateľa, ihneď po posúdení.
2.2 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Ak ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa prijatia predloženého "vlastného návrhu plnenia dodávateľa" objednávateľom, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru/vozidla predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
a) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v eurách bez DPH a cenu s DPH. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky poplatky a náklady spojené s dodávkou, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu objednávateľa a záručného servisu vrátane pravidelných prehliadok a kontrol podľa odporúčaní výrobcu tovaru/vozidla;
b) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať všetky technické vlastnosti, parametre a hodnoty tovaru;
c) manuál (servisnú knižku) k tovaru/vozidlu v slovenskom jazyku resp. v českom;
d) doklady a dokumenty k tovaru/vozidlu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR (COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, platné osvedčenie o evidencií vozidla, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách).
3.1 V prípade, ak požadované doklady a dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, dodávateľ doručí doklady a dokumenty podľa bodu 3.0 v mieste sídla objednávateľa.
3.2 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady (bod 2.0, 3.0, 3.1 ) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
4.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania predmetu zmluvy) je do 5 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy.
4.1 Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zákazky bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zákazky. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 14 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
5.0 Súčasťou dodávky tovaru je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky a odstúpiť od zmluvy.
6.0 Dodávateľ prehlasuje, že tovar/vozidlo je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán.
7.0 Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný 2 dni pred samotnou dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa.
8.0 Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
9.0 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru/vozidla, ak pri prevzatí zistí vadu na vozidle alebo ak tovar/vozidlo nebude zodpovedať všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, uvedenej v tejto zmluve. O neprevzatí tovaru/vozidla vystaví objednávateľ protokol nezrovnalostí.
10.0 Súčasťou riadneho dodania tovaru/vozidla sa vyžaduje dodať 2 kľúče (minimálne jeden s diaľkovým ovládaním) technický preukaz, návodu na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavy a príslušenstva v rozsahu špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a povinnej výbavy vozidla v zmysle platnej legislatívy v SR.
11.0 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Košického kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, max. do vzdialenosti 50 km od sídla objednávateľa a s dostupnosťou do 24 hodín od nahlásenia poruchy/vady;
b) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky.
c) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis a náhradné diely v rámci záručných opráv.
d) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má verejný obstarávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená;
e) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka;
f) v prípade, že vadu na vozidle nie je možné odstrániť do 2 pracovných dní odo dňa prijatia vozidla do servisu, je dodávateľ povinný zabezpečiť objednávateľovi náhradné vozidlo bezplatne, počas doby potrebnej na odstránenie vady na vozidle;
g) dodávateľ počas záručnej doby poskytne záručný servis zahŕňajúci bezplatné odstránenie mechanických, elektrických a elektronických porúch a poskytnutie asistenčných služieb;
h) objednávateľ oznámi zistené vady bezodkladne dodávateľovi, ihneď po ich zistení písomne. Reklamáciu resp. ohlásenie zistenie vady na vozidle zašle elektronicky kontaktnej osobe dodávateľa. V prípade, že tovar má vady, objednávateľ si môže uplatniť niektorý z nárokov z vád vozidla podľa zákona č.513/1991 Z.z., §436 ods. 1. Voľba medzi nárokmi z vád patrí objednávateľovi a musí byť vykonaná písomne.
12.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
13.0 V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (12.0) je verejný obstarávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom : desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
14.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Názov Upresnenie
Záruka min. 2 roky alebo 40 000 km
Autorizovaný servis Do 50 km od sídla objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

17.08.2022 08:00 — 16.01.2023 15:00

1,00 ks

27 684,83

27 684,83

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2022 16:01

12.08.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2022 10:02 - Vstupná ponuka 23 916,67 € Cena bez DPH
08.08.2022 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 23 916,67 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS