• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20228568

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20228568

OF-259321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782354

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

31585370

SHP a.s.

Červenej armády 1191, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vajcia

Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine veľkosť L
Funkcia
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu a pre prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine triedy "A" veľkosť L ks 27500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanlivosť min. 10 dní odo dňa dodania
Trieda kvality "A" trieda
Veľkosť L
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t. j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových výziev/ objednávok s presné uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej výzve / objednávke.
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej výzvy /objednávky objednávateľa, závislej od počtu stravovaných a iných možných dôvodov, v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Predmetu zákazky prevezme zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá je povinná prekontrolovať jeho kompletnosť a nepoškodenosť, čo svojim podpisom potvrdí.
Dodanie tovaru sa uskutočňuje v pondelok, streda, štvrtok a piatok, medzi 7:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien položky (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom).
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových výziev / objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej výzve /objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s §18 ZoVO je možné zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy má byť písomná bez zmeny charakteru zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, ale aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, ktorým je, napríklad, aj nedodržanie zo strany dodávateľa záväzku dodať predmet zmluvy v požadovanom termíne, rozsahu a kvalite.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.09.2022 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 28.02.2023.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 balík

3 960,00

3 300,00

V súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2022 08:07

15.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2022 19:57 - Vstupná ponuka 3 960,00 € Cena s DPH
15.08.2022 06:07 - Najvýhodnejšia ponuka 3 958,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS