• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 10:50

Detail zákazky Z20228552

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 10:50

Základné údaje

Z20228552

OF-259244

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6763664

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vlajka digitálna 7x4,5cm so suchým zipsom

Vojenský rukávový znak, nášivka, digitálna vlajka

  • 39561133-3 - Insígnie
  • 98393000-4 - Krajčírske služby
  • 39561000-2 - Tyl, krajka, stuhy, lemovky a výšivky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vlajka digitálna 7x4,5cm so suchým zipsom
Funkcia
Výroba - strojové vyšívanie digitálnych vlajok na uniformu podľa predlohy a ďalších požiadaviek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vlajka podľa predlohy vyšiť na digitálnom podklade ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlajka digitálna prišitá na suchom zipse háčiková strana suchého zipsu
tvar vlajky digitálnej dodržať podľa predlohy, výška 4,5 cm, šírka 7 cm
veľkosť štátneho znaku dodržať podľa predlohy, výška 2,4 cm, šírka 1,9 cm
umiestnenie štátneho znaku ľavá tretina, zarovnaný na stred podľa predlohy
podklad digitálny, farebný, maskáčový
vyšitie, lemovanie čiernou niťou na digitálnom podklade + čierne lemovanie podľa predlohy
Tvar, typ a veľkosť podľa predlohy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Objednávateľ požaduje 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry
Dodávateľ  dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne  a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 14:00 hod.
Na faktúre a dodacom lister musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Názov Upresnenie
presné vzory (predlohy) rukávových znakov budú odoslané dodávateľovi pred plnením zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ul. 0, 94901 Nitra (Vojenský útvar 4405), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.08.2022 07:00 — 02.09.2022 11:00

66,00 KS

192,12

160,10

Vo fakturácii požadujeme rozpísať jednotlivé položky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2022 09:17

08.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2022 21:06 - Vstupná ponuka 192,12 € Cena s DPH
07.08.2022 20:29 - Najvýhodnejšia ponuka 165,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS