36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Prenájom licencií M365 EDU A3 v licenčnom programe Microsoft Enrollment for Education Solutions
softvér, informačný systém
Služba
1. Prenájom licencií M365 EDU A3 licencií v licenčnom programe Microsoft Enrollment for Education Solutions pre školy v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja na obdobie 12 mesiacov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ definovaný ako „Administratívna kancelária vzdelávacej inštitúcie“ podľa „Definície spoločnosti Microsoft pre oprávneného používateľa v oblasti vzdelávania (EMEA)“ v bode B) požaduje zabezpečiť prenájom licencií M365 EDU A3 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr v počte 3000 licencií v licenčnom programe Microsoft Enrollment for Education Solutions pre 56 škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja na obdobie 12 mesiacov |
Predpokladaný začiatok používania od 08/2022 s požiadavkou na uzatvorenie multitenantného dodatku H21 od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft. |
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované licencie k online službám Microsoft 365 EEDU A3 (M365 EDU A3) po dobu 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie a prístup k online službám Microsoft M365 EDU A3 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr, SKU: AAD-38391 pedagogický zbor a zamestnanci | počet používateľov | 3 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technický názov produktu/služby | M365 EDU A3 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr, SKU: AAD-38391 pedagogický zbor a zamestnanci |
Kategória | Licencia určená pre verejnú správu |
Variantné riešenie | Sa nepripúšťa |
Záruka | Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov |
Doba platnosti licencií | 12 mesiacov |
Názov |
1. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
2. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér. |
3. Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
7. Preberací protokol musí obsahovať:Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru alebo služby, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a |
podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
8. Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení výhrad bude vypracovaný nový preberací protokol. |
9. Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
10. Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
11. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí byť v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
12. Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
13. Zmluvná cena musí zahŕňať aj náklady na dopravu na miesto plnenia. |
14. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v stanovenom počte a uvedie dátum ich platnosti. |
15. Zmluvná cena musí zohľadňovať náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
16. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
17. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ plnenie predmetu zákazky neprijme a odstúpi od zmluvy. |
18. Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z hodnoty zákazky splatná do 10 pracovných dní na účet Objednávateľa uvedený v Zmluve. |
19. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia o viac ako 10 dní a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, a nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Bratislavský, Slovenská republika
29.08.2022 00:01 — 28.08.2023 23:59
3 000,00 licencia
241 920,00
201 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2022 08:01
22.08.2022 10:00
22.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2022 15:21 - Vstupná ponuka | 241 920,00 | € | Cena s DPH |
22.08.2022 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 239 919,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: