• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2022 11:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2022 11:20

Detail zákazky Z20228522

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2022 11:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2022 11:20

Základné údaje

Z20228522

OF-259052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6775209

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36821951

ANUR s.r.o.

Pribišova 5181/47, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND do osobných automobilov a dodávok

náhradne diely, valček brzdový

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. VALČEK BRZDOVÝ ZADNÝ 469-3502040-01
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VALČEK BRZDOVÝ ZADNÝ 469-3502040-01 ks 2
premier piestov mm 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedený náhradný diel UAZ 469
 2. Valec brzdový predný ľavý 12-3501041
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Valec brzdový predný ľavý 12-3501041 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedený náhradný diel UAZ 469
 3. Valec brzdový predný pravý 469-3501040
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Valec brzdový predný pravý  469-3501040 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedený náhradný diel UAZ 469
 4. Hlavný brzdový valec úplný 12-3505010
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hlavný brzdový valec úplný 12-3505010 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedený náhradný diel UAZ 469
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list do miesta plnenia, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Zmluvná (kúpna) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do / z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii a schválení s objednávateľom.
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.08.2022 07:00 — 17.10.2022 13:00

1,00 súbor položiek

200,00

166,66

Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2022 09:21

11.08.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2022 09:53 - Vstupná ponuka 199,98 € Cena s DPH
07.08.2022 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS