• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2022 10:20

Detail zákazky Z20228514

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2022 10:20

Základné údaje

Z20228514

OF-259266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6771483

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47989262

WE-COMPANY s.r.o.

Hlavná 60/97, Zemplínske Hámre, 06777, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely a príslušenstvo do stanov

Modulárna (mobilná) podlaha, prepravný (transportný) box

  • 44112220-6 - Nepravé podlahy
  • 44617000-8 - Škatule/boxy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modulárna (mobilná) podlaha
Funkcia
Modulárna (mobilná) podlaha pre stany
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo m2 1020
Rozmer segmentu mm 330 x 165 966 x 275
Statické zaťaženie t/m2 15 54
Teplotné podmienky použitia °C -20 +40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované rozmery 6x10= 60 m2 (podlaha pod 1 stan)
Množstvo podľa počtu stanov 60m2 x 17 stanov (1020 m2)
Farba odtiene tmavej šedej alebo čiernej
Materiál polypropylén, co-polymér
Spojenie segmentov kĺbové spoje, perá a drážky
Vlastnosti inertná a nevodivá
Vlastnosti odolná voči rozpúšťadlám a chemikáliám
Vlastnosti odolná voči UV žiareniu
Vlastnosti nekorodujúca, nehorľavá
Vlastnosti protišmykový povrch
Vlastnosti odolná voči nárazom
Vlastnosti možnosť nábehových klinov
Skladnosť Podlaha pre 1 ks stanu v zloženom stave musí zodpovedať max. 2 ks prepravných boxov
 2. Prepravný (transportný) box MegaPack JUMBO alebo ekvivalent
Funkcia
Skladovanie a preprava podlahy ku stanu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 17 34
Rozmer mm 1200x1000x900 2300x1500x1000
Zaťaženie pri používaní kg 750
Zaťaženie pri stohovateľnosti kg 2000
Teplotné podmienky použitia °C -20 +40
Hmotnosť boxu kg 78
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba odtiene tmavej šedej alebo čiernej
Materiál polyetylén HDPE
Vlastnosti odolný voči UV žiareniu
Vlastnosti odolný voči rozpúšťadlám a chemikáliám
Vlastnosti odolný voči nárazom
Vlastnosti uzatvárací mechanizmus - klip
Vlastnosti poistka proti samovoľnému otvoreniu
Vlastnosti paletový, stohovací, skladací
Vlastnosti do max. 2 ks boxov sa musí vmestiť min. 60m2 podlahy (t.j. pre 1 stan)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi: mailová adresa ● podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením presnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny vrátane DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa, ● fotografie, resp. prospekty dodávaného tovaru.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu zmluvy (do miesta plnenia) najneskôr do 30 pracovných dní po uzavretí kúpnej zmluvy za účelom jednoznačného preukázania funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Všetky predkladané dokumenty (návod na montáž podlahy, návod na manipuláciu s boxami) musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1. akostnej triedy (rok výroby 2022, príp. 2021).
Objednávateľ požaduje jednorázové dodanie do miesta plnenia a zároveň, pri dodávke tovaru prítomnosť oprávneného zástupcu dodávateľa.
Faktúra bude vystavená jednorázovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou budú vystavené a potvrdené dodacie listy.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou preberajúceho v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného množstva tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe oprávnene vystavenej faktúry dodávateľom po podpísaní dodacieho listu najneskôr do 30 dní od jej doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je Objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť Dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. V tom prípade lehota splatnosti faktúry prestane plynúť a znovu začne po doručení opravenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.08.2022 07:00 — 14.09.2022 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

103 101,60

85 918,00

Požadujeme dodanie tovaru podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2022 09:13

10.08.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2022 13:44 - Vstupná ponuka 103 101,60 € Cena s DPH
09.08.2022 21:43 - Najvýhodnejšia ponuka 103 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS