• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2022 08:50

Detail zákazky Z20228493

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2022 08:50

Základné údaje

Z20228493

OF-259356

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6771475

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky nábytok

Zdravotnícky nábytok

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky nábytok - zostava č. 1 (viď obrázok č. 1)
Funkcia
Nábytok do sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hrúbka drevotriesky mm 18
hrana ABS mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo - zostavu tvorí skrinka č. 1 a 4 viď obrázok
Skrinka č. 1,4 - dvojdverová skrinka s nadstavcom, rozmery podľa obrázka. Úchyty na otváranie  TULIP - NAKANA  - chróm matný. Spojovací materiál KONFIRMÁT, počet spojovacieho materiálu v rohových spojoch minimálne 4 ks. Skrine musia byť zamykateľné pevným zámkom. Vnútorný priestor nadstavca musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky. Vnútorný priestor skrine musí byť rozdelený 12 policami s možnosťou nastavenia výšky.
materiál: korpus, police, dvierka: obojstranne laminát. drevotrieska hr. min. 18 mm
farebné prevedenie biela premium - alebo ekvivalent tohto dekoru;  - viď obrázok
rozmery Šírka jednej skrine je 0,85 m, výška 2,38 m, hĺbka skriniek 0,5 m (V tejto zostave sa obstarávajú dve skrine v uvedených rozmerov)
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
(prípustná maximálna odchýlka v rozmeroch +/- 10 mm)
 2. Zdravotnícky nábytok - zostava č. 2 (viď obrázok č. 2)
Funkcia
Nábytok do sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo zostavu tvorí skrinka č. 2 a 3 viď obrázok
Skrinka č. 2,3 - dvojdverová skrinka s nadstavcom, rozmery podľa obrázka. Úchyty na otváranie  TULIP - NAKANA - chróm matný. Spojovací materiál KONFIRMÁT, počet spojovacieho materiálu v rohových spojoch minimálne 4 ks Vnútorný priestor nadstavca musí byť rozdelený jednou  policou s možnosťou nastavenia výšky. Vnútorný priestor skrine musí byť rozdelený 3  policami s možnosťou nastavenia výšky.
Skrinka č. 2,3 V dolnej časti musia byť zásuvky na zdravotné záznamy. Viď obrázok
materiál korpus, police, dvierka: obojstranne laminátová drevotrieska hr. min.18 mm
farebné prevedenie biela premium - alebo ekvivalent tohto dekoru nádstavec; skriňa a priestor na zdravotné záznamy orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru
rozmery Šírka jednej skrine je 0,80 m, výška 2,38 m, hĺbka skriniek 0,5 m (V tejto zostave sa obstarávajú dve skrine v uvedených rozmerov)
povrch skrinky odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 3. Stôl - zostava č. 3 (obrázok č. 3)
Funkcia
Stôl s otvorenými policami nad stolom do sesterskej izby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky stôl mm 36
hrúbka drevotriesky police mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery stola dĺžka 1,40 m, hĺbka 0,75 m, výška 0,76 m
rozmer police - polica bude prichytená o stenu dĺžka 1,40 m, výška zadnej strany políc 1,50, otvorené police 4 ks
povrch stola s otvorenými policami odolný voči vlhkosti, ľahko umývateľný, hygienický
farebné prevedenie orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 4. Kontajner - zostava č. 4 (obrázok č. 4)
Funkcia
Kontajner pod stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Hrana ABS mm 2
hrúbka drevotriesky - vrchná doska kontajnera mm 36
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery  kontajnera dĺžka kontajnera 0,40 m, so 4 zásuvka, rozmerovo vhodný pod hore uvedený stôl
Úchyty na otváranie  TULIP - NAKANA - chróm matný. Spojovací materiál KONFIRMÁT, počet spojovacieho materiálu v rohových spojoch minimálne 4 ks áno
farebné prevedenie orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru
Kontajner musí mať kovové nábytkové kolieska s brzdou priemer 40 mm
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 5. Skriňa - obrázok č. 5
Funkcia
Odkladanie čistiacich prostriedkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Hrana ABS mm 2
Hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery skrine výška 2,00 m; šírka 0,55 m; hĺbka 0,30 m
Úchyty na otváranie  TULIP - NAKANA - chróm matný. Spojovací materiál KONFIRMÁT, počet spojovacieho materiálu v rohových spojoch minimálne 4 ks áno
Skriňa musí byť rozdelená na dve časti Každá časť skrine musí mať dve police s možnosťou nastavenia výšky
farebné prevedenie orech lincoln - alebo ekvivalent tohto dekoru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste dodania.
1.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom, najmä je povinný konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky s Objednávateľom pred dodaním tovaru.
2.2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
2.2.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
2.2.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.2.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2.3. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.4. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
3. Termín a miesto realizácie dodávky:
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ informovať minimálne dva dni vopred kontaktnú osobu Objednávateľa, uvedenú na objednávke.
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3.3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v jednej dodávke podľa objednávky Objednávateľa, v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
3.4. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom.
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
4. Reklamácia:
4.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
4.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
5. Odstúpenie od zmluvy:
5.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
5.2. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
5.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
5.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
6. Ak v opise predmetu obstarávania je uvedený  presný typ alebo značka výrobku -  to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent výrobku s rovnakými a lepšími technickými parametrami
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

14.09.2022 13:00

1,00 sada

3 400,00

2 833,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Tovar musí mať požadované rozmery.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2022 14:23

10.08.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2022 15:07 - Vstupná ponuka 3 396,00 € Cena s DPH
09.08.2022 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 3 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS