• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2022 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 14:25

Detail zákazky Z20228491

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2022 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 14:25

Základné údaje

Z20228491

OF-259335

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782338

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36174319

NOMIland s.r.o.

Magnezitárska 11, Košice, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výtvarné potreby a pomôcky pre Materské školy

výkresy, farebné papiere, šablóny ,pečiatky zvieratká, skicár,

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výtvarný materiál a potreby pre MŠ.
Funkcia
Bližšia špecifikácia v zmysle prílohy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena za požadovaný tovar je stanovená dohodou v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/ 1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov.
V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s celou dodávkou tovaru na dané Materské školy  podľa tabuľky(prílohy), cena je stanovená vrátane dopravy.
Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, do miesta dodania dohodnutom v zmluve.  Platba sa uskutoční po prevzatí a dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je preberací a odovzdávací protokol potvrdený objednávateľom
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z v znení neskorších predpisov.Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Záručná doba 1. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu predmetu zmluvy podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov a v zmysle tejto zmluvy po stránke jeho úplnosti.
Miesto plnenia: 1. Predmet plnenia bude dodaný do objektov Materských škôl . (podľa tabuľky – Výtvarné potreby a pomôcky pre Materské školy) na náklady dodávateľa. 2. Dodávateľ najmenej 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním predmetu zmluvy oznámi    objednávateľovi svoju pripravenosť plniť predmet zákazky.
Rozvoz tovaru zabezpečí dodávateľ motorovým vozidlom spĺňajúcim podmienky stanovené v príslušnom zákone.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ceny  presiahnu PHZ verejného obstarávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetok tovar uvedený v prílohe. Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerozbalený.
Objednávateľ požaduje najneskôr do 5 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy min. v rozsahu : jednotková cena bez DPH, výška DPH, celková cena bez DPH a vrátane DPH, uvedenie jednotlivých položiek tovaru (názov tovaru).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ uvedené v prílohe, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

23.08.2022 13:37 — 16.09.2022 13:38

1,00 celý predmet zákazky

29 520,00

24 600,00

Objednávateľ požaduje najneskôr do 5 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy min. v rozsahu : jednotková cena bez DPH, výška DPH, celková cena bez DPH a vrátane DPH, uvedenie jednotlivých položiek tovaru (názov tovaru).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2022 10:58

15.08.2022 13:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 13:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2022 12:46 - Vstupná ponuka 29 520,00 € Cena s DPH
12.08.2022 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 29 518,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS