• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 13:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 13:55

Detail zákazky Z20228484

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2022 13:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2022 13:55

Základné údaje

Z20228484

OF-259098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6789888

Objednávateľ

30854687

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskych stoličiek

kancelársky nábytok, kancelárske stoličky

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky (viď podrobný opis a ilustračný obrázok)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet MJ kus 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fixné  operadlo preferujeme sieťované operadlo zakončené výškovo nastaviteľnou opierkou  a s bedrovou opierkou pre optimálnu podporu bedrovej časti chrbtice
Výška operadla min. 56 cm
Nosnosť min. 130 kg
Mechanika E - synchro alebo ekvivalent, t. j. možnosť nastaviť do ľubovoľnej ideálnej polohy, prípadne možnosť využívať dynamické vlastností mechaniky, kedy užívateľ nemá operadlo zaaretované
- ale užívateľ sa  môže na stoličke pohybovať a mechanizmus zaisťuje stále kopírovanie operadla s chrbtom,  v synchronizovanej  súčinnosti s funkciou naklápania sedadla
Päťramenný  kríž hliníkový alebo z vysoko odolného plastu s piatimi  univerzálnymi kolieskami
Opierky rúk výškovo nastaviteľné
Sedadlo výškovo nastaviteľné sedadlo, čalúnené do pružnej  látky, výplň sedadla je vyrobená z peny s vysokou hustotou
Výška sedadla nad zemou min. 42 cm
Hĺbka sedadla min. 45 cm
Šírka sedadla min. 48 cm
Celková výška stoličky min. 120 cm
Minimálne vlastnosti poťahovej látky zloženie: syntetický materiál, gramáž: min. 285/g/m2
Odolnosť voči predratiu: min. 100 000 cyklov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nevädzová 5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

29.08.2022 08:00 — 10.10.2022 16:00

60,00 ks

19 900,00

16 283,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží návrh vlastného plnenia, ktorý bude obsahovať technické parametre a fotodokumentáciu zobrazujúcu predmet plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2022 10:49

17.08.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 172
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2022 14:17 - Vstupná ponuka 19 900,00 € Cena s DPH
11.08.2022 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 11 998,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS