• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20228441

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20228441

OF-259228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782328

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48121347

LIVONEC SK, s.r.o.

Ivanská cesta 15731/19, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny

Plynová tlaková fľaša CO2 ,oxid uhličitý (CO2)

  • 24321115-9 - Acetylén
  • 24111900-4 - Kyslík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 24112100-3 - Oxid uhličitý
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 24321100-1 - Nasýtené uhľovodíky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plynová tlaková fľaša CO2, 8 litrov, 200 Bar, náplň 5 kg, plná, závit G3 / 4, s viečkom, Oxid uhličitý (CO2)
Funkcia
Technické plyny určené na zváranie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plynová tlaková fľaša CO2, 8 litrov ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (kúpa fľaše,  plyn, ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné)
Možnosť opakované plniť
Objem: 8l Náplň: 5 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trebišov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Jednotková cena tovaru je na faktúre uvádzaná v DPH aj bez DPH
Platné revízie kúpených tlakových fliaš
Dodaný tovar – Predmet zákazky kúpa tovaru – technické plyny  – tlakové fľaše na technické plyny je certifikovaný v zmysle zásad Zákona č. 90/1998 Z. z. v platnom znení. Predávajúci sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania kúpnej zmluvy predmet zmluvy v zmysle uvedeného certifikátu.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do / z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená iba do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01 , Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

16.08.2022 08:57 — 30.09.2022 08:58

1,00 podľa objednávkového formulára

587,45

587,45

Podľa opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.08.2022 12:25

15.08.2022 08:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 09:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 418
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2022 10:15 - Vstupná ponuka 580,00 € Cena bez DPH
12.08.2022 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 580,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS