• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2022 08:19
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2022 09:13
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2022 09:24

Detail zákazky Z20228429

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2022 08:19
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2022 09:13
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2022 09:24

Základné údaje

Z20228429

OF-259197

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6775197

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

51636077

LAMRON s.r.o.

J. Goliána 8923/37 , Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina, zemiaky

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, slivky, brokolica, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler, zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03200000-3 - Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina, zemiaky
Funkcia
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na dodávanie čerstvého ovocia a zeleniny a zemiakov pre stravovaciu prevádzku na prípravu jedál, alebo na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konzumné zemiaky, varný typ A, I. akosť kg 18000
Cibuľa suchá kg 1300
Cibuľa jarná, viazaničky ks 250
Mrkva kg 1200
Kapusta čínska kg 310
Zeler kg 1200
Kaleráb čerstvý kg 100
Kaleráb ks ks 130
Hlávkový šalát čerstvý ks 314
Uhorky zelené kg 720
Paprika zelená PCR kg 750
Paradajky kg 1400
Kapusta hlávková biela kg 560
Cesnak kg 90
Šampiňóny kg 400
Paprika kapia  čerstvá kg 60
Pór kg kg 30
Kapusta hlávková červená kg 300
Redkvička červená/zväzok ks 550
Banány žlté bez škvŕn kg 3000
Marhule kg 550
Jablká Golden kg 800
Jablká kg 1500
Broskyne kg 300
Citróny kg 60
Čučoriedky balené 120 g ks 320
Grapefruid kg 690
Nektarinka kg 350
Hruška kg 1500
Hurmi Kaki ks 800
Kivi kg 470
Mandarínky kg 1200
Melón červený kg 600
Pomaranče kg 1700
Slivky kg 210
Hrozno (biele, červené) kg 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zelenina, ovocie a huby - akosť 1. trieda
Zelenina, ovocie a huby - kvalita čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, plesne a vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Zemiaky - všeobecné požiadavky Zemiaky varného typu A, I. akosť : so žltou alebo bielou dužinou, musia byť celé, bez chýbajúcich častí, bez známok poškodenia, musia byť zdravé, bez zjavne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine,
Zemiaky - všeobecné požiadavky - pri dodaní objednávateľovi zemiaky nesmú byť naklíčené, musia byť nezelené, nezamrznuté, bez známok hniloby, balené v spotrebiteľskom balení á 10 kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (ďalej aj ako RD, alebo Zmluva) je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru čerstvé ovocie a zelenina a zemiaky a záväzok Dodávateľa (ďalej len "dodávateľ" alebo "predávajúci") dodávať Objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ" alebo "kupujúci") tovar za podmienok stanovených v RD v rozsahu čiastkových objednávok vystavených kupujúcim a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu.
2. Tovarom, ktorý je predmetom RD sú čerstvé potraviny : ovocie, zelenina, zemiaky, v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky a položkového rozpočtu tovarov s uvedením jednotkových kúpnych cien tovarov (Príloha č. 1 Cenová ponuka), ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto RD.
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov, odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, t.j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH, v zmysle ustanovení tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
4. Súčasťou predmetu RD sú aj súvisiac služby spojené s dopravou na miesto dodania, vyložením dodávaného tovaru do skladu kupujúceho, vrátane prevzatia vratných obalov, ktoré dodávateľ účtoval vo faktúre. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
5. Víťazný uchádzač do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody predloží v pdf (naskenovanej) forme:  - doklad o oprávnení dodávať tovar v predmete zákazky (napr. výpis z obchodného registra, živnostenského registra), - doklad - rozhodnutie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň, alebo potvrdenie o registrácií prevádzkarne potravinárskeho podniku, alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácií skladu, distribútora a prepravcu potravín.
6. Víťazný uchádzač predloží do 3 pracovných dní Cenovú ponuku - Prílohu č. 1 v originálnom vyhotovení, podpísanú osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. V Prílohe Cenová ponuka predávajúci vyplní obchodné označenie (názov) a prípadne aj výrobcu tovaru pri všetkých položkách sortimentu tovaru. Ďalej vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru. Celková cena predmetu RD v EUR s DPH musí byť rovnaká, ako cena spolu v EUR s DPH uvedená v Prílohe Cenová ponuka.
7. Víťazný uchádzač predloží do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody kontaktné údaje osoby predávajúceho zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a osoby zodpovednej za príjem objednávok.
8. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
9. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
11. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
12. Predávajúci vyhlasuje, že je spôsobilý plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť  potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh.
13. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok predávajúceho priebežne počas trvania tejto rámcovej dohody predávať a dodávať kupujúcemu riadne a včas potraviny – rôzne potraviny, ktoré sú špecifikované v Prílohe č. 1 – Cenová ponuka tejto rámcovej dohody (ďalej len „tovar“), a to na základe objednávok kupujúceho a za podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode a v príslušnej objednávke a záväzok kupujúceho riadne a včas dodaný tovar prevziať a zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v súlade s touto rámcovou dohodou.
14. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
15. Maximálny finančný limit objednávok podľa tejto rámcovej dohody je stanovený ako výsledok verejného obstarávania. Predpokladané množstvo dodávaného tovaru je uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Kupujúci sa nezaväzuje vyčerpať maximálny finančný limit objednávok, ani vyčerpať predpokladané množstvo dodávaného tovaru a vyhradzuje si právo objednávať tovar podľa svojich potrieb.
16. O1bjednávky bude kupujúci realizovať telefonicky, alebo elektronicky e – mailom podľa aktuálnej potreby kuchyne a to v periodicite v zmysle nasledovných predpokladaných termínov dodávok: lehota dodania predmetu kúpy kupujúcemu 2 x – týždenne : pondelok a štvrtok,  v čase od 07.00 hod. – 11.00 hod. a podľa požiadavky objednávateľa do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky.
17. Objednávky kupujúceho nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
18. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
19. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
20. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
21. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
22. Ak predávajúci oznámi kupujúcemu, že nie je schopný dodať tovar podľa objednávky kupujúceho a/alebo ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním tovaru, kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar od iného predávajúceho v množstve nevyhnutnom na pokrytie aktuálnych potrieb kuchyne a časovej tiesne. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od tejto dohody a/alebo túto dohodu vypovedať, ani nárok kupujúceho na náhradu škody.
23. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
24. Predávajúci dodá tovar na dohodnuté miesto na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady vrátane zabezpečenia a dodania všetkých dovozných licencií, colných povolení a iných úradných povolení v súlade s platnými normami a požiadavkami v zmysle zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami  ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín ...
25. Predávajúci bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami, alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak predávajúci dodá tovar prostredníctvom prepravcu, alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám.
26. Odovzdanie tovaru kupujúcemu bude uskutočnené na základe dodacieho listu k tovaru v mieste dodania na základe objednávky kupujúceho. Predávajúci je povinný uvádzať v dodacom liste dátum výroby/dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti pre každý dodávaný tovar tak, aby bolo možné skontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti v čase dodania tovaru. V prípade uvedenia označenia Faktúra slúži ako dodací list kupujúci akceptuje toto označenie.
27. Kupujúci je povinný písomne potvrdiť prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom predávajúcim. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho vykonať pred prevzatím tovaru prehliadku tovaru a/alebo právo kupujúceho odmietnuť prevziať tovar, ktorý nie je dodaný riadne a/alebo včas a/alebo v súlade s touto rámcovou dohodou a/alebo ďalšími podmienkami určenými v objednávke.
28. Predávajúci je povinný umožniť kupujúcemu prehliadku tovaru pred jeho prevzatím. Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne a/alebo včas. Ak kupujúci odmietne prevziať tovar, pretože nebol dodaný riadne a/alebo včas, predávajúci je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne najneskôr do 24 hodín dodať kupujúcemu tovar bez vád, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote dodania.
290. Kúpna cena za tovar je jednotkovou cenou jednotlivých tovarov vrátane DPH a je cenou maximálnou. Kúpna cena podľa prvej vety tohto bodu je stanovená vrátane colných a daňových poplatkov a ďalších nákladov spojených s dodávkou, vrátane dopravy do miesta dodania, nákladov na obal a balenie tovaru a nákladov na vybavenie povolení.
30. Kupujúci nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok (zálohu).
31. Predávajúci je oprávnený fakturovať kúpnu cenu tovaru dodaného a prevzatého tovaru po každej jednotlivej dodávke.
32. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry predloženej predávajúcim za predpokladu, že tovar bol dodaný riadne a včas a v súlade s touto rámcovou dohodou a prípadne ďalšími podmienkami bližšie určenými kupujúcim v objednávke. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený kupujúcim.
33. Predávajúci zodpovedá za faktické a za právne vady tovaru, ktoré mal tovar v čase jeho dodania kupujúcemu, aj keď vyšli najavo až neskôr, alebo ktoré vznikli a vyšli najavo počas záručnej doby.
34. Kupujúci je povinný reklamovať vady dodaného tovaru elektronicky e – mailom do 48 hodín od ich zistenia.
35. Predávajúci je na základe reklamácie kupujúceho povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady kupujúcim. Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny.
36. V prípade, ak predávajúci poruší ktorúkoľvek povinnosť stanovenú v tejto rámcovej dohode alebo vyplývajúcu z tejto rámcovej dohody, má kupujúci právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny stanovenej pre konkrétny tovar v objednávke. Tým nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody, ktorá presahuje výšku zmluvnej pokuty.
37. Omeškanie predávajúceho s dodaním tovaru o viac ako 1 kalendárny deň  a/alebo nedodanie tovaru vôbec a/alebo oznámenie predávajúceho, že nie je schopný dodať tovar podľa objednávky kupujúceho sa považuje za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá kupujúcemu právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
38. Opakované (min. 2 x počas trvania rámcovej dohody) dodanie vadného a/alebo nekvalitného tovaru a/alebo tovaru, ktorý v čase dodania prekročil prvú tretinu doby spotreby/doby minimálne trvanlivosti, alebo opakované (min. 2 x počas trvania rámcovej dohody) porušenie inej povinnosti, ktorá pre predávajúceho vyplýva z tejto rámcovej dohody, sa považuje za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá kupujúcemu právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
39. Kupujúci je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť, ak: a) predávajúci podstatne poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto rámcovej dohody,
40. Obe zmluvné strany môžu dohodu písomne vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
41. Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vyplývajúce z tejto dohody budú riešiť osobným rokovaním o možnej dohode. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto dohody sa riadia slovenským právnym poriadkom. prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu.
42. Táto rámcová dohoda je vygenerovaná funkcionalitami EKS a jej neoddeliteľnou súčasťou je Príloha č. 1 - Cenová ponuka (položkový rozpočet tovarov)
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

44 473,00

38 699,00

Víťazný uchádzač predloží do 3 pracovných dní Cenovú ponuku - Prílohu č. 1 v originálnom vyhotovení, podpísanú osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. V Prílohe Cenová ponuka predávajúci vyplní obchodné označenie (názov). Ďalej vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru. Celková cena predmetu RD v EUR s DPH musí byť rovnaká, ako cena spolu v EUR s DPH uvedená v Prílohe Cenová ponuka.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2022 12:26

11.08.2022 08:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2022 08:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 51
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2022 18:26 - Vstupná ponuka 44 417,20 € Cena s DPH
11.08.2022 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 44 416,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS