17078202
Správa mestskej zelene v Košiciach
Rastislavova 79, Košice, 04001, SVK
35718986
JAF HOLZ Slovakia, s.r.o.
Hospodárska 448, Špačince, 91951, SVK
Materiál na opravu móla v Mestskom parku
drevo, skrutky, podložky
Tovar, Služba
1. Materiál na opravu móla v Mestskom parku v Košiciach
|
|
---|---|
Funkcia |
Materiál pre opravu móla pri Historickom jazierku v Mestskom parku v Košiciach - Rozmer móla 5 000 mm x 22 000 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Terasová doska Bangkirai (alebo ekvivalent) - rozmer: 145 mm x 25 mm | bm | 790 | ||
2. KVH Konštrukčné drevo Smrek, rozmer: 80 mm x120 mm (13 bm/kus ) | bm | 221 | ||
3. Podkladový hranol, Exotická drevina, Cink, rozmer: 45 mm x70 mm | bm | 350 | ||
4. Skrutka RAPI-TEC TOP TX25 (alebo ekvivalent), nerez A4, rozmer 5,5 x 60 mm | ks | 3200 | ||
5. Skrutka RAPI-TEC 2020 ZH (alebo ekvivalent), rozmer 5,0 x 100 mm | ks | 1000 | ||
6. Kotviaci prvok HE135 (SIMPSON), alebo ekvivalent - Príloha č. 1 - Ilustračný obrázok - (slúži len na názornú ukážku vizuálu blízkeho požiadavkám verejného obstarávateľa na daný tovar). | ks | 230 | ||
7. Klinec konvexný, pozinkovaný, rozmer 4 x 60 mm | ks | 1000 | ||
8. Terasový, ochranný olej Pullex Bodenol 52072 JAVA - svetlohnedý, alebo ekvivalent | l | 30 | ||
9. Montážna podložka, hr. 4 mm, š. 70 mm | bm | 30 |
Názov |
Predmetom zákazky je nákup a dodanie materiálu na opravu móla v Mestskom parku v Košiciach - dodávka konštrukčného dreva, oceľových konštrukčných prvkov, skrutiek a podložiek. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky, vrátane ceny za dopravu na miesto plnenia - sídlo Verejného obstarávateľa. |
Bangkirai – drevo s vysokou hustotou, tvrdosťou vhodný do extrémnych vonkajších podmienok. Použitie presne určeného dreva vyplynulo z predchádzajúcej projektovej dokumentácie ,,Mestský park – rekonštrukcia a revitalizácia zelene“. |
Obstaraný tovar, ktorý bude dodaný, musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a musí spĺňať podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa. |
Všetky technické parametre/funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v objednávkom, resp. opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu plnenia dodávateľa. |
Lehota dodania je 30 dní od účinnosti zmluvy. |
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). U uchádzača nesmie byť dôvod vylúčenia pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 pís. f) zákona. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa právnych predpisov SR min. 24 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 79, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
19.08.2022 10:00 — 20.09.2022 10:00
1,00 celok
14 356,00
11 936,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2022 08:39
16.08.2022 10:00
16.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2022 14:38 - Vstupná ponuka | 11 959,80 | € | Cena bez DPH |
15.08.2022 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 959,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: