• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 10:50

Detail zákazky Z20228421

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 10:50

Základné údaje

Z20228421

OF-259152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6785836

Objednávateľ

17078202

Správa mestskej zelene v Košiciach

Rastislavova 79, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

35718986

JAF HOLZ Slovakia, s.r.o.

Hospodárska 448, Špačince, 91951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na opravu móla v Mestskom parku

drevo, skrutky, podložky

  • 03410000-7 - Drevo
  • 44531100-2 - Skrutky do dreva
  • 44532200-0 - Podložky/tesnenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Materiál na opravu móla v Mestskom parku v Košiciach
Funkcia
Materiál pre opravu móla pri Historickom jazierku v Mestskom parku v Košiciach - Rozmer móla 5 000 mm x 22 000 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Terasová doska Bangkirai (alebo ekvivalent) - rozmer: 145 mm x 25 mm bm 790
2. KVH Konštrukčné drevo Smrek, rozmer:  80 mm x120 mm (13 bm/kus ) bm 221
3. Podkladový hranol, Exotická drevina, Cink,  rozmer: 45 mm x70 mm bm 350
4. Skrutka RAPI-TEC TOP TX25 (alebo ekvivalent),  nerez A4, rozmer 5,5 x 60 mm ks 3200
5. Skrutka RAPI-TEC 2020 ZH (alebo ekvivalent), rozmer 5,0 x 100 mm ks 1000
6. Kotviaci prvok HE135 (SIMPSON), alebo ekvivalent - Príloha č. 1 - Ilustračný obrázok - (slúži len na názornú ukážku vizuálu blízkeho požiadavkám verejného obstarávateľa na daný tovar). ks 230
7. Klinec konvexný, pozinkovaný, rozmer 4 x 60 mm ks 1000
8. Terasový, ochranný olej Pullex  Bodenol 52072 JAVA - svetlohnedý, alebo ekvivalent l 30
9. Montážna podložka, hr. 4 mm, š. 70 mm bm 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nákup a dodanie materiálu na opravu móla v Mestskom parku v Košiciach - dodávka konštrukčného dreva, oceľových konštrukčných prvkov, skrutiek a podložiek. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky, vrátane ceny za dopravu na miesto plnenia - sídlo Verejného obstarávateľa.
Bangkirai – drevo s vysokou hustotou, tvrdosťou vhodný do extrémnych vonkajších podmienok. Použitie presne určeného dreva vyplynulo z predchádzajúcej projektovej dokumentácie ,,Mestský park – rekonštrukcia a revitalizácia zelene“.
Obstaraný tovar, ktorý bude dodaný, musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a musí spĺňať podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa.
Všetky technické parametre/funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v objednávkom, resp. opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu plnenia dodávateľa.
Lehota dodania je 30 dní od účinnosti zmluvy.
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). U uchádzača nesmie byť dôvod vylúčenia pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 pís. f) zákona.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa právnych predpisov SR min. 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3dní od uzavretia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 79, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

19.08.2022 10:00 — 20.09.2022 10:00

1,00 celok

14 356,00

11 936,00

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.08.2022 08:39

16.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2022 14:38 - Vstupná ponuka 11 959,80 € Cena bez DPH
15.08.2022 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 11 959,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS