• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 13:00

Detail zákazky Z20228399

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 13:00

Základné údaje

Z20228399

OF-258809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6763632

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

45584168

CORTEC s.r.o.

Magnezitárska or.č.: 2/A 1720, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Varný kotol 1 ks

Varenie, príprava jedla

  • 39711440-5 - Variče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51110000-6 - Inštalácia elektrických zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický kotol 250 litrov E-B-250/900 Luminate Safety Control alebo ekvivalent
Funkcia
Elektrický kotol 250 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Použiteľný objem kotla l 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektrický kotol 250 l hranatý áno
Celozrnná konštrukcia z kvalitnej potravonárskej ocele AISI 304 EN 1.4301 áno
Dno a steny kotla z nerezovej ocele AISI 316_EN 1.4404 so zvýšenou odolnosťou proti soli a chemikáliam áno
Hrúbka plechu minimálne 3 mm
Použiteľný objem kotla: 250l s presnou mierkou objemu na stene kotla - celkový objem 275l
Mokrá zóna pracovnej dosky kotla zvyšuje bezpečnosť práce a hygienu prevádzky pri manipulácií so surovinami zostávajú všetky vytečené látky na pracovnej doske bez toho, aby znečisťovali ovládacie prvky, alebo stekali na podlahu
Vypúšťací ventil 45 cm nad zemou - ľahká manipulácia s nádobou a pokrmom áno
Samoúdržbový vypúšťací ventil - zabrusovanie na čele ventila je čistiaci otvor
Uvedenie celého objemu kotla 250l k varu maximálne za 50 minút
Bezpečnostné označenie ovládacích prvkov a stupnice tak, že počas úplnej tmy alebo zhoršených poveternostných podmienok je viditeľná pozícia a stav všetkých ovládacích prvkov minimálne po dobu 10 minút technológia nie závislá na zdroji elektrickej energie
Automatické dopúšťanie duplikátora áno
Príslušenstvo 1x sitko; 1x poistný ventil s manometrom; 1x vypúšťací ventil, 1x kontrolný ventil duplokátora
Vonkajšie rozmery šxhxv (mm) 1350x900x900
Regulácia 6 kW/18 kW/ 30 kW
Príkon 30 kW (5x6 kW)
Duplicitný plášť obsah vody 40 l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia ( kuchyňa, 1NP)
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, montáže a montážneho materiálu k stroju, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, nerepasované
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu. Odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mail) do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal taký elektrický kotol, aký potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie, je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru.
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa
Spôsob a čas dodania: počas pracovných dní v čase 7.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

14.09.2022 12:00

1,00 ks

9 240,00

7 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Tovar musí byť po dodaní plne funkčný na prácu bez nutnosti dokúpenia ďalších komponentov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2022 13:09

08.08.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 508
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2022 15:02 - Vstupná ponuka 9 240,00 € Cena s DPH
05.08.2022 17:55 - Najvýhodnejšia ponuka 9 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS